..: Požár lokomotivy na trati 171 Praha - Beroun :..

Praha, 14.5.2008 - Včera večer došlo k mimořádnosti, která do značné míry ovlivnila železniční dopravu mezi stanicemi Praha-Smíchov a Praha-Radotín. Přímo ve stanici Radotín došlo k poruše a následnému požáru ve strojovně lokomotivy řady 130, která jela v čele vlaku Pn 64802 směřujícího přes Beroun do Plzně. K této události došlo zhruba v 19.30 hodin. Z tohoto důvodu byl vypnut proud v trolejovém vedení nad 4. kolejí a v celé sudé skupině, což do značné míry narušilo a ovlivnilo provoz. Na místě zasahovala jednotka HZS ČD. Přítomen byl i motorový vůz pro opravy trakčního vedení. Po zažehnání nebezpečí, kdy se ze strojovny a větracích otvorů lokomotivy 130 038-3 linul černý dým, přijela náhradní lokomotiva řady 163, která s celým vlakem i původní lokomotivou pokračovala dále v jeho trase.

21:00 - Díky souhře nešťastných náhod a nepřízni počasí došlo mimo jiné i k poruše na trakčním vedení nad 2. traťovou kolejí nedaleko hradla Barrandov. Situaci na místě již řeší „dráteníci“. Mezi stanicemi Praha-Radotín a Praha-Smíchov byla zavedena výluka. Vlaky v tomto úseku jezdí po jedné koleji. Provoz je však díky nočnímu období poměrně plynulý. Mimořádnosti na této trati se však vyskytují v poměrně časté frekvenci. Jak jsme Vás již dříve informovali, docházelo zde k častým poruchám na příměstských elektrických jednotkách osobní dopravy.

22:30 - Výluka byla ukončena, provoz je obnoven v plném rozsahu, vlaky tak již mezi Radotínem a Smíchovem jezdí po obou kolejích. Vše se vrací k normálu.

Aktuální situaci na místě sledoval a hlásil redaktor ŽelPage.

Fotografie z místa události

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Omluvte prosím sníženou kvalitu fotografií z důvodu nepřízně počasí a pozdních večerních hodin.

Použité fotografie: autor


Vítek_V | 15.5.2008 (0:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


registrovaný uživatel tenzor 
15.05.2008 (18:03)  
martin: Myslel jsem to tak, že od té doby co Jančurovi shořely 2 autobusy (nikoli tak rychle za sebou), tak je to pro jistou skupinu lidí jeden z hlavních argumentů proč SA fuj zatímco ČD jsou super, takže když teď hořela druhá lokomotiva během 3 dní, tak mi to nedalo :)
Jinak rozdíl mezi autobusem a lokomotivou která navíc vozí náklady chápu, ale nechce tu doufám někdo tvrdit, že nikdy nehořely vagóny nebo motorové vozy? :)
registrovaný uživatel lwq  mail  
15.05.2008 (9:46)  
Hehe :-) Dve veci ...

1) proc loko Cd Cargo posledni dobou tak hori ? Vim, dve za tyden nejsou mnoho ... zatim :-) ... ale to nemuze byt udrzbou,ze ? ;-)

2) ac je trat Praha-Beroun-Plzen velmi zasadni a paterni - prijde jen me, ze je velmi zanedbavana a v pripade problemu jen rychle zaplatovana podobne jako M$ Windous :-)
registrovaný uživatel martin  mail  
15.05.2008 (9:29)  
tenzor: asi taky nemam smysl pro humor ale jak si to myslel s tim Jančurou?? A jinak se tam asi kluci na trati poměli :-)) tam se něco semele každou chvilku , jeste ze tam už nědělám...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko