..: Jídelní vozy Urblík končí :..

Ilustrační obrázekČeská republika - Před několika dny zmizely jídelní vozy provozované firmou Urblík z pravidelných ryhlíkových spojů mezi Prahou a Vsetínem, Hradcem Králové, Zlínem či Luhačovicemi. Tento krok zdůvodnil majitel firmy Petr Urblík únavou z podnikání. Nevyloučil ovšem brzký návrat jídelních vozů na vybraných spojích, protože některé z posádek jídelních vozů projevily zájem nadále službu provozovat již bez zastřešení jeho firmou. Mohl by ovšem nastat problém ze strany Českých drah, které preferují smlouvu s partnerem, který bude schopen provozovat kompletní oběhy vozů. V případě odmítnutí by České dráhy musely najít nového provozovatele a návrat jídelních vozů by byl možný až od nového jízdního řádu. Druhý provozovatel jídelních vozů, firma JLV, prozatím zájem neprojevila.

Zdroj: iDnes.cz


sAd | 3.7.2008 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 10 11 12 13 14      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Rosti 
03.07.2008 (17:56)  
Prominte všichni ale tohle všechno čtou i stevardi JLV...jako třeba já...takže dík za urážky... kritizovat umí každý...
03.07.2008 (17:44)  
no, tento clanek jsem pripravil jiz pred tydnem, bohuzel nebyl z verohodneho zdroje...
Duvodu je mnohem vice, proc pan Urblik konci..Ta unava z podnikani je zpusobena neplnenim smluv ze strany Ceskych drah( napr myti a udrzba vozu)...No a holt pan Urblik si stezoval a mel to pekne "osolene"...Kdezto JLV drzi hubu a krok a tak jsou ČD spokojeny..Toliko informace zamestnancu JLV a.s.
03.07.2008 (16:52)  
sunfreedom: Přišlo mi to, že tam vždycky jedu já, vrchní a jeho dva opilí kamarádi :o)). Mám podobnou zkušenost se stáním na představku jídelního vozu v přeplněném vlaku a následnou "buzeraci" obsluhou, že tam nemáme co dělat.
03.07.2008 (16:30)  
Noooo. Tak já jsem Urblíka vyzkoušel asi třikrát a ani jednou jsem nebyl spokojen. Přišlo mi to, že tam vždycky jedu já, vrchní a jeho dva opilí kamarádi. Ale tak ej to jen moje zkušenost. Od té doby jsem do Urblíka nechodil. JLV je klasika, občas taky nic moc, ale obsluha mě zatím dostala jen jednou, před týdnem na Jože Plečnikovi... Když jsme si parta osmi lidí nechali v totálně narvaném vlaku 4 batohy na představku a šli na kafe. Já tam zůstal a seřval mě, že tam nemám co sedět. Když jsem mu řekl, že těch sedm platících uvnitř jsou majitelé těch báglů, tak řekl jen "To sem ale nemoh' vědět, neee?" a šel si po svých...
registrovaný uživatel waszyn 
03.07.2008 (16:27)  
Me posledni dojmy od Urblika:
Naprosto otresny technicky stav pojezdu i interieru, spinave ubrusy, pivo sice levnejsi, ale na vyber branik nebo podobna sr*, vino bych nenazyval vinem, jidlo ne prilis chutne, kvalita ne prilis odlisna od IC JLV, jedinou vyhodou oproti JLV spatruji v heterosexualni a ponekud rychlejsi obsluze, coz stira propastny rozdil interieru, cili plichta.
Podstatne lepe hodnotim pendolino, krome toho, ze si to musim nest na misto nebo snist nastojaka, jsem s urovni sluzeb cen a kvality spokojen a rad si tam na dve tocene a neco maleho k snedku zajdu.
03.07.2008 (16:23)  
co se týče výběru, co byste chtěli? jste v jídelním voze, ne v Tescu
registrovaný uživatel SzKT  mail  
03.07.2008 (16:22)  
Sice Urblík nikdy nebyl můj šálek kávy, nicméně v případě nouze je dobrý jakýkoliv jídelní vůz. A pokud člověk nastupuje do vlaku v 5 ráno a jede přes celou naší železniční říši mnoho hodin, tak se teplá snídaně a kafe víc než hodí a to bez ohledu na další podmínky. Obecně by občerstvení ve vlaku mělo být při delších cestách samozřejmostí- sice si sušenky a vodu můžu koupit předem, ale pokud jedu celý den, tak to opravdu není ono! Konec jídelních vozů znamená další úpadek již tak pod-balkánské železniční dopravy u nás.
Jinak pokud jde o čekání na jídlo, tak to lze zažít u JLV taky- ve Fatře jsem si objednal jídlo po odjezdu z olomouce a za Pardubicemi jsem ho měl. Bohužel zrovna na koridoru, kde jsme jeli 140 km/h, takže mi celá omeleta skončila na klíně a nikoliv v žaludku, ale to už je fakt vedlejší.
03.07.2008 (15:50)  
Jo a také tím ubyde z některých souprav jeden vagón, který tvořil důležitou posilu na některých spojích! Na podzim jsem jel v jídelním voze celou štreku Praha - Zlín. Bylo to sice dražší než si nakoupit svůj sortirment a KMB napsat do 1. třídy, ale také to mělo svůj půvab. A bylo přeplněno na rozdíl od prázdnější jedničky.
03.07.2008 (15:44)  
Urblík je pro mne mírný nadprůměr. Lidová cena (proti JLV), ale také starší vozy a možná slabší sortiment. Pokud jdu jen na lahváče, pak je to asi jedno. Občas překvapila posádka vagónu, když jela mimo řazení do domovského depa na rychlíku Praha - HK a vůz byl v provozu po ránu nejen jako jídelňák, ale fungovalo z něj i pojízdné občerstvení ve vlaku.

JLV na některých směrech mělo (horší se to) dostupné ceny. A loni jsem jel vnitrorychlíkem Košice - Žilina. Ceny pití i jídla velmi příjemné. Pivo + jídlo do 100 Sk! Najedla se celá rodinka. Pak jsme pokračovali EC do Prahy a to jsem již věděl ze zimy, že ceny JLV budou vyšší a sortiment jídla divný - buď 3 bramboráčky za 45 Kč nebo jakési minutkové dvojporce kolem 200 Kč.
registrovaný uživatel SergeS 
03.07.2008 (15:38)  
no moje zkusenosti byli takove - ze vyber nic moc , ale obsluha prijemna , a je to lepsi jak JLV ( kde je ten vyber tez pomalu na nic , ale jeste blba obsluha )

jinak JLV jezdi na mnohem lukrativnejsich spojich
  1 ... 10 11 12 13 14      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko