..: Výpadky v provozu ICE3 pro technické prohlídky :..

Ilustrační obrázekBerlín - Poté, co ve středu došlo při odjezdu ICE 518 z Kolína nad Rýnem k defektu osy dvojkolí, došlo od dnešní půlnoci ke stažení části ICE3 z provozu. Část spojů je odřeknuta. Ve jménu bezpečnosti cestujících na prvním místě žádají německé dráhy (DB) o pochopení. DB pracuje intenzivně na maximálním zajištění náhradních spojení. Vozidla jsou podrobována technickým prohlídkám v depech ve spolupráci s výrobcem ve snaze zcela eliminovat riziko dalších problémů.

Zdroj: BahnTV


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 11.7.2008 (11:45)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user M 
15.07.2008 (22:20)  
sames1 - jako zjevne nebyla hloupa ta zenska... Tuhle sem na dalnici "pichl" (guma praskla o tu nasi rovnou D1...) a proc bych riskoval a spinil se, kdyz vyjezd andela zdarma mam v pojistce...
Registered user sames1 
14.07.2008 (22:41)  
Miroslav Zikmund ,M , Bovlk : neco k tem chytrym novinarum : http://www.vlastenci.cz/spatne.htm hehe novinarky od Novy maji ridice funguji jako zasahovka ve vanu a myslim ze v Rajchu to bude obdobne takze ty tak vedi neco vo kolech u auta. U me v autoskole zenska na otazku ,,jak vymenite kolo u auta?,, odpovedela : Zavolam Zlute nadeli :D nebo jak se ten servis jmenuje
Registered user M 
12.07.2008 (18:16)  
A pokud jde o tu nahradni dopravu, tak si myslim, ze problem v nahradni letecke doprave mezi Hamburgem a Mnichovem je ten, ze letadlo nebude stavet ve vsech zastavkach a ze jen hrstka lidi tuhle trasu pojede celou...
Registered user M 
12.07.2008 (18:14)  
MZ - to, co jste napsal je mi naprosto a uplne jedno. Proc? Protoze mne to nezajima, resp. mi neni jasne, jak to souvisi... Jestli se vam na tech zpravach neco nezda, napiste na Impuls, nikoliv mne. Ja jejich dramaturg ani personalista nejsem. Soucasne predpokladam, ze ona si to obvineni z prstu nevycucala.
Za absurdni povazuji i obvineni ministra Mlynare za ty (ne)ukradene penize nebo co, ale rozhodne nebudu zpravarum rikat, ze jsou blbci a neznaji zakony a nevedi jak funguji dotace, kdyz je oznamili
Registered user Bovlk 
12.07.2008 (14:12)  
No on je zrejme veliky rozdil mezi zpravodajskymi stanicemi ala CRo nebo BBC a vysmatymi hudebnimi stanicemi. Kam patri Frekvence 1 nevim, neposloucham ji.
12.07.2008 (14:01)  
M : ICE, počínaje ICE 1 (BR 401) jsou během jízdy diagnostikovány a zjištěné závady jsou přenášeny do servisního střediska, takže servis je připraven k provedení opravy ještě dříve než je jednotka v "depu". Proto třebas v depu Hamburg Eidestedt mají již při příjezdu připraveny potřebné náhradní díly a jsou schopni provést opravu během plánovaného pobytu. Kupř. nápravy na ICE 1 se vyvazují spodem.

Předpokládám, že i "rozhlasová hlásná trouba" není pouze čtecí mechanismus, který bezmyšlenkovitě odhlásí to, co mu jiný "myšlenkový génius" napsal.

Moje teta dělala desítky let hlasatelku v Československém / Českém rozhlase, strýc byl tamtéž, pak šel do televize – hlasatel na tvorbě zpráv spolupracuje a není to jen dutá čtecí hlava.

I průměrně vzdělanému jedinci, který někdy viděl lokomotivu nebo elektrickou / motorovou jednotku nebo motorový vůz alespoň na obrázku, musí být jasné, že strojvedoucí není schopen prohlížet nápravy.
To je stejné, jako kdyby hlásili, že kapitán ztroskotaného trajektu je vyšetřován, protože před vyplutím osobně nezkontroloval následně prasklou hřídel lodního šroubu.


Richard Jakl : proč si myslíte, že by nebylo možné zajistit náhradní dopravu mezi Hamburkem či Berlínem a Mnichovem letecky. V duchu kritik, které se snášejí na "neschopnost" Českých drah zajistit kvalitní NAD při momořádnostech, by přece DB, jako "téměř absolutně dokonalý" podnik tohle uměly zajistit...
Registered user M 
12.07.2008 (11:58)  
Jen k tem napojum. 3 eura jsou cena prodejni. Neznamena to, ze na kazdem napoji prisli o tri eura, zase z nich nedelejme bohy. Ale jasne, potesi to:-)
Registered user Rikin  mail  
11.07.2008 (23:20)  
Registered user Rikin  mail  
11.07.2008 (23:13)  
Chtěl bych se tímto připojit k této aktualitě:
Uvedený vlak nebyl ICE 118, ale ICE 518, dále ICE jsou nejčastěji kontrolovanými vlaky po technické stránce při výjezdu z Mnichova (domovského depa) a už vůbec tuto činnost neprovádí strojvedoucí, ti je pouze převezmou. Nedovedu vůbec si ani představit "náhradní dopravu" dopravní prostředek jedoucí rychlostí 300 km/h. Bohužel to není v reálu ani možné a už vůbec ne letecky. Spousta cestujících právě používá tento druh železniční dopravy. Pokud se cestující nemůže dostat do svého cílu (zpoždění, odřeknutí) zajišťuje DB bezplatný pobyt v hotelu. Tento rok jsem měl možnost několikrát využít vlaky ICE všech kategorií a nezažil jsem žádné větší zpoždění. Když má přítelkyně jela zpožděným ICE o 4O minut!!! poskytoval personál DB bezplatné občerstvení v podobě nealkoholických nápojů (při ceně 3 Eura za jeden..) Ráno na rádiu Frekvence 1 dokonce informovali o "vykolejení vlaku ICE".. Tak Vážení kde jsme, vraťme se na zem a přenechme tento problém vedení DB AG.
Registered user M 
11.07.2008 (22:03)  
MZ - mam pocit, ze zenska, ktera v radiu hlasi zpravy, o tom, co musi nebo nemusi delat strojvudce nerozhoduje a pouze tlumoci to, co nekdo rozhodl. A o tom obvineni asi hloupi novinari nerozhodli. Rekl bych...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko