..: (Aktualizováno) Dopravní komplikace na Táborsku a Přerovsku :..

Sudoměřice, 13.1.2008, foto: Drážní inspekce ČR Sudoměřice, 13.1.2008, foto: Drážní inspekce ČR Táborsko, Přerovsko – Zatímco většina se do dnešního rána probudila s šokem a obavami, kdy se spustí generální stávka dopravních odborových svazů a doprava bude kolabovat, českou železniční síť postihly komplikace provozní. První z nich byla mimořádná událost ve stanici Sudoměřice u Tábora. Nákladní vlak, který ve stanici měl stát, částečně zasahoval do průjezdného profilu traťové koleje a následně došlo ke střetu posledního vozu s projíždějícím rychlíkem 632 do Prahy. Podle Drážní inspekce nedošlo k zraněním, ale poškození lokomotivy a pět vozů rychlíkové soupravy, poslední vůz nákladního vlaku vykolejil. Nehoda měla vliv na dopravu - generovaly se až hodinová zpoždění, a to včetně EuroCity do Salcburku. Doprava byla obnovena 5 minut před desátou hodinou dopolední. Přinášíme fotografie z místa nehody.

Odkloněný R 736, Bedihošť, foto: Jiří Císař Rovněž tak doprava mezi Přerovem a Brnem by se již měla vracet do svých kolejí. Nejvíce postižený rychlík 737 dorazil do Ostravy se zpožděním 50ti minut a mezi Přerovem a Kojetínem se aktuálně nachází několik jiných, i když zpožděných, spojů. Dle původních informací od Martina Grilla byl přerušen provoz mezi Přerovem a Kojetínem. Zaměstnanci dráhy informovali, že by se mělo jednat o poruchu trolejového vedení. Rychlík 737 do Bohumína stojí v Kojetíně a čekaů na stroj nezávislé trakce, aby byl převezen přes postižený úsek, R 736 do Brna jel z Přerova úvratí a bude odkloněn na Olomouc a Nezamyslice.

Za námět děkujeme uživateli TTtrain; situaci budeme nadále sledovat.

Zdroj: iDnes, babitron, Drážní inspekce, ŽelPage; foto: Drážní inspekce, Jiří Císař


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 13.1.2009 (16:26)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Olomoucký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
13.01.2009 (18:37)  
Měl jsem jet R836 z Přerova do Brna. V Přerově jsme čekali cca 45min než dojely 2 autobusy, do kterých se měly nacpat asi 2 vlaky. No samozřejmě že asi 20lidí jsme nechali venku. Po příjezdu v Kojetíně nás nahnali do Os do Nezamyslic, že tam bude přestup na Brno, za 5min nás opět vyhnali, že za 30min pojede do Brna R.Ale to taky nevypadalo reálně, jelikož nebyl k dispozici strojvůdce,jen 2 odstavné soupravy.Zachránil nás až dispečer, který nám zajistil bus směr Vyškov - Brno.
registrovaný uživatel DÉMON 
13.01.2009 (18:34)  
Klika že to byly kontejnery a ne něco těžšího, to by bok toho rychlíku taky vypadal jinak. (možná by to odnesli i cestující). Relativně klika.
registrovaný uživatel karosa  mail  
13.01.2009 (18:09)  
Zprávy ČT, 18.00: Po srážce v Sudoměřicích byla zajišťována doprava nákladními autobusy. Může mi některý z "místních odborníků na všechno" vysvětlit jak takový nákladní autobus vypadá?
dopisovatel nebo člen ŽP Baresm  mail  
13.01.2009 (17:50)  
V Mnichovicích na přejezdu nehoda nákl. vlaku s dodávkou. Snad zavedena NAD...
Když se daří, tak se daří. A není náhodou dneska třináctého? :)
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
13.01.2009 (17:50)  
No fujtajbl, jeste par metru a byly v sobe "celem".
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
13.01.2009 (17:45)  
Tvix : Tá stanica, ktorú spomínam, mala v časoch ČSD 500 zamestnancov, PPS, odbočná 5 smerov, prístav, vlečky, elektrifikovaná, 6 prav. posun. rušňov, 5 posun. čiat , 3 výpr. v smene, 3 doz. výmen, 4 výhybkári, 2 prac. vozmajstrov, vozebná stanica . A predsa sme pracovali s takým istým techn. vybavením ako teraz, v časoch vyspelého kapitalizmu. Len pos. záloh nám zostali 2, voz. stan. zrušili. Dopr. zamestnancov zostalo asi 250. Podľa staršej kategorizácie staníc sme boli 1. triedna st.
13.01.2009 (17:35)  
Twix: Názor "To mechanické návěstidlo na druhé fotce výmluvně dokumentuje úroveň ZZ na našich "koridorech"..." dokumentuje spíše úroveň tvých obzorů o "koridorech" v ČR.
Přece tuto mimořádnost nelze takto bagatelizovat do obecné úrovně.
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
13.01.2009 (17:32)  
Martin Kulich : Podľa tej foto , ktorú poslal Svoboda je to el.mech. s elmotorickými prestavníkmi výmen. Svetelné návestidlá. Izolované koľaje, alebo dotyky tam budú, keď sú svetelné návestidlá a závery výmen. Len záleží na tom, či kontrolujú aj voľnosť námedzníkov. V prev. poriadku a v záverovej tabuľke to musí byť riešené.
13.01.2009 (17:30)  
To mechanické návěstidlo na druhé fotce výmluvně dokumentuje úroveň ZZ na našich "koridorech"...
rk_kn.: Jestli je to menší stanice a za ten bezproblémový provoz se tam měsíc co měsíc platí pět a více ajznboňáků, je to trať zralá na dálkové řízení. Tyhle projekty mívají velmi krátkou návratnost (do 10 let, většinou cca 5).
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
13.01.2009 (17:21)  
Kuba : a koľko zaplatíš na tú rekonštrukciu . V našej stanici sú miestne stavané výhybky už 100 rokov. A na takýto podobný prípad si nepamätám !
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko