..: Aktualizováno: spadlá trolej v Úvalech zastavila provoz na koridoru :..

Úvaly - Dnes dopoledne kolem 11. hodiny se opět zastavila doprava na páteřním koridoru z Prahy do České Třebové. Tentokrát ji ochromila stržená trolej na všech třech traťových kolejích ve stanici Úvaly na trati 011. K nehodě došlo při průjezdu vlaku EC 107, který dle vyjádření mluvčího ČD Ondřeje Kubaly strhl troleje v celé stanici. Dálkové vlaky jezdïly až do 15:35 odklonem po trati 231 přes Lysou nad Labem a Nymburk, kde nabíraly značná zpoždění. Vlaky z Německa dále na východ a opačně jely kvůli úvrati ve stanici Praha-Libeň v druhé půli své trasy v opačném řazení. Osobní vlaky mezi Prahou a Úvaly převzala náhradní autobusová doprava; celá dopravní situace se normalizovala až během večera.

Zdroj: ČT24. Aktualizace: JTB


Nick Poslat mail autorovi | 31.5.2008 (14:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel MirekM  mail  
06.06.2008 (11:05)  
To musí řešit dispečeři podle konkrétní situace – na jednokolejce, když zpoždění přesáhne určitou mez, je pravděpodobnější další nárůst než jeho stahování. Na stavbě zpoždění taky nedožene… Já bych to viděl orientačně na těch 50 minut. A taky závisí na tom, jestli je zpožděný jeden spoj, nebo všechno v daném směru.
05.06.2008 (22:20)  
Web : když se vám nedostává argumentů a musíte se uchylovat k ubohým invektivám "podle sebe soudím tebe", tak se nevyhýbejte konkrétní odpovědi, jaký je optimální čas, kdy se má vlak přečíslovat.

"Typický cestující jede často na přípoj, který jede za 55 minut", protože tak je prostě postaven jízdní řád. Například cestující jedoucí z Poříčan vlakem 9310 do Lovosic má přestupní čas na Masarykově nádraží 52 minuty [12.00 - 12.52], protože další vlak v taktu příjede ve 13.00.
registrovaný uživatel MirekM  mail  
04.06.2008 (21:46)  
M. Zikmund: Jen o tom socialismu. Když se u téměř dokonalých švýcarských železnic něco pokazí, tak tam jedí vlaky v taktu se skoro hodinovým zpožděním a nikdo je nepřečísluje a nepočká na celý takt. Spíše tu či onde vlak vypraví "včas" náhradní soupravou a zpožděný vlak zase ukončí a cestující naženou do dalšího ...

Tohle je taky řešení, ale to asi není práce navíc pro výpravčí, posunovače, dispečery a strojvedoucí, že? Já si myslím, že mnohem víc než u přečíslování. A jak sám připouštíš, jde to.
registrovaný uživatel Web 
04.06.2008 (17:27)  
Jo, typickej cestující jede na přípoj za 55 minut. A věřím že rád sám vysvětlíte cestujícímu že je blbej a že má chodit na nádraží o čtvrt hodiny dřív. Gumo.
04.06.2008 (12:59)  
WEB a další ctihodní diskutují.
Nevím, co děláte, zdali jste zaměstnaci ČD či nikoli, ale zřejmě jste si nikdy z lahodného koláče práce vypravčního, posunovače, dispečera a strojvedoucího neukousli ani ždibíček, takže nemáte příliš ponětí o tom, jak je to náročná práce. Zejména při nějakých mimořádnostech.
Z pohledu cestujícího je to k naštvání, to já naprosto chápu. Ale na druhou stranu, kolik cestujících chodí na vlak tak minutu před odjezdem. Já k nim sice patřím taky, no a když nastane taková situace, holt nezbývá nic jiného než řící si, "jsi blbý, máš chodit o něco dříve".
Jen bych se chtěl vážených diskutujících zeptat. Kde je objektivní hranice toho zpoždění, při kterém by se mělo přečíslovat. V tomhle případě to byly údajně dvě minuty, příště to mohou být tři, jindy pět, sedm nebo deset, či dokonce patnáct.
No a co budete říkat jako cestující, když se "moudrý" dispečer rozhodne nechat 50 minut zpožděný vlak stát deset minut, aby se posunul do taktu, přičemž vám původně jel přípoj za 55 minut (nemusí to být vlak, ale třebas autobus), při padesáti minutách zpoždění byste jej stihli, ale díky posunu o deset minut vám ujede a vy tam budete čučet skoro dvě hodiny... a nebo taky nepojede nic (autobus). Tak zase bude spílat tomu dispečerovi, který nařídil přečíslování vlaku...

Jen o tom socialismu. Když se u téměř dokonalých švýcarských železnic něco pokazí, tak tam jedí vlaky v taktu se skoro hodinovým zpožděním a nikdo je nepřečísluje a nepočká na celý takt. Spíše tu či onde vlak vypraví "včas" náhradní soupravou a zpožděný vlak zase ukončí a cestující naženou do dalšího ...
registrovaný uživatel MirekM  mail  
02.06.2008 (17:59)  
Nick: Přesně tak jsme to asi všichni mysleli. Problém je v uvažování nádražáků, kteří jsou zvyklí pracovat „jak to bylo vždycky“. Tady je vzorový příklad v příspěvku M. Zikmunda. Takže na to nyní nestačí, aby dispečer přečísloval vlak, nejdřív se to musí všem zaměstnancům vysvětlit a vyškolit je.
02.06.2008 (17:58)  
Jak vidno, pořád je tu problém zkamenělin, co jezdí jako za socialismu. Když se to zesere skoro o hodinu, tak mám jezdit prostě o hodinu a basta. Číslování je mi jako cestujícímu ukradeno stejně jako zuby kolegy Zikmunda, nebo Záruby. To je skutečně věc dopravce. Někteří soudruzi ještě nezaregistrovali, že zde byl sice s 10letým zpožděním zaveden jakýstakýs takt, na něž se už cestující jakžtakž naučili. Ovšem pro zkameněliny je cestující substrát, nikoliv zákazník.

Jinak k chaosu na Jihozápadě jsem zjistil, že korunu tomu nasadil sebevrah na 183 mezi Dobřany a Chlumčany, takže se nejezdilo na 180, 183 a 190. Proto ten úžasně červený babitron, jaký zde nebývá tak často k vidění.
registrovaný uživatel Bovlk 
02.06.2008 (17:40)  
MZ: Problem s cisly vlaku se da snadno vyresit. Interni cislo vlaku pro pouziti na draze, ktere zustava nemenne. Plus cislo vlaku rikane cestujicim, ktere se muze zmenit dle potreby.
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
02.06.2008 (17:20)  
MZ: A co třeba následující: Vlak 9304 má +55, proto se počká 5 minut a jede se v trase 9306. Cestujícím je fuk, jaké číslo má vlak, jestli je to skutečná 9306, nebo něco přečíslovaného, hlavně, že to jede "včas" (pro ty, co přišli na 9306) a ti, co chtěli jet 9304, už nezabije počkat 5 minut. Pro cestující se může říct, že vlak 9304 je zrušen a cestující místo něj použijí vlak 9306. Hlavní je (z pohledu cestujícího), že 9306, 9308 a další už jedou opět "včas", ne že musí 55 minut čekat, protože o dvě minuty zmeškal ten předchozí zpožděný (viz. Web). V Pardubicích se otočí na 9307 a jedeme dál. Pokud to celé stojí na babách u pokladny, které si v takovém případě neporadí se zpožděnkou, tak je někde něco špatně.
02.06.2008 (16:57)  
MZ: Jinak poslední vlak by se označil jako násled.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko