..: Na Kozí dráze už nesmí projet ani kolo :..

Ilustrační obrázek Děčín - Údajně havarijní stav některých úseků se může stát definitivním ortelem pro trať 132 z Děčína do Oldřichova. Na trati je od úterního dopoledne zastaven provoz a je velmi pravděpodobné, že se již opravy nedočká. Důvodem je především havarijní stav dvou mostů v úseku Jílové u Děčína-Libouchec. Až na okrajové části s pravidelnější nákladní dopravou totiž trať leží ladem už od prosince. Ústecký krajský úřad si tehdy neobjednal na trati osobní dopravu a od té doby se na ní konají jen občasné nostalgické akce.

"Považuji to za podraz, minulý týden jsme s drahami jednali o prázdninových jízdách, nikdo nás o havarijním stavu neinformoval. Udělali to naschvál, je to kvůli přivaděči," citoval Děčínský deník starostu Telnice Jaroslava Doubravu. Radikální starosta proti zastavení provozu bojuje už delší dobu. Počátkem roku načrtl v komunistických Haló novinách, jaký scénář v nejbližších měsících "Kozinu" čeká. Teď mu vývoj začíná dávat za pravdu.

V současnosti ale čelí trať akutnějším problémům. "Kromě poškozené samotné trati v některých místech jsou poškozené i dvě mostní konstrukce. Je třeba spočítat finanční náročnost oprav a pak záleží na vlastníkovi, zda trať opraví," řekl mluvčí Český drah Petr Šťáhlavský. Lze ale očekávat, že SŽDC nad tratí vynese brzy definitivní ortel.

Zdroj: Deník


Honza Beránek / JTB | 5.6.2008 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Ústecký


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel waszyn 
05.06.2008 (16:39)  
Tiesto: Jestli využíváš služeb i jiných firem tak sis možná všiml, že zákazník se o nic snažit nemusí. Zaplacením uzavírá smlouvu a očekává její plnění i druhou stranou. Já s ČD uzavírám smlouvu o tom, že mne za tolik peněz dopraví někam, v konkrétním voze a na konkrétním místě. Nic o žádném snažení se někam procpat tam není, tím jsem si jistý. Zkus si to prostudovat. Pokud mi není umožněno být přemístěn na tom konkrétním místě a pověřené osobě je to šumák, pokládám za samozřejmost přepravu na takovém místě jaké je pro mne nejméně náročné získat a pokud tím nenarušuji právo na přepravu jiného cestujícího. To je minimum. Obvykle však fungují širší standarty chování k zákazníkům, které se zjednodušeně dají vyjádřit "náš zákazník náš pán". Pokud nerozumíš co tím chci říct tak se asi vážně nemáme o čem bavit:)
registrovaný uživatel kevin 
05.06.2008 (16:36)  
Nick:Trochu mimo,ale znamená to,že nepojedou letní osobáky Kadaň-Radonice,či Kadaň-Podbořany{-Plzeň}?
05.06.2008 (16:33)  
Zajímavý pohled na věc páni diskutéři. Hlavně, že do toho tak úžasně vidíte. Zvlášť je nádherná politická přednáška o někom, jak někdo 40 let rdousil ... Hlavně, že jsi to konání zločinecké zažil.
Co mají říkat ty podniky, které čekali na vlak se zbožím a on jim nepřijel, protože někdo zardousil trať?
05.06.2008 (16:06)  
tak kdyby jsi tak moc chtěl tak se na to místo určitě dostaneš...
registrovaný uživatel waszyn 
05.06.2008 (16:01)  
DJTiesto: to myslis vazne? ty si koupis mistenku, prijdes deset minut pred odjezdem tva dvojka je tak narvana ze se nedostanes dal nad predstavek, tak vystoupis a pockas na dalsi vlak nebo si dokoupis jednicku? Tak to jsi pro CD zakaznik snu a nedivim se ze s nima jezdis rad. Ja jsem v roce 2008 z prostredi v nemz se vyskytuju zvykly na ponekud jiny pristup k zakaznikovi. Podotykam, ze kdyz jsem se jal opisovat si udaje z visacky, tak kecy ustaly a pruvodci mne tam nechal, ale jako vitez odchazim po souboji s modrou gumou tak pouze ve 40% souboju:)) Ale stejne vlaky mam rad:)
05.06.2008 (15:59)  
ad Nick:to já vím.Proč to píšeš?
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
05.06.2008 (15:54)  
DJTiësto: Na tratích se nejezdí do té doby, než tam něco vykolejí, ale do té doby, co nějaký pracovník na základě měření vyhodnotí trať jako nesjízdnou. Pochůzkář zjistí jen ty nejzávažnější problémy, skryté problémy odhalí měřící vůz, který po trati (zvláště po trati bez osobní dopravy) nejezdí denně, ale v mnohem delších intervalech. Po průjezdu měřícího vlaku jsou momentálně uzavřené úseky tratí Vilémov u K.-K.Rohozec, Želina-Kaštice a Jílové u D.-Libouchec. Důvodem u posledně jmenovaného je havarijní stav dvou mostů. Po průjezdu měřícího vlaku se bežně objevují pomalé jízdy. Stává se, že je trať (kolej) po průjezdu měřícího vlaku do odstranění zjištěných problémů neprůjezdná, ale každému je asi jasné, jak rychle se opraví jednokolejka s hustou nákladní i osobní dopravou a za jak dlouho a zda vůbec se opraví trať bez nákladní i osobní dopravy.
05.06.2008 (15:51)  
ad waszyn:S tak zaujatým člověkem jako jsi Ty proti drahám se těžko diskutuje. Ono se toho na dráze za poslední dobu docela dost změnilo. není pravda, že jsou zaměstnanci apriori nepříjemní, je to asi jako v jakékoliv jiné fi bo jsme lidi...,a že Tě někdo vyhodí z jednička když nemáš na ní lístek tak to je snad normální. Si ho kup nebo tam nemáš co dělat. To je stejný jako kdyby si přišel do obchodu a chtěl si tam vzít jentak boty protože jich tam mají hodně:o)
registrovaný uživatel waszyn 
05.06.2008 (15:45)  
DJTiesto: snazil jsem se v predchozim prispevku pro lidi co sice maji radi masinky ale zijou asi v jinem Cesku nez my ostatni ve zkratce napsat, ze drahy nejsou tam kde jsou protoze dostavaji malo penez, ale protoze dostavaji malo penez, protoze za 20 let nebyly schopny se naucit elementarnim zakladum podnikani, marketingu, vztahu k zakaznikum, zamestnance dovest k urcite efektivite a produktivite, zestihlit apod apod apod.. Nic z toho se nestalo, je z toho obrovsky hospodarsky chliv a z kazdeho milionu co se tam nacpe se polovina nekde ztrati a politicke body nula nula nic. At s tim budes nebo nebudes souhlasit, pro obycejneho cloveka (neplest s obycejnym clovekem z diskusi na novinky.cz) predstavuje kazde cestovani s CD traumaticky zazitek. To, ze Te baba u pokladny vyfuckuje s tim, ze jsi nesplnil 3 podminky z tisice, nemas u sebe fotku apod., abys mohl jet aspon za stejne penize jako Te stoji benzin do auta, nebo, ze presto, ze mas mistenku se nedostanes na sve misto a pruvodci Te vyhodi z jednicky, prestoze je poloprazdna... to jsou vsechno takove zdanlive male veci, ale pro cestujici=nefandy=volice, dulezite a rozhodne to neni nedostatkem penez. Politici tam ty penize do tech lokalek proste davat nechteji, protoze vedi, ze to nejsou dobre vynalozene penize. Ze vlakem nejezdi skoro nikdo, zato autem temer kazdy, a kdo po dalnici nejezdi, stejne mu po ni vozi temer vse co potrebuje k zivotu a kdyby mu to vozili po kolejich bude to skazene a 3x drazsi.. Chce to otevrit oci a myslet hlavou..
05.06.2008 (15:31)  
ad Waszyn: A proč sou dráhy tam kde sou?Protože jim stát dává ve srovnání s okolím kulový h...
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko