..: Stržená trolej na trati 221 :..

Senohraby - Ve středu 16.7. po 20. hodině večerní způsobil omezení provozu na trati 221 v Senohrabech R 647, jehož lokomotiva při průjezdu rekonstruovaným úsekem zhlaví stanice strhlo trolej trakčního vedení. Vzhledem k probíhajícím pracím totiž v současnosti trakční vedení nad kolejištěm stanice obsahuje mezery, čímž předčasné zvednutí sběrače způsobí podobnou situaci. Vinou této mimořádnosti nabral R 648 z Českých Budějovic skoro hodinové zpoždění; včas ovšem do Prahy nedojeli ani cestující večerních Os 9150 a Os 9152.

zdroj: zpravodaj ŽelPage


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 16.7.2008 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kuchi 
18.07.2008 (6:43)  
s autobusem v zacpe jsem nestal jeste ani jednou, neb bus vyuzivam pouze pro mistni cestovani, delsi trasy jezdim vlakem. Kdyz mi ale ridic autobusu odmitl vydat mnou pozadovane jizdne, hadal jsem se s nim asi 10minut, nakonec napsal stiznost a prisla mi omluva za zpusobene problemy. Nekritizuju nikoho za to ze spadne strom na koleje ci je podemleta trat. Vadi mi postoj CD k takovymto situacim. Staci kdyby prisel pruvodci a rekl: "Vazeni cestujici, bohuzel na trati se stalo to a to coz znamena ze je neprujezdna, momentalne nelze zjistit cas odstraneni zavady, snazime se zajistit nahradni spoj (bus, odklon) ale asi tady zustaneme minimalne hodinu trcet", v lepsim pripade by mi vratili cast jizdneho (at si pak vyresi sankce se SZDC za neposkytnuti sjednane trasy v domluveny cas) ci zajistili obcerstveni (v kazde vetsi stanici je bufet). A SZDC pokud je co k cemu tak bude pojistena proti neprujezdne trati. Je taky zajimave ze nejvic strzenych troleji je na nove rekonstruovanych tratich, ale to je chyba SCZD ze neni schopna donutit dodavatele odvest svou praci kvalitne (pokud je to chyba strojvedouciho tak at si to pak CD a SZDC domluvi mezi sebou kdo to zacvaka).
registrovaný uživatel Mato 
18.07.2008 (5:45)  
JOHNZ: líbí se mi ja vy a vám podobní pořád srovnáváte nesrovnatelné. Na silnici je mnohem více možností jak může k zácpě dojít a na druhou stranu je tam také mnohem více objízdných tras. Jezdí po ní totiž nesrovnatelně více vozidel než po kolejích, navíc každé z těch vozidel má jiného "dopravce". At se jedná o automobily, autobusy nebo kamiony jistých firem, pořád je dopravců tolik, že ukordinovat to je velmi těžké a i přesto se ti nad dálnicí objeví hláška např: D1 v km 62 neprůjezná, nebo D8 plynulý průjed, dojezd do Prahy 10 minut.

Kděžto na druhou stranu na kolejích SŽDC existuje až na malé vyjimky 1-2 dopravci na jedné trase současně (ČD, CD-Cargo, Veolia, Connex). Krom povětrnostních vlivů které nemůžeš ovlivnit ani na silnici, neexistuje už více dalších možností, jak zacpat trať. Buď je to porucha infrastruktury (muže být i díra na cestě), nebo neschopnost lokomotivy (může být porucha kamionu na dálnici, kterou však lze objet), nebo srážka vlaků (nehoda na dálnici, kterou již pravděpodobně neobjedeš).

Já když jedu s ČD,, nezájímá mně co se posralo a kdo za to může. Já mám lístek (a tudíž smlouvu) s ČD a ČD ať se stará. A jestli nekde spadnul drát, nebo praskla kolej, nebo přejeli krávu mi může být úplně jedno. Já nebudu zjišťovat na krajské veterinární správě čí ta kráva byla a proč stojíme, nebo na SDŽC proč nebyla stržená trojel ve stavu aby ke stržení nedošlo, budu se obracet na ČD protože mně vezou oni. Chci být informován, kde jsem co se stalo, kdy to bude odstraněno. Chápu že na některé otázky nedokáže personál hned odpovědět, ale je slušnost to zjistit. Navíc jak tady někdo psal o hodinovém dohadování dispečerů ČD a ČD Cargo aby mohla lokotka ČD Cargo z vedlejší stanice odtáhnout vlak z třetě zpět do stanice, to raději nebudu komentovat...

BTW: v tom tvém přímeru... když to vztáhnu na ČD, tak tady taky nidko nenadává strojvůdci že stojí, ale společnosti ČD, že nedokáže informovat a zajistit krizové opatření.
Stalo se mi u jednoho nejmenovaného žlutého dopravce, když sem s ním jel, že mu jeho stroj vypověděl službu, pravda hodinu jsme čekali na náhradní spoj, ale ten přijel, dostal jsem občerstvení a vrátili mi část jízdného jako kompenzaci za způsobenou ujmu. Toho ce u jistého nejmenovaného kolejového dopravce jakci asi nikdy nedočkáme.
registrovaný uživatel JOHNZ 
18.07.2008 (1:03)  
kuchi: Kolkokrat si uz nadaval autobusarovi, ked ostal trcat v zapche? A jeho argumenty o tom, ze on za to nemoze odmietal s tym, ze listok mas od neho a nie od ŘSD?
17.07.2008 (22:01)  
Miroslav Zikmund: dyť je to úplně fuk, jestli si lidi stěžují na ČD nebo SŽDC, protože ve všech těch firmách to pořád řídí stejný lidi, jen si mění židle a baráky. A v tom je právě problém, v tom dědictví, které si odnesli z ČD do SŽDC. Krásně je na tom vidět, že jako se tihle lidi nedokázali domluvit uvnitř ČD, tak teď nedokáží obdobně domluvit ani mezi firmami. Je proto docela nesmysl tvrdit, že najednou ČD za nic nemůžou. Jen doufám, že se SŽDC s tím dědictvím bude snažit vypořádat lépe, ale mám pochyby, protože jsou to prostě furt stejný lidi.
registrovaný uživatel kuchi 
17.07.2008 (21:05)  
MZ: ja mam na jizdence logo CD. Ne SZDC, nejakeho dispecera nebo cehokoliv jineho. Je mi uplne jedno jestli vazne komunikace mezi frantou a pepou nebo kymkoliv jinym. Pokud chcou jit CD z dobou, budou si muset zvyknout na "nas zakaznik, nas pan". Vlaky nejezdi kvuli SZDC, sotousum, zelpage, ani kvuli vypravcim ci dispecerum. Jakozto cestujicimu je mi vnitrni struktura a organizace zeleznicni dopravy uplne ukradena. Dokud to lide v CD nepochopi...
17.07.2008 (20:51)  
Milánku, to si laskavě vy všichni byrokrati na ČD, SŽDC a dalších úžasných organizacích vyřiďte mezi sebou. A zkuste se místo citování vašich dementních a stupidních předpisů občas řídit zdravým selským rozumem a základy elementární lidské slušnosti a profesionální vstřícnosti! To už jsou ty modrý mozky tak otrlý a zdegenerovaný, že jim je naprosto fuk, že někdě v divočině hnijou stovky lidí, a je jim zatěžko někomu poskytnout aspoň základní info? Jako já bych s takovým pocitem v klidu popíjet kafíčko a srát na všechno nedokázal. Ale asi jsem divnej...
17.07.2008 (20:37)  
Milánkové, když se tady presentujete tak dokonalou kritikou práce dispečerského aparátu a výpravčích, nebylo by od věci, abyste si ráčili uvědomit, že vrcholový dispečerský aparát je od 1.7.2007 součástí SŽDC - sami dokazujete (ne)kvalitu svých znalostí o české železnici.
Informace získavají výpravčí (další zaměstnaci ČD) od zaměstnanců SŽDC. Když informace výpravčí od dispečera nedostane, nic nemůže ohlásit ani sdělit dalším spolupracovníkům.
"Interní" dispečeři ČD toho moc dělat nemohou, zejména po dopravní stránce.

Holt si budete muset zvyknout na to, že za údržbu tratí už neodpovídají ČD, vrcholové řízení dopravy taky nespadá pod ČD ... a mnozí si budou muset najít jiný cíl svých nenávistných projevů.
Taky si budete muset zvykat na to, že ve stanici nebude ani výpravčí (například Říčany u Prahy), takže tam nedostanete informaci žádnou, leda to, co ohlásí "dálkový" výpravčí v Uhříněvsi...
registrovaný uživatel Jabkin  mail  
17.07.2008 (19:42)  
Některé diskuze jsou tady fakt dobré. Byl jsem teď pár dní po Evropě s InterRail a včera se vracel Plečkou kolem stržené troleje. 12.7. po sjetí RhB ze St.Moritz do Tirana v Itálii jsem chtěl pokračovat vlakem směr Milano a přes noc do Paříže. Kvůli podemleté trati, což mi vysvětlili v angličtině zaměstnanci RhB,vlaky FS jeli jen asi 26 km. Přístup Italů k tomuto problému byl, že řekli něco o zablokované trati a sežeňte si BUS nebo TAXI což v neděli podvečer nebylo zrovna jednoduché. Řešení tedy nic moc. Nakonec jsem přespal v hotelu a druhý den se vracel přes Švýcarsko do Zürichu a dále do Francie jinou cestou. Celkově nadávat na ČD, že oni jsou špatní a jinde ne, je nesmysl protože všude se něco najde.
17.07.2008 (13:58)  
Bordel to je, ale v průměru dlouhodobě tak nějak stejný. Protože, když se zavede nějaké opatření, které ho má odstranit, tak zanedlouho následuje zase změna opačným směrem. Např. u těch Senohrab údajně přes hodinu trvalo, než se dispečeři ČD a ČD Cargo dohodli, že můžou použít lokomotivu ČD Cargo ze sousedních Čerčan ke stažení rychlíku zpátky do stanice (ovšem tuto informaci nemám možnost ověřit přímo u zdroje, tj. u dispečerů).

Budulinek4: 9155 ve Strančicích skončil a 9157 měl 25 minut zpoždění, takže cestující z toho prvního vlaku měli hodinu a půl zpoždění. Co se týká hlášení ve Strančicích, tak dle mé zkušenosti záleží jen na konkrétním sloužícím výpravčím, některý mimořádnosti hlásí, některý ne, to se týká i informování pomocí světelných panelů.
registrovaný uživatel sAd 
17.07.2008 (12:38)  
Je zajímavé sledovat, jak má jedinec schopnost posuzovat společnost. Stačí negativní zkušenost v jednom případě z tisíce a hned je celá společnost na houby apod. Viz kamiony, motorky, vlaky... Navíc, zamyslete se taky nad sebou a vzpomeňte, kolikrát jste neměli svůj den, hmm?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko