..: Pád vedení VN ochromil trať 330 :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MGOtrokovice — Nepříznivé povětrnostní podmínky opět způsobily omezení provozu na české železniční síti. Tentokrát se obětí stala moravská tepna mezi Přerovem a Břeclaví, kudy projíždějí například přímé vlaky mezi Varšavou a Vídní. Podle informací našeho zpravodaje na místě došlo mezi Tlumačovem a Otrokovicemi k pádu vedení vysokého napětí na troleje. Trať je neprůjezdná v obou směrech, první vlak zde v motorové trakci projede nejdříve za 40 minut.

21:15 - Zatímco se provoz na trati pomalu uklidnil, drážní odborníci zahájili vyšetřování. Dle jeho předběžných závěrů mohla k nehodě přispět i nedaleká výluka. „Museli jsme kvůli stavebním pracím vypnout přeložku z Hulína, takže okolí bylo napájené z ostatních stanic. Došlo tedy k přetížení vodiče, který se přepálil,“ vysvětlil mluvčí energetické společnosti E.ON Vladimír Vácha.

14:10 — Poslední z vlaků zasažených první vlnou zpoždění, R 806, před malou chvílí vyrazil o 139 minut později směrem k Hulínu. V obou stanicích se začaly hromadit další vlaky, zpoždění však dosahuje hodnot kolem 30 minut.

13:26EC 103 Polonia dorazila do Otrokovic, po odpojení motorové lokomotivy bude dál pokračovat ve své trase.

13:05 — Z Otrokovic se k Hulínu vydal EC 104 Sobieski vedený lokomotivou 742.049 ČD Cargo. V současnosti se vlak nachází v Tlumačově, kde pravděpodobně dojde k odvěšení motorové lokomotivy, která se pak s EC 103 Polonia vrátí do Otrokovic. Dle našich odhadů bude tímto způsobem doprava organizována ještě několik následujících hodin.

12:50 — Z Hulína se na cestu k Otrokovicím vydal EC 103 Polonia. Vlak však zastavil v Tlumačově a čeká na další dění.

12:45Dle webu Českých drah problémy způsobuje požár v blízkosti trati. Dráhy tvrdí, že v místě by měla být průjezdná jedna kolej. Informace Želpage se ale liší. Náš zpravodaj nám prozradil, že za jednu hodinu neprojel mezi Hulínem a Otrokovicemi ani jeden vlak, ač je v místě dostatek lokomotiv nezávislé trakce, které by mohly vozbu zajistit.

12:30EC 104 Sobieski již více než hodinu stojí v Otrokovicích; jeho zpoždění se tak vyšplhalo na téměř 100 minut. Společnost mu dělají Ex 526 Mojmír, R 807 a Os 4209. V Hulíně čekají EC 103 Polonia, R 806, Os 4212 a Ex 529 Velehrad, který zde svou jízdu pravděpodobně mimořádně ukončí. Situaci zde navíc komplikuje jeden čekající nákladní vlak dopravce ČD Cargo.

ŽelPage má na místě zpravodaje; o aktuální situaci vás budeme informovat.

Zdroj: ŽelPage, Deník


Samir Lepara | 20.6.2009 (13:30)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
20.06.2009 (20:32)  
Elias is best-haha,to by byla sranda kdybych pokladní ukázal jenom fotku kde mi bylo třeba 6 let...
20.06.2009 (20:19)  
Josef Petrák: Přesně.
mouka: Vzhledem k tomu, že je mi 14, tak to musím nějak dokázat.
Correspondent or Member of ŽelPage mouka  mail  
20.06.2009 (20:08)  
EC 119: To bych taky rád věděl, na co by potřeboval na SONE fotku. Obávám se, že si tu někdo koleduje o bann, jelikož jeho problémy s fotkou naprosto nesouvisí s tématem diskuze.
20.06.2009 (19:51)  
Elias is best-od kdy na SONE potřebujete fotku??
Correspondent or Member of ŽelPage mouka  mail  
20.06.2009 (19:11)  
Elias: Můžeš mi vysvětlit jako souvisí tvoje fotka s pádem drátů u Otrokovic?
20.06.2009 (18:57)  
MIGOŠ : Nebýt toho ,že si moje mamka zapomněla doma moji fotku, tak například já a celá rodina. My jsme měli jet z Kroměříže do Hulína, potom jsme měli jet právě R 806 do Břeclavi a v Břeclavi záměrně přesednout na EC 170 Hungaria, můj snad poslední vysnění vlak, kterým jsem nejel. Jenže moje mamka si zapomněla doma moji fotku ( chtěli jsme platit co nejmíň se Sonne ) a šli jsme domů. Ještě že tak.
20.06.2009 (18:37)  
"Rozmary počasí"... To už se mi asi fakt zdá. Samir to napsal trochu poeticky, no. Je na tom něco principielně špatného? Pro jistotu jsem to přepsal více formálním výrazem, ať jsme spokojeni.
20.06.2009 (18:28)  
Rozmary počasí - to foukal silnější větříček ?
Editor or ŽelPage Administrator Vlad  mail  
20.06.2009 (16:40)  
Milé kladno. Zjevně si neuvědomujete, po kterých stránkách zrovna surfujete. Toto nejsou stránky Českých drah či ČTK s okažitými informacemi. Jste na webu přátel a přizniců železnice, které jsou dělány pro zábavu a potěšní. A pokud se Vám zde nelíbí, klidně se už nevracejte...
Registered user kladno 
20.06.2009 (16:25)  
no hlavně když jim řeknete to co se tady se píše tak budou radostí bez sebe. Možná že ani nevěděli v jaké stanici zrovna stojí a teprve až po přečtení tohoto článku se konečně dozvěděli, že stojí v Tlumačově. Do té doby si mysleli že zastavili v Brně. A určitě je pro cestující z rychlíku 806 více než potěšující, otvírají šampaňské a pojídají jednohubky, když se dozveděli, že lokomotiva ČD Cargo převezla EC104 přes špatně sjízdné místo....

Nic proti článku, samozřejmě že je dobré informovat veřejnost, ale sledovat to na místě nějakým redaktorem, který celkem za dvě hodiny nevysledoval vůbec nic. No, podle mne to postrádá smysl. Na internetu jsou jiné zdroje, ze kterých se dozvím minimálně stejné informace jako zde, možná i o něco přesnější. No je to jen můj názor. A každopádně je mi jasné, že pro cestující z dotčených vlaků je zpoždění dosti nepříjemné.

Tak jak, už to tam jezdí? Nebo tam vlaky stále stojí?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko