Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Kolín - Přímé rychlíky Praha - Brno, vedené po trati 250 přes Havlíčkův Brod, se od pátku 11.7.2008 vrátí do svých pravidelných tras přes Prahu-Vršovice a přestanou jezdit mezi Prahou a Kolínem odklonem. Zde jezdily od 5. dubna přes Lysou nad Labem a Nymburk kvůli rekonstrukci kolejiště u 3. nástupiště v Kolíně a opravě výhybek na pražském zhlaví, která nedovolovala průjezd vlaků přes kolínské nádraží z Prahy směrem na Havlíčkův Brod.
Spolu s průjezdem přes kolínské nádraží Správa železniční dopravní cesty znovu zprovoznila nově zrekonstruované nástupiště číslo 3. Nadále však probíhá výluka SŽDC mezi stanicemi Velim a Kolín na širé trati. Kvůli výstavbě koridoru tu je 7. do 10. července snížena průjezdnost trati a některé dálkové vlaky jedou odklonem, místo některých regionálních vlaků vyjíždí NAD.Zdroj: tisková zpráva ČD
NIcKON | 9.7.2008 (13:00)
Súvisiace správy
10.07.2008 (14:57)
ad Sharky33: Omlouvám se, nečetl jsem pozorně a spojil jsem si příhodu s aktuálními mimořádnostmi. Za zbytkem příspěvku si ale stojím.
10.07.2008 (14:27)
Sharky: Jak trapný, opakovat po mně překlepy, není Ajemund, ale Ajemgud. :-D
10.07.2008 (14:05)
Vojtěch Hubr - to vím taky ,že příplatky na IC/EC se už nevybírají ,ale Ajemgud psal ,že jel loni .
10.07.2008 (13:57)
Navíc je opravdu ostuda že cestující nejsou informováni o spoji (EC) kterým příslušný přípoj v Kolíně stihnout LZE, jak uvádí Ajemgud (byťsi i za příplatek, když už tedy na něj nejsou cestující přímo směrováni, zdarma).
Taktéž by bylo lze vydat výlukový jízdní řád který by o několik málo minut posunul odjezdy z Pardubic tak aby se přípoj (alespoň ve většině případů) stíhal...
Ale to by asi člověk chtěl moc, že?
Taktéž by bylo lze vydat výlukový jízdní řád který by o několik málo minut posunul odjezdy z Pardubic tak aby se přípoj (alespoň ve většině případů) stíhal...
Ale to by asi člověk chtěl moc, že?
10.07.2008 (13:22)
MZ: bla bla bla, blue blue blue, gum gum gum. Takže když lidem od autobusu frnkne ešus o 2 min, tak je vše v pořádku, protože a jelikož cestující byli přece informování dle předpisu AB124WQ a rozkazu přednosty DT54KL. To aby každý, kdo nemá internet, oběhával nádraží už hodinu předem, aby se dozvěděl všechny mimořádnosti a výluky a preventivně vyrazil o vlak dřív, aby se do cíle své cesty dostal včas...
10.07.2008 (12:57)
V informacích o výluce je výslovně uvedeno, že vlaky nečekají na autobusy NAD nebo čekají jen po určitou dobu. Takže cestujícímu je tato informace poskynuta a záleží jen na něm, jak si s tím poradí, přesněji řečeno, zda si ty informace přečte; takhle to funguje i v zahraničí, prostě autobusem přijedete až na další vlak.
Autobus jedoucí v dopravní špičce (často i mimo ní) z Kolína do Záboří nad Labem a naopak prostě nemůže stíhat jízdní dobu vlaku. Podobně je to do Velimi a zpět.
Autobus jedoucí v dopravní špičce (často i mimo ní) z Kolína do Záboří nad Labem a naopak prostě nemůže stíhat jízdní dobu vlaku. Podobně je to do Velimi a zpět.
10.07.2008 (7:25)
Chybné směrování na informačních zařízeních je podstatná chyba.(na masaryčce včera v pořádku). Otázkou je kdo za to dnes nese odpovědnost zda dopravce nebo SŽDC(informační zařízení ve většine případů obsluhují zaměstnaci kteří mají přejít pod ŠŽDC jako obsluha dopravní cesty)
10.07.2008 (0:21)
ad Sharky33: To si děláte srandu, tak kvůli "nadstandardním" službám typu doprava cestujícího do cílové stanice svítící na pragotronu příslušným spojem by si měl cestující kupovat příplatek navíc? A co víc, sám si ještě zjistit možnost, jak to provést?
ad Jiří Průša: Určitě se nedá zavděčit všem, ale pořádek musí být. Pokud se nedá spojem cestovat přímo, má to být náležitě oznámeno a na pragotronu má svítit cílová stanice Kolín a staniční rozhlas má podávat informaci, že přípoj je následujícím spojem.
BTW: Počkat třeba 2 minuty opravdu tak dramaticky naruší takt? Být cestujícím, který po vyběhnutí na nástupiště vidí koncová světla vlaku, ve kterém podle jízdenky jede, asi bych šel vraždit...
A ještě malá poznámka, příplatek na EC/IC se od tohoto grafikonu nevybírá.
ad Jiří Průša: Určitě se nedá zavděčit všem, ale pořádek musí být. Pokud se nedá spojem cestovat přímo, má to být náležitě oznámeno a na pragotronu má svítit cílová stanice Kolín a staniční rozhlas má podávat informaci, že přípoj je následujícím spojem.
BTW: Počkat třeba 2 minuty opravdu tak dramaticky naruší takt? Být cestujícím, který po vyběhnutí na nástupiště vidí koncová světla vlaku, ve kterém podle jízdenky jede, asi bych šel vraždit...
A ještě malá poznámka, příplatek na EC/IC se od tohoto grafikonu nevybírá.
09.07.2008 (21:37)
Ajemund:když jsi mohl zaplatit za pinďu tak jsi mohl zaplatit i za EC.
09.07.2008 (21:13)
Ajemund: Co průvodčí v EC?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko