..: (Aktualizováno) Dopravní komplikace na Táborsku a Přerovsku :..

Sudoměřice, 13.1.2008, foto: Drážní inspekce ČR Sudoměřice, 13.1.2008, foto: Drážní inspekce ČR Táborsko, Přerovsko – Zatímco většina se do dnešního rána probudila s šokem a obavami, kdy se spustí generální stávka dopravních odborových svazů a doprava bude kolabovat, českou železniční síť postihly komplikace provozní. První z nich byla mimořádná událost ve stanici Sudoměřice u Tábora. Nákladní vlak, který ve stanici měl stát, částečně zasahoval do průjezdného profilu traťové koleje a následně došlo ke střetu posledního vozu s projíždějícím rychlíkem 632 do Prahy. Podle Drážní inspekce nedošlo k zraněním, ale poškození lokomotivy a pět vozů rychlíkové soupravy, poslední vůz nákladního vlaku vykolejil. Nehoda měla vliv na dopravu - generovaly se až hodinová zpoždění, a to včetně EuroCity do Salcburku. Doprava byla obnovena 5 minut před desátou hodinou dopolední. Přinášíme fotografie z místa nehody.

Odkloněný R 736, Bedihošť, foto: Jiří Císař Rovněž tak doprava mezi Přerovem a Brnem by se již měla vracet do svých kolejí. Nejvíce postižený rychlík 737 dorazil do Ostravy se zpožděním 50ti minut a mezi Přerovem a Kojetínem se aktuálně nachází několik jiných, i když zpožděných, spojů. Dle původních informací od Martina Grilla byl přerušen provoz mezi Přerovem a Kojetínem. Zaměstnanci dráhy informovali, že by se mělo jednat o poruchu trolejového vedení. Rychlík 737 do Bohumína stojí v Kojetíně a čekaů na stroj nezávislé trakce, aby byl převezen přes postižený úsek, R 736 do Brna jel z Přerova úvratí a bude odkloněn na Olomouc a Nezamyslice.

Za námět děkujeme uživateli TTtrain; situaci budeme nadále sledovat.

Zdroj: iDnes, babitron, Drážní inspekce, ŽelPage; foto: Drážní inspekce, Jiří Císař


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 13.1.2009 (16:26)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihočeský ČR Olomoucký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel BronislavJ  mail  
13.01.2009 (22:41)  
Pavel Večeřa: Tady se pořád něco děje... :D
13.01.2009 (22:38)  
207 už pět hodin stojí ve Strančicích i se spacími vozy. Proč ho neposlali odklonem, nechápu. Připadá mi to neomluvitelné, už v době jeho odjezdu z Prahy bylo minimálně půlhodiny známo, že doprava bude zastavena na několik hodin.
13.01.2009 (22:30)  
Přerov ještě jednou, tentokrát štreka do Olomouce a dál.
Po obědě nějaký dobrák vyhodil v úseku Dluhonice - Brodek u Přerova hadru (asi z okna vlaku, víc jsem neslyšel) a ta se omotala kolem trolejového vedení. Navíc ji hodil tak dobře, že se omotala i kolem spojovacího lana, takže zadělal na urvání sběrače + stržení troleje. Jelikož byli dráteníci zaměstnáni u Věžek, tak se na to dlouho nesahalo.
Dále někdo skočil pod vlak (prý tam neustále skáčou každý den, asi nějaký Hanácký sport, co já vím), zamrzlá nafta, zdechlý motorák, ve Štěpánově někdo vyrobil 4 plochy na kolech při použití rychlobrzdy atd, takže je u nás pořád veselo...
Zdroj: dva fíři vracející se do Olomouce
13.01.2009 (21:42)  
Traťové koleje … ??? Z fotky je patrné, že to byla staniční kolej a nákladní vlak neuvolnil zadní námezdník. Chyba je na straně signalisty.
registrovaný uživatel junkrs 
13.01.2009 (21:09)  
Jen by měl s ohledem na dříve uvedený článek zajímalo, na kom budou ČD vymáhat v tomto případě náhradu škody a peníze na pokuty pro kraje, až po nich budou chtít "pokuty" za zpoždění.
Díky za odpověď.
registrovaný uživatel T435 
13.01.2009 (20:09)  
Nahr.dopravu u Mnichovic zajištuje DP Praha? No to je bezva,co všechno budem jezdit...ješte že mám volno...
13.01.2009 (19:59)  
zirecek: Je to koridorová trať? Je. Proběhla tam modernizace? Zatím ne. Je současné ZZ na úrovni hlavní tratě 21. století? Vůbec ne. Trať Praha - Beroun je taky na koridoru a jsou tam hradla (a budou tam asi navěky).
Jinak máš samozřejmě pravdu, že jinde to na koridorech vypadá jinak, ale stojím si za tím, že to stejně není v pořádku, když jsou naše "nové" koridory dost špatně kompatibilní s moderními vozidly (rušivé proudy), která by po nich logicky měla jezdit.
13.01.2009 (19:36)  
Výluka Strančice-Senohraby po nehodě v Mnichovicích už trvá tři hodiny. Náhradní dopravu zajišťují autobusy DP Praha. Část osobních vlaků byla zrušena, rychlíky v úseku Praha - Strančice úplně, krom R 207, který i se spacími vozy momentálně čeká ve Strančicích (zatím má 120 minut).
registrovaný uživatel SYN 
13.01.2009 (18:55)  
karosa: to je snad jasné, na korbu náklaďáku se naházejí kaštani ve dvou vrstvách a jede se ne? :-)))
13.01.2009 (18:51)  
Informace jsou jak bych to řekl, nepřesné. Jel jsem z Kroměříže v 12:37 do Kojetína příjezd 12:54. Od té doby jsme čekali 2 hodiny než vypraví vlak do Brna u kterého stačilo z rychlíku co stál v Kojetíně přehodit lokomotivu na druhou stranu a jet dál, bohužel strojvedoucí i vlaková četa byly odvolání do Přerova náhradní autobusovou přepravou. Během té doby přijely od Brna nebo nezamyslic tři vlaky a lidi byli přepraveni do Přerova busem. Tak po tech dvou hodinach si lide vykřičeli u autobusáků odjezd do Nezamyslic a tam konečně v 15:30 přijel vlak z Bohumína asi obchvatem přes Olomouc. Takže cesta trvala bezmála 4 hodiny místo hodiny a dvaceti minut. Vím, že takovéhle události se stanou, proto jsem taky moc nenadával( jen kámoška se nedostala na zkoušku a ta "hodná" vyučující jí to zpoždění neuzná), ale vadí mi, že do Přerova se jezdilo pořád a Na Brno nebyli schopni vypravit aspoň jeden autobus, holt špatná organizace. V této souvislosti ta chystaná stávka vypadá zajímavě. Mnoho studentů bude děkovat za zmeškané zkoušky.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko