Praha — Na jaře tohoto roku dráhy poskytly akviziční jízdné na 6 regionálních relacích. Pomocí nabídky ČD Promo se pokouší propagovat některé linky s dopravním potenciálem. Jízdné za korunu či jen mírně vyšší částku má přilákat zejména nové cestující do vlaků. Reklamní akci zahájila nabídka na lince Milovice – Lysá nad Labem – Praha Masarykovo nádraží na začátku března tohoto roku. Následovala Morava a Slezsko, kde za korunu šlo cestovat mezi Havířovem a Ostravou, a za desetikorunu ze Šumperka do Olomouce. V Čechách byly k dispozici korunové jízdenky na relace Jirkov – Kadaň, Chomutov – Kadaň, Aš – Cheb nebo Stříbro – Plzeň. Na podzim tohoto roku můžeme očekávat další podobné nabídky. Podle tiskového mluvčího Českých drah Radka Joklíka se má do konce roku uskutečnit celkem 14 akcí.
Během konce září a měsíce října tohoto roku tak České dráhy zkusí podpořit cestování na lokálních tratích. ČD Promo bude nabídnuto na celkem 8 různých relacích. Hned zítra, 21. září, bude nabídnuta jízdenka za korunu mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou. 29. září získá opět podporu pražské Esko, kdy se za korunu svezeme mezi Prahou–Vysočany, Čerčany, Senohraby, Mirošovicemi a Benešovem. Tento týden, ve středu 22. září, se dočká podpory cestování mezi Českými Budějovicemi a Českými Velenicemi. Seznam zářijových nabídek uzavře 30. 9. jízdenka v rámci spojů IDS JMK mezi Brnem, Střelicemi a Oslavany. V říjnu se dočkají cestující mezi Chrudimí a Pardubicemi (13. října), Hradcem Králové a Náchodem (5. října) nebo Havlíčkovým Brodem a Jihlavou (7. října).
Na adresu relace Milovice – Praha uvedl Joklík, že po akci ČD Promo stouply měsíční tržby o 100.000 korun proti březnu roku 2009. U jmenovaných podzimních relací je do budoucna potenciál na zvyšování počtu cestujících a ČD Promo se pokouší je do vlaků přitáhnout.
Zdroj: České dráhy
Ztrátu nijak nevyúčtují, protože podle ČD ztráta nevznikla.
jak to?? na tu trat snad CD uctuje prokazatelne ztraty z ceny 57 Kc (rekneme ztratu 30 CZK, presnou samozrejme neznam...), takze v tomto pripade by logicky meli vyuctovat ztratu - dejme tomu - 56 KC, ne?
Jedou pouze ty spoje, které jezdí pravidelně dle JŘ, tedy nic navíc. A navíc za korunu s nimi jedou lidé, kteří by jinak nejeli. Možná se jim to zalíbí a stanou se do budoucna (ne)pravidelnými zákazníky.
otazka: proc ti lide jinak vlakem nejezdi? protoze je cena vysoka (57 Kc)? nebo proto ze teprve ted objevi tu nadhernou skutecnost, ze existuje neco jako vlak, a to vse diky jizdnemu za 1Kc?
otazka dalsi: opravdu z nas delate blbce, nebo to jen hrajete?
a navic by mne zajimalo, jak CD vyuctuji prokazatelnou ztratu ze ZDO na tech konkretnich tratich, kdyz ji ted diky akvizici vlastne jeste umele prohloubily...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.