..: Na Kozí dráze už nesmí projet ani kolo :..

Ilustrační obrázek Děčín - Údajně havarijní stav některých úseků se může stát definitivním ortelem pro trať 132 z Děčína do Oldřichova. Na trati je od úterního dopoledne zastaven provoz a je velmi pravděpodobné, že se již opravy nedočká. Důvodem je především havarijní stav dvou mostů v úseku Jílové u Děčína-Libouchec. Až na okrajové části s pravidelnější nákladní dopravou totiž trať leží ladem už od prosince. Ústecký krajský úřad si tehdy neobjednal na trati osobní dopravu a od té doby se na ní konají jen občasné nostalgické akce.

"Považuji to za podraz, minulý týden jsme s drahami jednali o prázdninových jízdách, nikdo nás o havarijním stavu neinformoval. Udělali to naschvál, je to kvůli přivaděči," citoval Děčínský deník starostu Telnice Jaroslava Doubravu. Radikální starosta proti zastavení provozu bojuje už delší dobu. Počátkem roku načrtl v komunistických Haló novinách, jaký scénář v nejbližších měsících "Kozinu" čeká. Teď mu vývoj začíná dávat za pravdu.

V současnosti ale čelí trať akutnějším problémům. "Kromě poškozené samotné trati v některých místech jsou poškozené i dvě mostní konstrukce. Je třeba spočítat finanční náročnost oprav a pak záleží na vlastníkovi, zda trať opraví," řekl mluvčí Český drah Petr Šťáhlavský. Lze ale očekávat, že SŽDC nad tratí vynese brzy definitivní ortel.

Zdroj: Deník


Honza Beránek / JTB | 5.6.2008 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
05.06.2008 (19:14)  
Takže se opět ukazuje smýšlení ČD a SŽDC. Úplně stejně to před několika lety vypadalo i kořenovskou zubačkou a jindřichohradeckou úzkokolejkou. A jak se v obou případech ukázalo fungovalo to bez ČD a daleko lépe. Doufejme že v budoucnu to tak dopadne i zde.
05.06.2008 (18:45)  
a CD je banda zlodeju a podrazaku
05.06.2008 (18:45)  
Holt penize hybou svetem
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
05.06.2008 (18:30)  
Bych jim zrušil ty jejich auta za to, aby ušetřili. Pak by si možná začali vážit železnice.
05.06.2008 (17:45)  
Dale Cooper a další: pozor, Kozina nikdy nebyla z těch tratí, které vozily pouze vzduch. Naopak, ještě před několika málo lety tam jezdily často velmi nabité soupravy. Pak se ale začalo každý rok zuřivě šoupat jízdním řádem, poslední roky se dokonce jezdilo v přímém souběhu s (taktéž poloprázdným) autobusem. Výsledek je žalostný - likvidace trati, která prochází poměrně obydlenou oblastí, jejíž obyvatelé navíc železnici uměli využívat. Je spousta lokálek, která nemá šanci v dnešním světě obstát. Tohle ale není ten případ.
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
05.06.2008 (17:11)  
DJTiësto: To já jen, že tvůj komentář, na který jsem reagoval, budil dojem, jako by o uzavření trati rozhodla nějaká prasata od stolu. Před BR52 DR tam asi měřák nic nezjistil, možná právě tento vlak ty mosty nahlodal a od zimy se mohlo mnohé změnit. Vzhledem množství uzavřených úseků vyplývá, že se měřák pohyboval po tamějším kraji a tentokrát projel i po tratích bez dopravy a holt zjistil, co zjistil.
05.06.2008 (17:07)  
Kevin: na trati 164 probíhá momentálně rekonstrukce, takže těžko můžou trať definitivně odepsat. Vlaky v létě jezdit budou
registrovaný uživatel Falda 
05.06.2008 (17:05)  
Taková krásná trať, tak to je lost. Snad se to podaří ještě zprovoznit, byla by to velká škoda, kdyby tam nejezdili vlaky.
05.06.2008 (16:52)  
waszyn: Máš pravdu; ale je to bohužel poněkud smutná pravda, stejně jako představy některých diskutujících - že vlak jezdí pro fandy a šotouše. Přemýšlel někdo kolik lidí by tam vlakem jezdilo? Vyplatila by se oprava trati? Pokud je odpovědí že nevyplatilo, tak není o čem mluvit... A přivaděč k D8 by do Děčína nebyl od věci; jel někdo kdo má plná ústa trasy přes Ústí onou trasou? A přes Lovosice? Nechť žije ekologie a jízda pomalu 20 km městem kde je co chvíli semafor:-/
05.06.2008 (16:44)  
spíš nechápeš Ty:to, že je momentálně vlak plný se prostě stává a i u lepších železnic(DB,OBB).To jako mají ty lidi z vlaku vyhodit aby jsi se pohodlně dostal na své místo? Tomu se říká aktuální provozní situace:o)
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko