..: E–shop Českých drah nabízí od září jízdenky na všechny spoje :..

Cenový rádce ČD, www.cd.cz, foto: ŽelPage PrahaV polovině června 2010 uvedly České dráhy do svého e–shopu několik nabídek na zahraniční relace, zejména Slovensko a Německo. Dále výrazně rozšířily nabídku relačních jízdenek eLiška vázaných na zákaznickou In–kartu/Rail+. Také byly zavedeny tzv. SporoTikety, které lze pořídit bez zákaznické karty. Asi nejžádanější byly jízdenky na přestupní spoje. V současnosti lze zakoupit jízdní doklady na relace s max. jedním přestupem. Od 1. září nabídka zahrnuje také všechny osobní vlaky Českých drah, zatímco dosud se daly pořídit jízdenky jen na vlaky dálkové (rychlíky, expresy, InterCity a EuroCity) a spěšné. Kromě nich se v nabídce brzy objeví i další produkty z vnitrostátního tarifu ČD.

Samoobslužně si budete moci pořídit také síťové jízdenky ČD Net v denní i týdenní variantě, SoNe pro cestování regionálními a SoNe+ pro cestování všemi spoji během víkendu, jízdenky pro přepravu zvířat či zavazadel. Pro zakoupení všech jízdenek (vyjma eLišek a SporoTiketů) navíc platí nabídka 3% výkonového bonusu, který se přičitá na konci měsíce zpět na In–kartu a také 3% sleva z ceny, která je přiznána již při uskutečnění transkace. Lístky lze zakoupit nejpozději 30 minut před odjezdem vlaku z nástupní stanice. U SporoTiketů stále platí předprodej nejpozději 3 dny před cestou. Všechny doklady jsou nepřenosné. Do budoucna se počítá s rozvojem sítě automatů UNIPAJ a jejich nabídky.

E–shop: nyní součástí portálu cd.cz!

Menší technickou změnou, kterou mohou zákazníci Českých drah na internetu zaregistrovat, je integrace e–shopu do portálu České dráhy. Ten nyní místo domény třetího řádu najdete na adrese www.cd.cz/eshop. Nově je potřeba vytvořit přihlašovací údaje na www.cd.cz a pomocí registračního formuláře váš stávající účet sloučit. Nově příchozí zákazníci registrují účet na centrálním místě a nemusí tuto slučovací proceduru řešit. Lze očekávat, že po výměně webové adresy dojde v budoucnu také k „převlečení“ obchodu do vizuální identity Českých drah, stejně jako tomu bylo již dříve např. u portálu moje.inkarta.cz. Jednotná registrace pod sebou kromě e–shopu integruje také elektronický přístup do služby ČD Kurýr nebo automatické zasílání informací o mimořádnostech.

AnketaPro zajímavost jsme připravili čtenářskou anketu. Otázka je jednoduchá: co vám nyní chybí v e–shopu Českých drah? Anketu uzavřeme 8. října a výsledky zašleme také přímo na ČD. Pokud své přání mezi možnostmi nenajdete, popište jej stručně do komentářů.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 8.9.2010 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
09.09.2010 (10:31)  
Karel Kovářík > aneb takhle nejak si CD predstavuji samoobsluzne odbaveni :-)))
registrovaný uživatel Sim 
09.09.2010 (10:30)  
Hmm, tak prskani pokracuje... krome zmeny hesla se ted musim prihlasovat majlem ... neni to zrovna prijemny, protoze se tim padem prihlasuju nadvakrat, kdyz to mam v kompjutru predvoleny.

Spis me fascinuje, ze to sice je nazvany "slouceni", ale ve skutecnosti jsou dal registracni udaje pro eshop a zbytek webu vedeny samostatne - tresnickou na dortu je fakt, ze v prvnim prispevku zminovana buzerace ohledne formatu telefonniho cisla plati jen pro udaje webu, kdezto cislo na telefon zadane v eshopu nejen ze muze byt jine, ale ani formatova buzerace se nekona :-D

Kurnik, proc mi jen tohle sjednoceni uctu pripomina natirani vozidel CD do balkanskeho jednotneho nateru?
registrovaný uživatel Kakov 
09.09.2010 (10:25)  
Josef Petrák+Sim:
pravě to mi zaráží, proč současne s dobíjením přes eShop nezavedly převod z EP do EPIK na UNIPAJI,
stejně jako Sim chápu, že se jim nechce kvůli (asi možnému falšování) umožnit validaci doma, ale tohle je polovičaté řešení, když stejně člověk musí na pokladnu
registrovaný uživatel Sim 
09.09.2010 (10:16)  
Laborec425 > mno, pokud mate heslo resene podobnym zpusobem jako vas nick, neni se co divit. Ja (prestoze jsem si vedom rizik s tim spojenych) mam po celou dobu jedno heslo v pomerne jednoduche forme - vyhodou je, ze nemam problem ho natukat ani na klavesnici pujceneho mobilu, se kterym prakticky neumim... zatimco na telefonu muze byt problem v malych a velkych pismenech (nektere neumoznuji prepnout natvrdo na velka pismena a vzdy se chovaji jako na zacatku vety), na starsim notesu bez numericke klavesnice muze byt oriskem treba zadani cislic...

Me nevadi fakt, ze je potreba projit nejakou procedurou. Me stve, ze u toho meni pravidla, aniz by o tom dopredu informovali ... a asi nema smysl si nalhavat, ze zapamatovatelnost hesla je jedna z jeho nejdulezitejsich vlastnosti... je mi totiz hodne platne, kdyz mi na to bude stacit pamatovat si jedno heslo, kdyz musi byt jine, nez doposud. Takze moje prskani pokladam za opravnene, prestoze spousta lidi s tim nebude mit jediny problem.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
09.09.2010 (9:26)  
Ohledně toho sloučení. Přihlásil jsem se původním jménem a heslem. Po přihlášení se mě to zeptalo, jestli chci sloučit tak ať zadám email a heslo a poděkovalo mi to a napsalo, že sloučení proběhlo úspěšně.. Žádnej problém jsem neměl. Trvalo to asi půl minuty :).
registrovaný uživatel Nechic  mail  
09.09.2010 (8:30)  
Mám dotaz: Elišku Liberec - Pardubice mi to nutí přes Žel. Brod, Semily, ale já chci jet přes MB, Kolín, protože to je rychlejší, ale o 2km delší. U elišky Turnov - PCE mi to tuhle trasu nabídne. Myslíte, že s tím dělají průvodčí problémy?
registrovaný uživatel Sim 
09.09.2010 (7:24)  
R.U.R > ono to tak původně bylo, ale jak už to u tohoto podniku bývá - pro velký zájem zrušeno. Přitom právě místenka by mohl být ten dostatečný argument, proč uzavřenou jízdenku.
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
09.09.2010 (4:59)  
M: Tou výhodou uzavřené jízdenky by mohla být místenka zadarmo nebo se slevou. Poskytnutí místenky ČD nic nestojí (až na vytištění papírku a jeho zasunutí do okýnka, na to by mohlo stačit třeba 1 Kč), ale cestujícího potěší. Navíc u uzavřené jízdenky to má dobrý smysl (akorát to nemá smysl u nemístenkových vlaků).
Anebo na to jít z druhé strany a nákup místenky umožnit jen u uzavřených jízdenek (za std cenu). Což je taková sporadická výhoda, spíš je to obměkčená nevýhoda (nevýhoda: zrušíme místenky, obměkčení: povolíme je na uzavřené jízdenky), ale také to vede k tomu, že uzavřená jízdenka má k sobě něco navíc :-))
registrovaný uživatel M 
09.09.2010 (3:52)  
No neprimo jsem tim chtel rict i to, ze ty "uzavrene" (zajimave jsi to vymyslel:-) si za stejnou cenu nikdo kupovat nebude, protoze proc...
Rezervaci jako takovou bude taky vyhodnejsi koupit si zvlast, protoze lepe nechat propadnout mistenku nez jizdenku.
Proste do te cenove strategie by se jim zavedenim internetovych otevrenych jizdenek docela blbe zasahovalo
09.09.2010 (1:10)  
M: Vzhledem k tomu, že od drah asi nemůžeme čekat nějakou extra levnou "uzavřenou" jízdenku, která by někoho mohla motivovat k nákupu, tak bych mezi jízdenkami cenový rozdíl nedělal. :) Jízdenka s pevnými časy by se používala jen v případě rezervací.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko