..: Výluka v Praze Dejvicích přinese značná omezení :..

714_Unhost, foto: JTB Praha - Již v pondělí začne komplikovaná výluka trati 120 v úseku Masarykovo nádraží – Dejvice s výrazným omezením železničního provozu. Během trvání dopravního omezení, rozděleného na dvě etapy, bude platit výlukový jízdní řád a některé vlaky budou jezdit odklonovými trasami. Přímo ve stanici Praha-Dejvice budou zrušena obě stavědla, a zároveň nedaleko stanice metra A Dejvická vznikne nová provizorní zastávka Gymnasijní, kde budou ve druhé etapě výluky končit vlaky ze směru Kladno. České dráhy ve spolupráci s Dopravním podnikem a společností ROPID vydal řadu materiálů a informačních letáků, kterými by se cestující měli řídit.

1. etapa 18.5. – 13.6.2009 – provoz bude částečně zachován, vlaky od Kladna budou jezdit pouze do stanice Praha-Dejvice; v platnosti bude výlukový jízdní řád tratí 093, 120 a 121. Vybrané vlaky pojedou odklonem přes stanici Praha-Smíchov společné nádraží, resp. Severní nástupiště a dále po trati 122, některé až na hlavní nádraží. Pro tuto trať bude taktéž v platnosti výlukový jízdní řád. Od úterý 19. května je však plánována i kolejová výluka ve stanici Praha-Vyšehrad, tudíž i na trati 171 lze očekávat nepřesnosti v provozu.

2. etapa 14.6. – 31.7.2009 – vlaky budou již končit v provizorně zbudované zastávce Gymnasijní, práce budou probíhat na obou zhlavích a dojde k uzavření stavědel. Dopravní opatření stejná jako v první etapě:

Ve dnech 23., 24., 30. a 31. května, 6. a 7. června 2009 proběhnou výluky i v úseku Praha-Dejvice – Praha-Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:10. Vlaky budou vyjíždět a končit ve stanici Praha-Veleslavín, přičemž cestující s platnou jízdenkou pro úsek Praha-Veleslavín – Praha–Dejvice budou moci využít tramvajovou linku 8 a 36 v úseku Nádraží Veleslavín – Dejvická a opačně. Pro aktuální informace o probíhajících a plánovaným výlukách na železniční síti sledujte portál Výluky.cz, který spravujeme.

Zdroje: České dráhy, ROPID a Magistrát Hlavního města Praha


Vítek_V | 17.5.2009 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
18.05.2009 (18:38)  
ekoter : To je věc harmonogramu stavebních prací. Ty stavební práce by bylo nutno posunout o měsíc ... tj. měsíc by se na stavbě nic nedělo. Tak či onak se původně měla začít výluka ještě dříve.

Na zastávce Albertov zastavuje 7 směr Vršovice/Radlice, pak 18, 22 směr Karlovo náměstí, takže ve špičce od tohoto označníku průměrný interval 4 minuty, mimo ni 5 minut.
18.05.2009 (14:53)  
No nádraží Vyšehrad je prakticky přímo u zastávky Albertov a nová zast má být zase přímo u zast. Ostrčilovo nám., takže 8 min. asi ne. Stále mě láká ta představa, využití vlečky ze st. P.-Zličín, vedoucí do Siemensu a do depa metra, teď tam asi takový provoz nebude :) a postavit přímo u metra aspoň občasnou zastávku (když to jde na Gymnasijní). Speciálně, až (jestli) se bude jednou přestavovat celá trať za Mas. n. do Ruzyně.
18.05.2009 (14:32)  
Vyšehrad fakt ne! Přestup by tam byl skoro stejně dlouhý jako je na severním nástupišti, navíc je jenom na tramvaj, na kterou čekáte 8 minut.
18.05.2009 (14:30)  
Já bych ten Smíchov zase tak černě neviděl. Na metro je to 300m, tedy cca 4 až 5 minut. Ten "hrozný" park prakticky vůbec nenavštívíte.
Spíše mě mrzí, že někdo nebyl schopen plánovat tak, aby výluka byla až od 18.6 do 31.8.
18.05.2009 (14:03)  
Zase si lze jen postesknout, že není k dispozici Nádraží Vyšehrad s možností přestupu na MHD. O obnovení zastavování se žvaní téměř dvě desetiletí a "nejde TO" kvůli údajně malému poloměru oblouku neodpovídajícímu požadavku stávající normy. Tím, jak oblouk narovnat se ovšem nikdo nezabývá. Zkrátka NEJDE TO ...
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
18.05.2009 (10:30)  
Nebrat nejen Jinonice, ale ani Smíchov-sever. Nikdo normální nepoužije ani jednu z těchto stanic, obě varianty jsou naprosto odpudivé. Neznám moc lidí, kteří by měli poránu zájem o takové pochodové cvičení, případně adrenalin.zážitek. Představa, že vlak projede Smích. nádrem a zastaví až na vlečce u Knížecí je poměrně lákavá. Jenže jsme v Čechách...
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
18.05.2009 (10:04)  
Jinonice nebrat, okolí nádraží je naprosto nechutné a nebezpečné místo, navíc je potřeba přejít 4-pruhovou Radlickou ulici. Navíc stanice metra Jinonice je dost hluboko, takže ještě je potřeba sfárat dolů po eskalátorech.
Než dojedu vlakem do Jinonic, tak už dávno sedím v tramvaji ze sídliště Řepy.
Mimochodem v Jinonicích by stálo za to vybudovat zastávku u metra a ve stanici nezastavovat. Trať vede okolo metra cca 100 metrů.
registrovaný uživatel Giba 
18.05.2009 (9:26)  
Schody se toci asi 3x dokola a konci primo pod lavkou.
registrovaný uživatel Giba 
18.05.2009 (9:23)  
Než vlak vykoná úvrať ze sev.nást. na Smíchov, potřebuje k tomu alespon 10minut, spíš více. Za tu dobu bych dosel po lávce na Smíchov 2x. Je pravda že pro méně pohyblivé je "bezbarierova cesta" mezi mosty výlet na delší dobu. V Jinonicích bych ani nevědel kudy jít, ale treba někoho napadlo doplnit směrovky.
18.05.2009 (9:15)  
ad Budulinek4 To že jsou zaústěny do lávky je jasné a dole do země,ale kde dotýkají země? 3 roky určitě ne maximálně dva a spíš ještě méně.
Na pláncích je zajímavé že z dejvického nádraží je kratší jít na dejvickou než hradčanskou která má pouzavírané vstupy.Navíc dle DPP je velmi frekventovaná stanice kam se teď nacpe dalní masa lidí takže asi celkem slušné Tokio.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko