Curych, Miláno — Až do druhé změny jízdního řádu bylo původně odloženo zavedení nových jednotek Cisalpino Due (ETR 610) na dálkové vlaky spojující Itálii se Švýcarskem přes alpské průsmyky Lötschberg–Simplon a Gotthard z důvodů probíhajícího schvalovacího řízení pro provoz ve Švýcarsku. Zaveden byl dočasný jízdní řád s přestupy, zapůjčeny jednotky ICN a další soupravy od SBB i Trenitalia. Provoz vlaků Cisalpino se stal každodenním symbolem zpoždění a nečekajících přípojů. Prakticky každé ráno například ujíždí cestujícím ranního spoje z Milána kvůli zpoždění v řádu 10–15 minut z hranic jejich náhradní souprava a ti pak dojíždějí o hodinu později s přestupem navíc. Nyní je tento provizorní jízdní řád prodloužen do odvolání.
Zdroj: Cisalpino AG
1 2 | Zpráv na stránku: |
ETR610 - cca 1,29 milionu Kč na 1 sedadlo
CDT680 - cca 1,93 milionu Kč na 1 sedadlo (počítám s cenou 4,5mld/7 souprav, kdybych nepočítal tu miliardu utopenou v ČKD, tak to vychází na 1,5 milionu Kč na 1 sedadlo)
Takže jde vidět, jak se naklápěcí technika zlevňuje, navíc miliarda dnes má jinou hodnotu než před 10ti lety že (teď se mi nechce hledat, jaká byla od té doby inflace)... jsem zvědav, jestli se teda ETR6xx dočkáme i u ČD...
http://prosurf.sbb.ch/pros/inter/index_d.html
Když jsme minulý týden čekali v Luganu na předjetí zpožděným Pendolinem (ETR 470), na protější kolej přistavovali soupravu ICN pro výchozí vlak kategorie CIS do Zürichu. Přestože vlak už 15 minut před odjezdem stál u peronu, na odjezdové tabuli krátce svítilo 5 minut zpoždění - smáli jsme se že to tam dispečer hodil jako defaultní nastavení pro každý CIS (protože u Pendolin to skutečně platí). Později jsme pro všechny vlaky v Ticinu zavedli kategorii RIT (ritardo = zpoždění).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.