..: ROPID integruje mimopražskou část linky S6 do Nučic :..

ČD 810.288, Rudná u Prahy – Nučice, 28. 3. 2007, foto: Vítek Voráček Praha/Nučice — Organizátor pražské integrované dopravy, společnost ROPID, oznámil zahrnutí úseku Praha–Řeporyje – Nučice linky S6 pražského Eska do systému PID s účinností od 1. ledna 2011. Dosud byl integrován pouze vnitropražský úsek Praha–Smíchov – Praha–Řeporyje. Tuto změnu představil ROPID již v září 2010. Většina osobních vlaků na trati je vedena právě z Prahy do Nučic, což je nejvytíženější úsek této tratě. Některé spoje jsou – zejména v pracovní dny – vedeny až do Berouna. Na tratích 122 Hostivice – Rudná u Prahy a 173 Praha–Smíchov – Beroun proto byly (nebo budou) ve stanicích Zbuzany, Rudná u Prahy, Nučice a Hostivice–Litovice instalovány označovače jízdenek PID. Jednotlivé i časové jízdenky si cestující v těchto stanicích musí označit před nástupem do vlaku. Tzv. „plná integrace“ umožňuje cestujícím využít téměř celou nabídku jízdenek PID — základní jízdenky za 26 korun, celodenní (24hodinovou), tří a pětidenní jízdenky, jízdenky P+R, stejně jako předplatní kupon PID. I přes název „plná integrace“ však nejsou uznávány zlevněné jednorázové jízdenky za 18 korun a SMS jízdenky DP Praha. Dopravce České dráhy navíc nadále nebude jednorázové a krátkodobé jízdenky objednatele prodávat ve prospěch svého vnitrostátního tarifu.

Zdroj: ROPID


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.12.2010 (13:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer R.U.R.  mail  
31.12.2010 (1:25)  
OK, beru zpět, už jsem si našel aspoň nějaké info. Normální provize pro operátora a zprostředkovatele Premium SMS sice bývá kolem 50%, ale podle iHNed to v roce 2009 pro DPP bylo 30% a teď by to mělo být ještě výhodnější, takže se jim asi fakt ta SMS jízdenka oproti papírové vyplatí, a ta nízká marže je obhajitelná.
Tím pádem by spíš mohli umožnit nákup i ostatních jízdenek pomocí SMS, ovšem to by chtělo, aby byly uznávány ve vnějších pásmech PID (v busech i ve vlacích), jinak je to pro kočku.
Registrierter Benutzer bugear 
31.12.2010 (1:23)  
@R.U.R.: U sms jízdenky 20-30 %.
30.12.2010 (19:19)  
Oto: Staré jízdenky neplatí, je možné je vyměnit. Kdy a kde, to se snad včas dovíme, taky jich několik mám.
30.12.2010 (19:16)  
pokud nemaj nějakou hooodně podezřelou smlouvu
Ano, mají lepší smlouvu než erotické linky.

pořád by to bylo asi výhodnější než ty SMS jízdenky
Výhodnější jak pro koho. Platit větší marži místo menší by pro DPP rozhodně výhodnější nebylo.
Registrierter Benutzer R.U.R.  mail  
30.12.2010 (18:42)  
Ta malá marže je zvláštní, přece když nabízej ty SMS jízdenky, tak pokud nemaj nějakou hooodně podezřelou smlouvu s telefonními operátory, tak za jednou 26,- jízdenku dostanou tak asi 13 Kč. Proto nevidím důvod, proč by nemohly ty jízdenky trafikantum dávat řekněme za 20 Kč, marže by byla skoro 25% ale pořád by to bylo asi výhodnější než ty SMS jízdenky - věřím, že výroba jedné jízdenky nestojí 7 Kč :-) Navíc pokud by obecně nabídli něco jako "při zakoupení celého bločku 200 jízdenek vás jedna vyjde jen na 20 Kč", je dost možné, že by se samy od sebe vyrojily i nové prodejní kanály.
Problém už jsou ty jízdenky pro vnější pásma, je jich hodně druhů a prodá se jich málo, tam by asi museli nabídnout větší marži...
30.12.2010 (16:27)  
Na jízdenkové automaty nejsou peníze, protože se musely vyházet do úžasné OPENCARD (umožňující placení parkovného v automatech), která podle "Přepravních podmínek PID" z každého cestujícího dělá potencionálního "černého pasažéra. Pokud totiž čtečka dopravce nebo kontrolního pracovníka kartu nepřečte, je držitel považován za cestujícího bez platné jízdenky. Porucha čtečky se nepřipouští, vždy je chyba na straně cestujícího ...

Švýcarská města mají jízdenkové automaty na všech zastávkách, protože tam nemají úžasné čipové karty, které nic víc než papírová předplatní jízdenka nenabízí.

Prodej jízdenek PID není pro trafikanty příliš lukrativní, protože marže je malá.
Navíc údajně - opakuji údajně - si musí jízdenky koupit a pak prodávat, nikoli odvést tržbu až poté, co jízdenky prodají ...

Celé je to o tom, jaké jsou obchodní podmínky ... a zřejmě pražský Dopravní podnik, z hlediska prodeje jízdenek v pokladnách ČD, nenabízí natolik finančně atrativní smlouvu, aby se prodej jízdenek MHD (PID) Českých drahám vyplatil ...
Registrierter Benutzer Oto 
30.12.2010 (13:50)  
Jak je to vlastně s platností jízdenek zakoupených ještě před zdražením? Lze je použít, nebo je lze alespoň vrátit - a kde je to napsáno?
30.12.2010 (10:29)  
ekoter, Pendolino: Díky za pozitivní zprávu a ostatním se omlouvám za chybné (zastaralé) informace.
30.12.2010 (0:20)  
Vícepásmové tištěné jízdenky skutečně existují (dokonce i 24hodinová všepásmová) a všchny ve verzi plnocenné i zlevněné pro děti 6 - 15 let, mám jich doma zásobu :) a prodávají je předprodeje. Kdysi je prodávali i v trafice na Masarykově nádraží, ale jestli je mají teď, tak to nevím. Také občas byly v některých trafikách mimo Prahu, i když třeba jen omezený sortiment. Byly ale vydány za dost dlouhou dobu po změně tarifu, proto se asi o nich moc neví. Na lanovce automat je, ale má pořádně okleštěný sortiment jízdenek :( - prodává jen za 26 a 13 Kč.
29.12.2010 (20:40)  
Ad babilon: Nejsem expert, ale asi před čtrnácti dny jsem viděl kamaráda, jak má v ruce tištěnou jízdenku za 38 Kč. Takže asi existují.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko