..: Z rychlíku vypadl malý chlapec :..

Ilustrační obrázek Lysá nad Labem - Včera okolo poledne vypadl z jedoucího rychlíku v Lysé nad Labem tříletý chlapec. Při pádu si způsobil lehké odřeniny a jednu malou tržnou ránu. Přiletěl pro něj vrtulník, který ho přepravil do nemocnice v pražském Motole. "Chlapec byl při vědomí, dýchal a plakal. Měl jen lehká zranění. Vzhledem k tomu, jak k úrazu došlo, jsme hned volali leteckou záchranou službu, vypadalo to na mnohem horší zranění," řekla mluvčí středočeské záchranky Tereza Janečková. Chlapec se nyní v nemocnici podrobuje vyšetřením, jež zahrnují například CT hlavy, hrudníku a břicha.

Podle policejního vyšetřování se vlak v době, kdy chlapec vypadl, teprve rozjížděl. Mluvčí drah Ondřej Kubala tvrdí, že se souprava pohybovala rychlostí 70 až 75 km/h. Nehodu viděli jak cestující vlaku, tak vlakvedoucí. Ten pak spolu s nimi zatáhl za záchrannou brzdu. "Vlak byl sestaven ze starších vozů, které nedisponují blokováním dveří a centrálním zavíráním. Jsou takto schváleny pro provoz v České republice," doplnil Kubala. Jak k nehodě přesně došlo, není dosud známo. Podle prvních informací nebyl chlapec v době neštěstí na představku vozu sám. Vlakem cestoval spolu s rodinnými příslušníky.

Bohužel nejde o první takovýto případ v poslední době. Před dvěma lety vypadl v červnu z osobního vlaku na Olomoucku šestiletý chlapec. Podle tvrzení rodičů šel sám na WC a vypadl nedaleko vlakové zastávky ve Střeni. Letos v červnu se to samé stalo fanouškovi Baníku Ostrava, který cestoval zvláštním vlakem na zápas s fotbalovou Spartou. Z vagonu typu Bdt vypadl nedaleko stanice Zámrsk, když se za jízdy opíral o dveře.

Zdroj: Idnes.cz


Samir Lepara | 13.7.2008 (12:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
editor alebo admin ŽP RaPa  mail  
25.07.2008 (10:54)  
Naprosto mě dožral rozhovor dvou cestujících (trať 032, R 657, Česká Skalice, vystupují):
A: Mám ty dveře zavřít?
B: Pohoda, od čeho tu sou průvodčí?
A: Ale dyť je na druhym konci nástupiště, přece sem kvůli tomu nebude chodit...
B: Dyť ti říkám, je to zbytečný...
A: No jo no...

(volný přepis)

A kvůli takovejmhle hovadům, který si po sobě nezavřou musí průvodčí (vlakvedoucí) letět přes celej vlak zavřít dveře a minutka dvě zpoždění je tu...
registrovaný užívateľ M 
18.07.2008 (0:28)  
Ja se nevytahoval, ja prece hned psal, ze to jsi TY kdo je nejvetsi borec, kterej, patrne jedinej, ma lepsi GPS. Ty jsi k tomu jeste dodal, jaky mas, sluzebni, auto. Zbyva dodat jenom plat a jak ho mas dlouhyho:-))
Pripadne muzes chudakum Prazakum poradit, kudy maji objet treba Barrandak (myslim jen tak cvicne to projet, aby tam ty trubky obden nemuseli stavat, kdyz je "necekane" zaskoci zacpa), pripadne jak si v nedeli pred Prahou poradit s prijezdem do Prahy (taky asi bez superGPS cloveka nenapadne, ze se to tam ucpe).

PS: Nerad studium cehokoliv nekomu, o kom netusis v cem jezdi
registrovaný užívateľ Mato 
17.07.2008 (5:51)  
M: ne každá GPS ma TCM-RDS antenu. Ti co ji nemají, tak se vetšinou seskupí ikdyž mají GPS (protože to neseskupování nezajišťuje GPS, ale právě TCM-RDS s využitím GPS). Navíc pořídit si dneska GPS s TMC-RDS antenou není nic nemožného nejlevnější se pohybují od 6.000. Ve svem služebním voze mám instalovanou solidní GPSku v ceně cca 50.000, která je v základní výbavě tohoto vozu (a myslím, že Audiny mají jedny z nejlepších GPS v součastnosti).

Příště, až se budeš chtít zase vytáhnout, tak si nejprve nastuduj materiály a pak něco piš. GPS samotná tě na zácpu neupozorní. To umí jen ve spojení s TCM-RDS antenkou :-)
registrovaný užívateľ M 
16.07.2008 (17:59)  
Obycejny clovek asi nepochopi fakt, ze do zacpy se nedostanes kvuli GPS, ktera pozna, ze vpredu na dalnici se seskupily GPS. Obycejny clovek nepochopi, jak se muzou GPS nekde seskupit, kdyz prece maji informaci, ze se pred nima nekdo seskupil (opet z neseskupitelnych GPS). Pak uz zbyva jenom to, co jsem psal na zacatku - tj. jsi naprosto dokonaly a mas GPS, kterou nikdo jinej nema:-))
registrovaný užívateľ Mato 
16.07.2008 (5:16)  
M: jak jsem již psal používám GPS navigaci s TCM antenou. Takže minimálně 15km před sebou na 100% vím, jestli je dálnice ucpaná nebo ne. Neboť navigace dneska používá každý druhý, tak TCM pracuje skvěle a kromně informací vysílaných na ty cedule nad dálnicí a dopravního infa jistého serveru, zjišťuje i aktuální stav na silnici až do vzdálenosti 20km před Tebou. Takže pokud se někde před Tebou začnou štosovat auta s GPSkou, tak tam asi nebude čajovej dýchánek.

Neboj po D1 jezdím pravidelně každých 14 dní na trase Brno-Ústí nad Labem ve 14:00 z Brna v pátek a v 15:00 z Ústí v neděli zpět. A pak taky každé úterý na trase Brno-Praha (6:00 tam a 16:00 zpět)
registrovaný užívateľ M 
15.07.2008 (22:18)  
Mato - jestli se ti nestalo, ze jsi na dalnici skoncil v kolone, tak bud ses naprostej a totalni borec a genius, na kteryho nikdo nema (a kdyz se pet kilometru pred tebou stane havarka, tak okamzite sjizdis na nejblizsi exit, protoze ty tu havarku asi nejak vycitis) NEBO po D1 jezdis dvakrat rocne (a to u Jihlavy v nedeli ve tri rano...)

A pokud jde o tu otazku, jak je mozny, ze u nas jezdi vlaky 100+ a nemaji blokovane dvere (asi tim naznacujes, ze je to ohromne nebezpecne), tak si predstav, ze u nas jezdi i vlaky, ktere maji okna, ktera taky nikdo nekontroluje. A vylezt si na stolek, aby byl super vyhled z okna myslim kdejake sikovne ditko zvladne. Takze supsup, pis Rebickovi, at vsechny tyhle vagony stahne (vyhoda je, ze 810 zustanou:-)
registrovaný užívateľ Mato 
15.07.2008 (19:38)  
Mirku: ještě jenda posledí reakce. Těch +14 určitě nevzniklo tím, že zavíral 6 dveří. A vidíš, přesto je zavřel, tak to má být. Pravda ty jedny otevřené bych mu asi neodpustil :-D Ale jak si psal na pobyt měl vlak půl minuty. Těch 50 balíků, určitě není pravidelná zásilka nebo ano? V tomhle bych hledal příčinu toho zpoždění. Dovolím si malou matematiku. Kdyby každý balík přendávali z ještěrky do vlaku 12 sekund (zvednu balík, otočím se udělám 2-3kroky, položím balík, upravím polohu, vráttím se k ještěrce) tak to bysme měli naložených 5 balíků za minutu (60s/12s=5balíků). Píšeš že jich bylo 50. 50balíků / 5balíků/minutu = 10 minut. Pak tedy přičteme to papírování uzamčení vozu (tak max. 2 minuty), a to obíhaní dveří, nástup/výstup, zamávání fírovi a návěsť volno (max 2 minuty). No a jsme objektivně na těch +14 co vlak odjížděl. Takže se domnívám, že převážná část zpoždění vznikla ne díky zavíráí dveří ale nákladce balíků.

Btw, kdyby to dítě vyadlo z vlaku Viamontu, tak bych do toho ryl stejně, protože je jedno jestli je to ČD, Viamont, SA, RTexpres, Connex nebo kterýkoli jiný dopravce. Všichni mají zabezpečit bezpečnost
15.07.2008 (19:06)  
Mate: Tohle oslovení je lepší.
Takže když já budu pracovníkem PČR a budu mít služební průkaz tak mohu ve svém osobním volnu na svém soukromém vozidle mít zapnutý majáček? To je asi tak stejná logika.
Ne, ale můžete vstupovat do kolejiště a jeti zadarmo vlakem. Ještě něco?

Ústní povolenka? To je co? To je pouze tichý souhlas, že toho vedoucí nebude dělat haloo, ale něco vás přejet anebo přijít někdo z DÚ či DI, tak to odprdnete nejen vy, ale i ti co vám ten tichý souhlas dali.

Zdravotní školení? Zdravotní prohlídku? První pomoc umím dát, mám 2 nohy, 2 ruce, jedno péro, vynikající zrak i sluch, pravidelně každoročně potvrzeno revizním lékařem
Revizní lékař má smlouvu s ČD? Navíc i kdybyste měl nakrásně papír od lékaře, tak ten nic neřeší, to je jen jeden z podkladů pro vydání povolení ke vstupu do kolejiště.

Ovšem on nepsal ani že to nebyla regionální linka. To tys hned vypálil, že si ji měl koupit v předprodeji.

Na co jsi mi neodpověděl?
Jinak povím ti případ z dneška, vlakvedoucí sám na 7 vozů, pobyt ve stanici 0,5minuty, sečíst výstup/nástup, k vlaku přivezeno 50 balíků, ty musel převzít, překontrolovat, uzamknout služební vůz a jít pozavírat 6 otevřených dvěří a i přes toto by se odjelo s jedněmi otevřenými, kdyby si strojvedoucí nevšiml že z nich vystupovala parta santusáků na druhou stranu - do kolejiště. Odjezd s +14 minutami. Jsi spokojenější? Ale já vím, kdyby dítko vypadlo z vlaku Viamontu, tak je vše v pohodičce.

Ten tvůj závěr je super. Toto trvalo!
registrovaný užívateľ Mato 
15.07.2008 (16:20)  
Hruško: (btw, nevím co se ti na tom oslovení nelíbí, jednou se tak jmenuješ tak se tak prostě budeš oslovovat, já zapoměl že na ostravsku se oslovujete prvním pádem, tekže promiň pane Hruška)

Takže když já budu pracovníkem PČR a budu mít služební průkaz tak mohu ve svém osobním volnu na svém soukromém vozidle mít zapnutý majáček? To je asi tak stejná logika.

Předpokládám, že povolenka stačí ústní, tu jsem měl. Předpokládám, když se známý zeptal nadřízeného zda mi může ukázat kolejiště a točnu a ten souhlasil, tak asi v tom problém nebyl. Zdravotní školení? Zdravotní prohlídku? První pomoc umím dát (je to i součástí mé práce), mám 2 nohy, 2 ruce, jedno péro, vynikající zrak i sluch, pravidelně každoročně potvrzeno revizním lékařem, takže tady problém taky nebude.

Odkdy se prodávají jízdenky na regionální autobusové linky v předprodeji?
nikde nepsal že se jedná o regionální autobusovou linku, to sis domyslel ty

nuž na co jsem ti ještě neodpověděl?
Víš co? Ani se neobtěžuj mi to psát, Končím s tímto podělaným serverem. Mnohým se uleví. Tady človek nemůže přednést svůj názor, který je protí ČD, protože je ihned považován za kacíře. Na hranici se mnou, upalte mně.
15.07.2008 (15:25)  
matáku: Co to oslovení jako má znamenat?

pokud ve svém volnu, pak by měli mít povolenku také.
Ehm. Nemají tito náhodou takhle platné služební průkazy, které je opravnují ke vstupu do kolejiště? Navíc mají přezkoušení z bezpečnosti, zdravotní školení a lékařskou prohlídku. Máš něco z toho?

byl jsem v kolejišti se svým známým posunovačem, který má hned vedle té lokotky stanoviště, měl jsem na sobě oranžovou vestu ČD a jelikož jsem byl pod dohledem zaměstnance ČD nepotřeboval jsem žádnou povolenku.

Být tebou tak tohle ani neříkám, pokud nechceš známého posunovače dostat do průseru. Není problém dohledat kdo to byl. Jinak tohle ti řekl kdo? Měl jsi povolenku pro vstup do kolejiště pod dohledem? Máš přezkoušení z kabinetu, zdravotní školení a lékařskou prohlídku? Ne? Bez toho totiž nesmíš do kolejiště i kdyby jsi měl žlutou vestu s pestrobarevnejma puntíkama a blikajícíma světýlkama.

Proč mi neodpovíš i na ten zbytek? Nehodí se ti to?

No dobře. Když ti to napsal soukromou zprávou tak jsi mu taky měl odpovědět soukromě a ne ze sebe udělat největšího kinga.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko