..: Přímé spojení Masarykova nádraží a Vysočan - již tuto sobotu :..

Ilustrační obrázek Praha - Již zítra bude oficiálně aktivována další část Nového spojení v Praze. Kolej, kterou již tento týden zkušebně projíždí některé spoje, nabídne dříve neexistující přímé spojení pražských nádraží Masaykovo a Vysočany. Tohoto spojení využijí osobní vlaky městské linky S2 spojující Prahu, Nymburk a Kolín. Díky této změně dojde také ke zkrácení jízdních dob, protože odpadne nutnost úvrati soupravy ve stanici Praha–Libeň. Jízdní řád linky S2 se proto od soboty trvale mění. Odjezdy ze stanice Praha Masarykovo nádraží jsou posunuty o 5 minut dál - vlaky odjíždí vždy v minutu x:21 a x:51 dle taktu, příjezdy jsou posunuty o 3 minuty dříve na x:03 a x:33. Časy ostatních zastavení spojů se nemění.

Zdroj: České dráhy; ilustrační foto: Louis Armstrong


Adys Poslat mail autorovi | 3.10.2008 (12:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Jízdní řád

Ďalšie z regiónu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ JB 
07.10.2008 (7:33)  
Na "střední Evropu" mám docela jasnou teorii - jde o krásný doklad politickokorektního vyjadřování za první republiky - původně je to (novinářská, školní, ...) náhrada za "území bývalé monarchie". Neumím momentálně dát žádný odkaz, ale opravdu jsem se setkal s texty, ze kterých to takhle trčelo.
06.10.2008 (9:31)  
No podle mě (a jak jsme to brali ve škole) je střední Evropa ČR, SR, Polsko, Maďarsko, Německo, Rakousko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko.
editor alebo admin ŽP RaPa  mail  
05.10.2008 (21:16)  
No já jsem tu střední Evropu bral podle rozdělení Evropy z hodin zeměpisu - Rakousko, Švýcarsko apod. jsme brali jako "alpské země"...
05.10.2008 (19:02)  
IDeeSák : kdysi se hrála "významná" fotbalová soutěž o Středoevropaký pohár. Já jsem nad tímto pojmem taky přemýšlel, spíše by se měo jednat o "souzemí" států, které nemají přístup k moři. Čili Cesko & Slovensko & Maďarsko & Rakousko & Švýcarsko & Lichtenštejnsko. Lucembursko, které je na tom s přístupem k moři stejně je už drobet moc na západ ... Dánsko je už severní Evropa jako vyšitá.
05.10.2008 (10:00)  
radekedar - geograficky ještě Rakousko, Švýcarsko, Německo, možná Dánsko.
editor alebo admin ŽP RaPa  mail  
04.10.2008 (21:26)  
Johnny: Pro mě je střední Evropa to samé jako Visegrádská čtyřka.
registrovaný užívateľ Johnny  mail  
04.10.2008 (17:11)  
milos: mimochodem, co (vsechno) ze si clovek ma predstavit pod pojmem "stredni evropa"?
registrovaný užívateľ milos  mail  
04.10.2008 (12:09)  
kovarik: presne tak, myslim ze primarni bylo obslouzeni tusim nejvetsi kancelarske budovy ve stredni evrope (resp. zdvojeni s metrem) a take po x-letech dokonceni planovaneho stavu a zruseni naprosto nevyhovujici uvratove konecne na laurove
03.10.2008 (23:30)  
Karel Kovářík : jednak si tam postavila centrálu ČSOB, jednak je tam stanice krtčí dráhy, takže když by se něco na krtkovi pokazilo, tak se tam dají cestující exportovat na tramvaj a není třeba nahánět autobusy. První reakce obyvatel jsou negativní. Tram 6 jela centrem přes Karlák, teďka lidé budou muset přestupovat, mluvčí ROPIDu plácal něco o tom, že sedmička jezdí dvojmo = zajímavé šestka stačila jako jednoduchá a zase tak plná v tom koncovém úseku (Anděl - Laurová > včetně NAD Na Knížecí - Laurová) nejezdila, takže nepředpokládám, že ty dvě zastávky navíc zajistí frekvenci pro oba vozy. Sedmička jede fakticky po okraji centra od Hostivaře, pochybuji, že by tam nabírala nějakou zásadní frekvenci směr Radlice. Spíše bych chápal, kdyby ta sedmička jela z Albertova přes Karlovo náměstí a Újezd místo šestky a naopak šestka by jela místo přes Újezd přes Výtoň, čili došlo by k částečnému prohození tras, ovšem u obou by narostly vozové kilomtery mezi Karlovým náměstím a Albertovem o cca 900 metrů na jeden spoj.
registrovaný užívateľ xAnri05  mail  
03.10.2008 (22:02)  
V tom bude zase schovana vata, ne? Znalejsi mi upresni, jetsli uvrat v Libni trvala jen 3, resp. 5 min.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko