..: Doprava v Rakousku omezena: nebezpečí pádu lavin :..

Taurus, ÖBB, Alberg bahn, foto: Josef PetrákRakousko, Arlbergbahn - Z důvodu velkého přívalu sněhu a mimořádně špatným povětrnostním podmínkám bylo v Rakousku uzavřeno několik páteřních tratí na nichž hrozí nebezpečí pádu lavin. Aktuálně z oblasti Arlbergbahn redakci v brzkých ranních hodinách informoval kolega Josef Petrák. Některé vlaky jsou proto odkloněny po jiných trasách. Odborníci z horské služby a lavinových komisí během dnešního dopoledne určí další postupy, zda tratě zůstanou nadále bez provozu. Odkloněné spoje tak nabírají zpoždění i v řádu několika hodin.

České dráhy tyto informaci potvrdily a upřesnily ve zprávě postižené tratě, kde je zastaven provoz. Dnešní EN 466/467 s přímými vozy, podle tiskové zprávy dopravce, bude odkloněn přes Německo v trase Mnichov – Basilej. Tím lze očekávat, že díky této mimořádnosti bude opožděn.

Zdroj: TZ ČD; informace z terénu: Josef Petrák


Vítek_V | 18.2.2009 (10:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer filip 
21.02.2009 (14:47)  
Miroslav Zikmund pravda, každý OBB-EC/IC dostavá v Ibk nového pruvočího, mimo ICE Bregenz - Wien-West, a obsluhy AD na OBB-EC.
při konaný EURO se ale pruvočí OBB oběvolal i na "odklonu" přes mnichov, a Taurus jel až do Bazileje, pravda. Proto taky byla hromadná instalace švýcarského pantografu.
19.02.2009 (19:41)  
filip : Trasa přes Basel – Karslruhe je standarní odklon se zhruba třemi hodinami zpoždění. Alternativou je odklon přes St. Margrethen – Lindau, ale ten není u DB v oblibě, protože na trati z Lindau je v noci plánována výluka dopravní služby, takže 466/467 jezdí touhle trasou pouze omezeně a navíc jsou třeba k vozbě 2 traktory. Takže vesměs jezdí odklonem přes Lindau 246/247 a 414/415.
DB se o "odklonové" vlaky po komerční stránce vůbec nestarají. V Basel Bad Bf se vymění lokomotiva a průvodčí se objeví až v Salzburgu. Obdobně nechávají vlak po přepravní stránce "svému" osudu při jízdě po odklonové trase SBB. Turnusový průvodčí SBB jede totiž do Buchsu na kmenové soupravě, vozy jedoucí do Rakouska si obsluhuje už z Zürichu rakousky průvodčí. Ten je ovšem buď z Innsbrucku nebo Feldkirchu, takže výlet přes Basel a Německo si odpustí.
Registrierter Benutzer filip 
19.02.2009 (14:37)  
michawel - Ja sem pro OBB pracoval, vím jak to je. Ten "problém" s objíškou přes Německo se uš vyskitoval často, nejen u konaní EURO....
19.02.2009 (10:43)  
Antonín Žabák: problémy být nesmí a nebudou i kdyby se jelo tak šíleně jak psal kolega Petrák, vy jste zákazník, v JŘ je daná trasa po které to jede a vy za to platíte z přepravní smlouvy vyplývajíí částku, to že to dopravce vezme jinudy je jeho problém, naopak bych se zajímal o případné návratky části jízdného (u FIP logicky asi těžko) vzhledem k tomu, že přes Basel to bude do Zurichu minimálně hodina a půl sekery.
18.02.2009 (22:34)  
Hlasim se z terenu - Arlberg je aktualne prujezdny. Ale snehu tu je, situace se muze kdykoliv zmenit.
Registrierter Benutzer filip 
18.02.2009 (19:10)  
Antnonín Žabák- Ano, podle interního předpisu OBB normalne ano, je tedy možné že DB bude mít námitky, ale Arlberg by mel být v pátek již volný...
18.02.2009 (19:03)  
Pozítří jedu tímto vlakem v lůžkovém voze do Curychu. Na FIPku ÖBB a 50% slevu na SBB. Platí mi tyto jízdenky, pojede-li vlak ze Salzburku odklonem přes zmiňovaný Mnichov a Basilej? Jestli ne, tak to mě počasí pěkně doběhlo...
Registrierter Benutzer filip 
18.02.2009 (17:38)  
V úterý se na hl.nad. v Innsbrucku ale hovořilo pouze o Mitterwaldbahn a Reutte-Garmisch...
Kdyš jsem sem v 16.40 nasedal do 35min opoždeného EC univerzita Salzburg (na který následoval 75min spoždení EC z Grazu) tak o Arlbergu nebyla řeč a oba vlaky i směr Bregenz pokračovaly....
18.02.2009 (15:59)  
Richard Těhník - Gotthard je dle SBB od 12:00 otevřen (uzavřen od včerejška 23:40). MGB stále platí
18.02.2009 (15:46)  
Ze stejného důvodu byla v ranních hodinách omezena doprava i na mnoha místech ve Švýcarsku, krom jiného na hlavním tahu mezi Curychem a Milánem (Gotthardský průsmyk). V současné době hrozí stále nebezpečí (a tedy je i zastavena doprava) na Matterhorn-Gotthard Bahn mezi stanicemi Andermatt - Sedrun a Oberwald - Hospenthal. Vlaky Glacier-Express jsou odřeknuty.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko