Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlín - Poté, co ve středu došlo při odjezdu ICE 518 z Kolína nad Rýnem k defektu osy dvojkolí, došlo od dnešní půlnoci ke stažení části ICE3 z provozu. Část spojů je odřeknuta. Ve jménu bezpečnosti cestujících na prvním místě žádají německé dráhy (DB) o pochopení. DB pracuje intenzivně na maximálním zajištění náhradních spojení. Vozidla jsou podrobována technickým prohlídkám v depech ve spolupráci s výrobcem ve snaze zcela eliminovat riziko dalších problémů.
Zdroj: BahnTV
Zdeněk Michl | 11.7.2008 (11:45)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
11.07.2008 (20:10)
AD Chikatetsujin lechce technická ES 499.0 je dnes ř 350. ř 363 měla postaru ES 499.1
11.07.2008 (19:44)
M : je vidět, jaká je "odborná" úroveň novinářů, kteří si ani nedokáží zjistit, jaké obecné povinnosti má strojvedoucí a zda je vůbec schopen zjistit, nějakou závadu na nápravě.
Já bych se dotyčné zeptal, zda si (pokud má gumokol) před jízdou vždy zkontroluje zda má řádně utažené matice držící kola. To je asi tak na stejné úrovni.
Jiří Průša : proč P.S. "Brát těžce ironicky" ?
Udivuje mne, že zde není alespoň stovka příspěvků kritizujících tento šlendrián, počínaje lajdáckou prací údržby a konče neschopností dispečerského aparátu nasadit náhradní soupravy, sehnat autobusy na NAD, případně zajistit leteckou přepravu (např. Hamburg - FNM, FNM - Mnichov).
Já bych se dotyčné zeptal, zda si (pokud má gumokol) před jízdou vždy zkontroluje zda má řádně utažené matice držící kola. To je asi tak na stejné úrovni.
Jiří Průša : proč P.S. "Brát těžce ironicky" ?
Udivuje mne, že zde není alespoň stovka příspěvků kritizujících tento šlendrián, počínaje lajdáckou prací údržby a konče neschopností dispečerského aparátu nasadit náhradní soupravy, sehnat autobusy na NAD, případně zajistit leteckou přepravu (např. Hamburg - FNM, FNM - Mnichov).
11.07.2008 (19:41)
MZ: To nic nemění na tom, že pro DB je to celkem průšvih (vnitřně, ale trochu i z hlediska důvěry cestujících).
VR jednotky spadají pod citelně přísnější technické normy, tak bych to 363 tak úplně nesrovnával (i když i tam je "porucha" nápravy závažná, samozřejmě).
Každopádně je klika, že se vlastně nic moc nestalo. Kdyby jednotka zrovna někde zrovna pádila 300 km/h, mohlo to být méně "veselé".
VR jednotky spadají pod citelně přísnější technické normy, tak bych to 363 tak úplně nesrovnával (i když i tam je "porucha" nápravy závažná, samozřejmě).
Každopádně je klika, že se vlastně nic moc nestalo. Kdyby jednotka zrovna někde zrovna pádila 300 km/h, mohlo to být méně "veselé".
11.07.2008 (18:07)
V Impulsu rikali, ze strojvudce muze byt obvinen ze zanedbani prohlidky soupravy nebo tak neco. Jako je to pekna komedie, zhruba 12x vetsi nez obvineni toho ridice autobusu, co mu (autobusu:-) upadlo kolo. No ale treba se nejak dopredu da zjistit, ze praskne naprava (osa)...
Jinak na tom Impulsu to baba vysperkovala tim, ze mluvila o ridici lokomotivy. Ne ze bych to nepochopil, ale nekteri lide zde by z toho mohli dostat zachvat:-))
Jinak na tom Impulsu to baba vysperkovala tim, ze mluvila o ridici lokomotivy. Ne ze bych to nepochopil, ale nekteri lide zde by z toho mohli dostat zachvat:-))
11.07.2008 (17:22)
ÓÓ jak si ty dokonalé DB dovolí odříci část spojů ICE(nejvyšší přepravní kategorie). :)) U nás je strašný problém když je kousek NAD a osobní vlak(nejnišší přepravní kategorie) na ni nečeká(aby se nezpozdilo 99% dalších cestujících) a DB si klidně odřeknou vlak v celé trase bez náhrady a nikdu tu nekřičí o konkurenci. :)
P.S. brát težce ironicky
P.S. brát težce ironicky
11.07.2008 (14:39)
http://ekonomika.idnes.cz/jeden-kilometr-rychlotrati-muze-cesko-stat-300-az-600-milionu-korun-pxq-/eko-doprava.asp?c=A080711_122525_eko-doprava_pin No skoro k tematu :D
Miroslav Zikmund : ty by si mohl prednaset na dopravce :D
Miroslav Zikmund : ty by si mohl prednaset na dopravce :D
11.07.2008 (14:27)
IDeeSák : v čem se měli poučit ? Po nehodě v Eschede udělali přesně totéž se všemi jednotkami ICE 1. Ty byly staženy ještě týž den na okamžitou prohlídku do nejbližšího servisního střediska. ICE od vlaku Vídeň - Innsbruck odjelo z Innsbrucku ihned do Mnichova na tuto prohlídku a po jejím úspěšném absolvování se ještě stačilo vrátit do Kufsteinu (Wörglu) a tam "nabralo" cestující na turnusový výkon do Vídně a dále do Hamburku. V úseku Innsbruck - Kufstein (Wörgl) jela náhradní souprava ÖBB.
Když v roce 1979 (duben) praskla na bratislavské ES 499.0 (číslo už nevím) v Havlíčkově Brodě náprava, bylo všech 19 ES okamžitě staženo z provozu a začalo se jezdit nakrátko, tj. s přepřahem v Kutné Hoře. Na všech ES se pak vyměnily nápravy. Na ES byly kvúli odlehčení nápravy duté.
ČD provádí defektoskopickou kontrolu náprav, v případě zjištění závady se náprava vymění.
Když v roce 1979 (duben) praskla na bratislavské ES 499.0 (číslo už nevím) v Havlíčkově Brodě náprava, bylo všech 19 ES okamžitě staženo z provozu a začalo se jezdit nakrátko, tj. s přepřahem v Kutné Hoře. Na všech ES se pak vyměnily nápravy. Na ES byly kvúli odlehčení nápravy duté.
ČD provádí defektoskopickou kontrolu náprav, v případě zjištění závady se náprava vymění.
11.07.2008 (13:40)
Koukám, že se pořádně poučili od Eschede.
11.07.2008 (13:21)
2 Burns: vadne vyrobky tu byly, jsou a budou, ... nemyslis ?
11.07.2008 (12:49)
Jen doufám, že to není chyba fy Bonatrans, která tato dvojkolí vyrábí. Asi by tím dost utrpěla její pověst.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko