..: Společné Cargo je zase o kus blíž, odsouhlasili jej i premiéři :..

Ilustrační obrázekPraha - Spojení ČD Cargo a jeho slovenského protějšku ŽS Cargo Slovakia se zdá být hotovou věcí. Dnes o něm dokonce jednal i český premiér Mirek Topolánek se svým slovenským protějškem Robertem Ficem. Po jednání dali svým ministrům dopravy mandát k dalšímu jednání o spojení obou společností, v nichž by prý měly mít obě země rovnocenný podíl.

"V této chvíli mají oba ministři od nás tento mandát pro jednání," řekl Topolánek. O vytvoření společného podniku se hovoří již několik měsíců, vládám jde především o zvýšení konkurenceschopnosti i tržní hodnoty vzniklé firmy.

Vzniklá společnost by se okamžitě stala třetí největší společností na evropském železničním trhu, výrazně větší by bylo jen německé cargo. Výrazně větší přínos by obstarali Češi, jejichž Cargo má bezmála dvojnásobné výkony. Podle kuloárních informací však Slováci trvali na paritním zastoupení ve vedení.

zdroj: FinančníNoviny.cz


Honza Beránek / JTB | 21.8.2008 (16:44)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nákladní doprava

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ waszyn 
22.08.2008 (9:11)  
zel.am: prezit???? a ja blbec jsem si vzdycky myslel, ze ucelem nakladni zeleznicni dopravy je ekologictejsi alternativa ke kamionove doprave. jestli mas pocit ze cd cargo tuto ulohu plni lepe nez to nemecke, tak tedy klobouk dolu, to co ted vidim z okna na jizni spojce je asi fatamorgana. Opet se potvrzuje rceni nez nejvetsim nepritelem ceske zeleznice jsou jeji fanousci... prezivani je asi tim nejhorsim projevem molochu. pro zakazniky BOHUZEL..
NICKON: mam velmi podobny nazor. Osobne ale verim, ze ucelem cele fuze je jen vice vydelat na pozdejsi privatizaci a probehne nasledna kancelarska deratizace a restrukturalizace a trosku se rozviri trh..
22.08.2008 (9:11)  
Nechápu,proč 50 na 50.Když se dělilo ČSD tak to bylo dvě třetiny nám,jedna třetina na Slovensko.Odpovídalo to počtu obyvatel délce kolejí a pod.Stejně je to jedno.Podle mě vede spojení jen k tomu,že se po nalezení strategického partnera bude lepší prodávat a tunelovat.
22.08.2008 (7:13)  
Změna loga, sídla? Obávám se, že u "státního" podniku se lidé ve vrcholových pozicích budou snažit ukázat potřebnost svého místa. Obávám se, že funkce zůstanou zdvojené a o nějakém rozumném sloučení i na vyšších pracovních pozicích nebude řeč; spíše ještě vytvoří další skupinu úředníků, kteří budou zastřešovat obě organizace, aby úřední šiml řechtal... .:-(
registrovaný užívateľ ivanka 
22.08.2008 (3:40)  
Tak se nám spojej pěkne fifty-fifty a až se za pár let podaří spojit i řízení(rozpojit jde vždycky rychleji/neříkám kvalitněji/) nadejde tolik očekávaná chvíle a celé ČSDCargo se prodá (pardon privatizuje, či ještě lépe: Najde strategického partnera). Komu? On se někdo vždycky najde. A s obsluhou jednotlivých vozových zásilek bude pak navždy ámen.
editor alebo admin ŽP NIcKON  mail  
22.08.2008 (2:08)  
Když se spojí dva nepružné velké molochy, co asi vznikne?
dopisovateľ alebo člen ŽP Zlámalík  mail  
21.08.2008 (23:48)  
Škoda, že CS cargo už existuje...
registrovaný užívateľ 954 001-4  mail  
21.08.2008 (22:42)  
A co takhle název CargoNex? :-)
registrovaný užívateľ Zel.am  mail  
21.08.2008 (20:05)  
Výborně, já jsem pro spojení těchto firem, jedině tak podle mě mají šanci přežít, nerad bych se dočkal pohlcení našeho broučka německým cargem. Co takhle CZ-SK CARGO
21.08.2008 (19:18)  
Nejlépe udělat sídlo společnosti v Užgorodě, vedou tam normálně rozchodné koleje.

Ážetďák : slávy ? Dvě zemská knížátka mající plné zuby nenáviděného krále se rozhodla, že si kralovství rozdělí na dvě knížectví, takže krále nebudou potřebovat ... a povládnou si sami. Královským poddaným nebylo umožněno se ke knížecím nápadům vyjádřit a z královských poddaných se stali knížecí poddaní.
registrovaný užívateľ Natix  mail  
21.08.2008 (19:00)  
Těším se, až se bude u všech ČDC lokomotiv znovu měnit logo dopravce a u těch už našmoulovaných i měnit lak. Schválně jaká barva to bude tentokrát...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko