Praha - Již v pondělí začne komplikovaná výluka trati 120 v úseku Masarykovo nádraží – Dejvice s výrazným omezením železničního provozu. Během trvání dopravního omezení, rozděleného na dvě etapy, bude platit výlukový jízdní řád a některé vlaky budou jezdit odklonovými trasami. Přímo ve stanici Praha-Dejvice budou zrušena obě stavědla, a zároveň nedaleko stanice metra A Dejvická vznikne nová provizorní zastávka Gymnasijní, kde budou ve druhé etapě výluky končit vlaky ze směru Kladno. České dráhy ve spolupráci s Dopravním podnikem a společností ROPID vydal řadu materiálů a informačních letáků, kterými by se cestující měli řídit.
1. etapa 18.5. – 13.6.2009 – provoz bude částečně zachován, vlaky od Kladna budou jezdit pouze do stanice Praha-Dejvice; v platnosti bude výlukový jízdní řád tratí 093, 120 a 121. Vybrané vlaky pojedou odklonem přes stanici Praha-Smíchov společné nádraží, resp. Severní nástupiště a dále po trati 122, některé až na hlavní nádraží. Pro tuto trať bude taktéž v platnosti výlukový jízdní řád. Od úterý 19. května je však plánována i kolejová výluka ve stanici Praha-Vyšehrad, tudíž i na trati 171 lze očekávat nepřesnosti v provozu.
2. etapa 14.6. – 31.7.2009 – vlaky budou již končit v provizorně zbudované zastávce Gymnasijní, práce budou probíhat na obou zhlavích a dojde k uzavření stavědel. Dopravní opatření stejná jako v první etapě:
- výlukový JŘ tratě 093 Kralupy nad Vltavou - Kladno
- výlukový JŘ tratě 120 Praha - Kladno - Rakovník
- výlukový JŘ tratě 121 Hostivice - Podlešín
- výlukový JŘ tratě 122 Praha - Hostivice - Rudná u Prahy
- kompletní informace o výluce
Ve dnech 23., 24., 30. a 31. května, 6. a 7. června 2009 proběhnou výluky i v úseku Praha-Dejvice – Praha-Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:10. Vlaky budou vyjíždět a končit ve stanici Praha-Veleslavín, přičemž cestující s platnou jízdenkou pro úsek Praha-Veleslavín – Praha–Dejvice budou moci využít tramvajovou linku 8 a 36 v úseku Nádraží Veleslavín – Dejvická a opačně. Pro aktuální informace o probíhajících a plánovaným výlukách na železniční síti sledujte portál Výluky.cz, který spravujeme.
Zdroje: České dráhy, ROPID a Magistrát Hlavního města Praha

860 003: "Trať bude zrušena bez náhrady a prostor bude uvolněn pro nové parkoviště." -> no v dnešní době nic neobvyklého, a co nebude parkoviště tak obchodní a kancelářské plochy (toho je taky furt málo...).
Sefik: Z Dejvic směr Masaryčka to bude nesjízdné. Kolejové spojení Lužné a Prahy je po trati 122 (zmíněný Smíchov společné nádraží / severní nástupiště), popř. dalšími tratěmi v oblasti (např. z Kladna přes Kralupy, nebo z Hostivic přes Rudnou, ...).
K tý výluce v Dejvicích a bourání stavědel. Etap je v rozkaze více a týkají se ještě přejezdů. Celkem dojde k vypnutí 3 přejezdů v kilometrech 3,313, 2,823 a 3,111. Dále se bude něco montovat na přejezdech km 5,463, 5,706 a 6,430. Souběžně s tím se to v rozkazu hemží rozkazy Op a podobnými vymoženostmi, které poskytuje předpis ČD D2.
Během výluky taky dojde ukončení dopravní služby na stavědlech (překvapivě) a "V dopravní kanceláři bude nadále konat službu dopravní zaměstnanec minimálně se zkouškou D-01, sledující činnost PZS v km 5,463, 5,706 a 6,430."
O demontované zabezpečovačce se toho moc konkrétně nepíše. Jen to, že budou ty nová návěstidla a znovu se postaví přejezd km 3,313.
Pár informací se také dá vyčíst z rozkazu o výluce, který na svých 32 stranách píše o každém kolu, které se za tu dobu hne mezi Prahou a Kladnem. Navíc je tam napsáno o tom, že v Dejvicích (u přejezdu) budou nové podchody a ty co tam jsou, tak už nebudou. Co se týče kladenského zhlaví, tak píšou o všech možných přeložkách, úpravách svahů a také o trhání a pokládání kolejí: "...na závěr výluky bude uvedeno kolejiště do rekonstruovaného stavu..."
A závěrem jen dodat, že i pro ty co nejedou vlakem je to docela sranda, páč dnes ráno sem musel málem obejít půlku Dejvic, abych se dostal od metra na bus, který dříve stál hned u přejezdu.
ale hlavne jsem chtel rict k te uvrati, je to pomerne dost komplikovane, mame dve moznosti uvrate:
a) smerem na hlavak - to by musel vlak jet az na vltavsky most a vzhledem k tomu za tam jezdi 171 tak je tam ve spicce docela frmol (vlaky cca. po 10 minutach), takze by to delalo problemy a brzdilo by to 171
b) smerem na radotin a tam jsou uvrate hned dve, napred vyjedu ze sev.nastupiste a pak se musim obratit a vjet do smich.nadru
nebylo by kvuli ukoncovani v repich nutno vyslat do rep posunovace?? aby se mohli preprahavat loko?? (pouze dotaz, nikoliv rypani)
obavam se, ze i kdyz to neni idealni reseni, tak asi je to to nejlepsi, co v dane situaci slo
Když už se nedá jet na hlavní, tak mi pořád přijde lepší varianta Smíchov s úvratí, ale s příjezdem k metru. Nebo ukončení v Řepích s návazností na tramvaj. Severní nástupiště je zvěrstvo a kdo z nešotoušů tam někdy přestupoval na MHD tak vím o čem mluvím...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.
