Praha — Na jaře tohoto roku dráhy poskytly akviziční jízdné na 6 regionálních relacích. Pomocí nabídky ČD Promo se pokouší propagovat některé linky s dopravním potenciálem. Jízdné za korunu či jen mírně vyšší částku má přilákat zejména nové cestující do vlaků. Reklamní akci zahájila nabídka na lince Milovice – Lysá nad Labem – Praha Masarykovo nádraží na začátku března tohoto roku. Následovala Morava a Slezsko, kde za korunu šlo cestovat mezi Havířovem a Ostravou, a za desetikorunu ze Šumperka do Olomouce. V Čechách byly k dispozici korunové jízdenky na relace Jirkov – Kadaň, Chomutov – Kadaň, Aš – Cheb nebo Stříbro – Plzeň. Na podzim tohoto roku můžeme očekávat další podobné nabídky. Podle tiskového mluvčího Českých drah Radka Joklíka se má do konce roku uskutečnit celkem 14 akcí.
Během konce září a měsíce října tohoto roku tak České dráhy zkusí podpořit cestování na lokálních tratích. ČD Promo bude nabídnuto na celkem 8 různých relacích. Hned zítra, 21. září, bude nabídnuta jízdenka za korunu mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou. 29. září získá opět podporu pražské Esko, kdy se za korunu svezeme mezi Prahou–Vysočany, Čerčany, Senohraby, Mirošovicemi a Benešovem. Tento týden, ve středu 22. září, se dočká podpory cestování mezi Českými Budějovicemi a Českými Velenicemi. Seznam zářijových nabídek uzavře 30. 9. jízdenka v rámci spojů IDS JMK mezi Brnem, Střelicemi a Oslavany. V říjnu se dočkají cestující mezi Chrudimí a Pardubicemi (13. října), Hradcem Králové a Náchodem (5. října) nebo Havlíčkovým Brodem a Jihlavou (7. října).
Na adresu relace Milovice – Praha uvedl Joklík, že po akci ČD Promo stouply měsíční tržby o 100.000 korun proti březnu roku 2009. U jmenovaných podzimních relací je do budoucna potenciál na zvyšování počtu cestujících a ČD Promo se pokouší je do vlaků přitáhnout.
Zdroj: České dráhy
Protože se jim v Tescu líbilo nakupovat, půjdou tam i jindy (teď nechme stranou téměř monopol Tesca...) a za normální ceny.
Je nějaký rozdíl v nakupování v Tescu vs. Albertu a jízdou do práce vlakem či busem, pokud jsou obě možnosti srovnatelné časově?
ne, neni to spatne. ale "spatne " je rozhodne ten zpusob, jakym se o to CD snazi. Priklad:
Dejme tomu, ze cena 57 Kc je cena ziskova, cen 36 Kc je cena s nulovym ziskem, nic mene neni pod hranici nakladu (znovu rikam, dejme tomu - je to priklad).
Pokud by CD nasadili dlouhodobe na dane trati cenu s nulovym ziskem, bral bych to jako nestandardni, ale jeste obhajitelny pokus o ziskani vice zakazniku.
Ovsem cena 1 Kc je proste nesmyslna, nebot vsichni vedi, ze je neudrzitelna, a za kratkou dobu se vrati tam, kde byla. Kde je tedy lakadlo pro nove zakazniky, aby zustali u zeleznice na dane trati? Ze to jezdi CD?
neni umeni pritahnout lidi na naprosto silenou cenu 1Kc do vlaku. Umeni je pritahnotu lidi do vlaku za prijatelnou cenu a taky je tam HLAVNE UDRZET.
proto tu akci povazuju (a asi nejen ja) za naprosto zbytecnou a prodelecnou.
Tahle akce samozřejmě smysl má, většina lidí co jezdí pravidelně má stejně týdenní(měsíční) jízdenky a nějaké nové zákazníky to nepochybně přitáhne.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.