Táborsko, Přerovsko – Zatímco většina se do dnešního rána probudila s šokem a obavami, kdy se spustí generální stávka dopravních odborových svazů a doprava bude kolabovat, českou železniční síť postihly komplikace provozní. První z nich byla mimořádná událost ve stanici Sudoměřice u Tábora. Nákladní vlak, který ve stanici měl stát, částečně zasahoval do průjezdného profilu traťové koleje a následně došlo ke střetu posledního vozu s projíždějícím rychlíkem 632 do Prahy. Podle Drážní inspekce nedošlo k zraněním, ale poškození lokomotivy a pět vozů rychlíkové soupravy, poslední vůz nákladního vlaku vykolejil. Nehoda měla vliv na dopravu - generovaly se až hodinová zpoždění, a to včetně EuroCity do Salcburku. Doprava byla obnovena 5 minut před desátou hodinou dopolední. Přinášíme fotografie z místa nehody.
Rovněž tak doprava mezi Přerovem a Brnem by se již měla vracet do svých kolejí. Nejvíce postižený rychlík 737 dorazil do Ostravy se zpožděním 50ti minut a mezi Přerovem a Kojetínem se aktuálně nachází několik jiných, i když zpožděných, spojů. Dle původních informací od Martina Grilla byl přerušen provoz mezi Přerovem a Kojetínem. Zaměstnanci dráhy informovali, že by se mělo jednat o poruchu trolejového vedení. Rychlík 737 do Bohumína stojí v Kojetíně a čekaů na stroj nezávislé trakce, aby byl převezen přes postižený úsek, R 736 do Brna jel z Přerova úvratí a bude odkloněn na Olomouc a Nezamyslice.
Za námět děkujeme uživateli TTtrain; situaci budeme nadále sledovat.
Zdroj: iDnes, babitron, Drážní inspekce, ŽelPage; foto: Drážní inspekce, Jiří Císař
Po obědě nějaký dobrák vyhodil v úseku Dluhonice - Brodek u Přerova hadru (asi z okna vlaku, víc jsem neslyšel) a ta se omotala kolem trolejového vedení. Navíc ji hodil tak dobře, že se omotala i kolem spojovacího lana, takže zadělal na urvání sběrače + stržení troleje. Jelikož byli dráteníci zaměstnáni u Věžek, tak se na to dlouho nesahalo.
Dále někdo skočil pod vlak (prý tam neustále skáčou každý den, asi nějaký Hanácký sport, co já vím), zamrzlá nafta, zdechlý motorák, ve Štěpánově někdo vyrobil 4 plochy na kolech při použití rychlobrzdy atd, takže je u nás pořád veselo...
Zdroj: dva fíři vracející se do Olomouce
Díky za odpověď.
Jinak máš samozřejmě pravdu, že jinde to na koridorech vypadá jinak, ale stojím si za tím, že to stejně není v pořádku, když jsou naše "nové" koridory dost špatně kompatibilní s moderními vozidly (rušivé proudy), která by po nich logicky měla jezdit.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.