..: Výluka ochromí vlakové spojení Bratislavy a Vídně :..

5047.055 ÖBB, Devínska Nová Ves - Marchegg, foto: Michal DemčilaBratislava - Až nebývale nevýrazně oznámily tento týden slovenské a rakouské dráhy několikadenní úplnou výluku traťového úseku Devínska Nová Ves - Marchegg na tratích 111 ŽSR - 910 ÖBB, kvůli které bude v těchto místech zcela zastaven provoz regionálních spojů mezi Bratislavou a Vídní. Výluka je rozdělena do dvou částí — od pondělí 30. března do čtvrtka 2. dubna a od pondělí 6. do středy 8. dubna. Šest párů vlaků RegionalExpress v trase Bratislava - Wien - Bratislava a tři páry osobních vlaků mezi Bratislavou a Gänserndorfem bude odřeknuto bez náhrady. Obě železniční správy odkazují cestující na alternativu v podobě pravidelných vlakových spojů Bratislava Petržalka - Wien Südbahnhof, které jezdí v průběhu dne v hodinovém intervalu. Vzhledem k prakticky neexistujícím přípojům z Bratislavy hl.st. bude ale tato možnost pro mnoho tranzitních cestujících prakticky nepoužitelná. V rozporu s duchem železničního magazínu tak nelze než doporučit využít pro cesty do Vídně autobus. Důvodem výluky je rekonstrukce tratě.

Spoje, které budou v rámci výluky odřeknuty

Trasa Bratislava hl.st. - Wien Südbahnhof

Bratislava hl.st.Wien Südbf.Bratislava hl.st.
8:28REX 25149:25
9:00REX 2517 Belvedere9:58
9:28REX 2516 Carpatia10:37
9:50REX 2519 Kempelen10:58
10:28REX 2518 Theben11:25
11:00REX 2521 Russbach11:58
11:28REX 2520 Grassalkovich12:37
11:50REX 2523 Roland12:58
12:28REX 2522 Adebar13:25
13:00REX 252513:58
13:28REX 2524 Istropolitan14:37
13:50REX 2527 Carpatia9:58

Trasa Bratislava hl.st. - Gänserndorf

Bratislava hl.st. - Gänserndorf - Bratislava hl.st.
9:27Os 738610:08
10:19Os 738711:01
11:27Os 738812:08
12:19Os 738913:01
13:27Os 739014:08
14:19Os 739115:01

Zdroj: ZSSK


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 29.3.2009 (8:00)
Related newsopen/close

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
31.03.2009 (12:15)  
Rekonstrukcia trate Wolfsthal - Petrzalka je sprostost. Do Viedne by tym nikto necestoval (lebo by to bola najpomalsia doprava), na letisko chodi bus a staci a do tych dedin vela ludi nechodi (a kto chce, ten moze ist 901kou do Wolfsthalu a odtial S7).

j p: Neviem ake dvoje ceny myslis, ale od cias ked som zacal chodit castejsie do Viedne (na zaciatku som chodil busom), tak vzdy to bolo tak ze som si kupil listok v pokladni a s nim som nastupil, len som ho ukazal. Podobne aj teraz ked s nimi chodim na letisko, alebo do Hainburgu. Listok sa da tiez kupit u vodica za bezne ceny.
Samozrejme treba chodit spolocnou linkou Slovak Linesu a Postbusu v hodinovom takte a nie nejakymi pofidernymi dopravcami. A do Viedne je aj tak najlepsi vlak.
Registered user j p 
31.03.2009 (8:58)  
Pokud stale jeste plati v autobuse dvoji ceny, tak potom je lepsi dojet do Petrzalky MHD a odtamtud pokracovat vlakem.
Nejhorsi na tom autobuse bylo, ze jizdenky prodavali uplne normalne v pokladne za rozumnou cenu a az pri nastupu do autobusu lustrovali pasy a pozadovali dvojnasobek. Kdyby to jeden vedel predem, tak by jel urcite vlakem.
Ten autobus Bratislava-Viden byl dlouhou dobu velkou ostudou Slovenska.
Registered user M 
31.03.2009 (1:37)  
Pres berg z toho zase udelaji vyletni trasu ale:-) Proste kolem silnice do Vidne a konec. Jasne - tohle bylo mozne asi jen pred stavbou te dalnicni krizovatky. Ted uz jedine pres to Kitisee.
Kazdopadne pokud se nekdy zaviraji trate, tak tohle je jasna moznost novou "lokalku" zcela smysluplne postavit...
Registered user qwix 
30.03.2009 (22:07)  
SYN: REXy su vozene supravami 2016 + 3 CityShuttle vozne + CityShuttle riadiaci vozen
Registered user SYN 
30.03.2009 (20:13)  
MZ: no jo, to mi nedoslo, ach ty nekompatibilni soustavy a vozidla... ale to asi neni principialne neresitelna situace s tim Taurusem ne? Kdyz muze na 25kV u Madaru a uz obcas i k nam tak by to tam snad slo taky poresit. Pochopitelne nevim jestli by si to nevyzadalo slovensky zabezpecovac :(
S preprahem uz by to ztracelo puvab.

Jinak vim ze bych si to mel najit sam ale vyuziju zdejsich znalcu, cim normalne vozi ty REXy BA hl. - VIE Suedb.? Ty osobaky na Gaernsendorf asi budou nezavislou trakci ne?
30.03.2009 (19:32)  
SYN : dobrý nápad, ale myslíte, že by rakouské trakční vozidlo na 15 kV 16,7 Hz mohlo dovézt vlak z Petržalky na "hlavnú stanicu" když je v troleji 25 kV 50 Hz, dvousystémový Taurus může v Petržalce leda tak k označníku (ranžírce) traťové koleje směr UNS při objíždění, pokud to vůbec může. Elektrické jednotky nemohou ani k označníku, ty jezdí buď na kolej číslo 8 (průjezdná před barákem) s příčným dělením napájecích soustav nebo do šturcu na desátou kolej, která je elektrifikována "rakouským" napětím.

M : nic nového pod sluncem. Když se otvírala nová stanice v Kittsee, tak se tam rozdával informační materiál týkající se obnovení spojení Petržalka - Wolfsthal (-Wien). Stávající trať končící ve Wolfsthalu by měla být prodloužena obloukem doprava přes obec Berg (zastávka) do Kittsee (zastávka Kittsee West a pak by se levotočivým obloukem přivedla na jižní zhlaví stanice Kittsee.
Dále uvažovali s tím, že tyto vlaky by jezdily do "zastávky Petržalka", kde by se zřídila zastávka – prostor tam je, ve výhledu pak na letiště v Ivance.
Registered user M 
30.03.2009 (14:17)  
Uplne nejrozumnejsi by bylo, kdyby v ramci "opravy" Einsteinove udelali jednu vyhybku a postavili novou trat do Wolfsthalu. Vzniklo by tak rozhodne nejlepsi spojeni Bratislava-Viden, protoze po trase je i letiste...
Pet kilometru nove trati. Pravda, koncilo by to v Petrzalce...
Registered user SYN 
30.03.2009 (13:35)  
karosa: zdálo by se být logické místo odřeknutých vlaků prodloužit ty z Petržalky až na hlavní, kapacita by tam teoreticky mohla být volná po těch odřeknutých vlacích, no ale možná ne ve správný čas to uznávám...
Registered user M 
30.03.2009 (12:38)  
Hm, varianta, ze Slovaci Rakusakum plati to, co dluzi nam a my to nebudeme muset platit Rakusakum, mne nenapadla a OK:-)
I kdyz je to teda trochu kulovy blesk...
Registered user karosa  mail  
30.03.2009 (10:11)  
Ono u toho, tady navrhovaného propojení náhradní vlakovou dopravou(případně prodloužením spojů Vídeň-Petržalka) mezi hlavním a Petržalkou jde také o to, jestli by na hlavním byla volná kapacita. V tom bych já osobně viděl asi největší problém. A nezlobte se na mne, ale zavádět NAD s dost velkou zajížďkou, pro, tady uváděné 1-3 lidi do Gänserndorfu, to mi skutečně připadá jako blbost.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko