..: MfD: Student Agency vzdává dálkové vlaky, teď chce do regionů :..

Ilustrační obrázekPraha - Vedení Student Agency podle všeho zcela změnilo svou strategii vstupu na český železniční trh. Zatímco vyhrožuje opuštěním konceptu dálkových vlaků HighJet mezi Prahou a Ostravou, naplánoval majitel společnosti Radim Jančura průnik do dopravy regionální. Společně s francouzskou společností Keolis hodlá podle informací dnešního vydání deníku MF DNES založit společný podnik, který by provozoval dotovanou dopravu pro krajské úřady. Může se tedy jednat o zřejmě nejvážnější pokus o narušení monopolu ČD v regionální dopravě, ale stejně tak dobře může jít jen o další z množících se pokusů strhnout na sebe pozornost.

Jančura tvrdí, že už jedná s krajskými úřady, které jsou ze zákona povinny objednávat dopravu v rámci ZDO. "Jednáme zhruba od začátku roku. Teď jsme v kontaktu se dvěma krajskými úřady, které se snažíme přesvědčit, aby vypsali na provozování železniční dopravy výběrové řízení," citoval deník Jančuru.

zdroj: MF DNES


Honza Beránek / JTB | 13.5.2008 (13:04)
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
Registered user M 
13.05.2008 (17:47)  
OK, sorry
Registered user sAd 
13.05.2008 (17:39)  
M: Psal jste o trati Pardubice-Liberec a Desirech. Na to Vám Toník napsal, že by v Desiru nechtěl sedět tři hodiny (cesta Pce-Lib trvá 3 hodiny), načež jste odpověděl, na které "regionální" trati jedete tři hodiny. Zajímalo by mě, proč jste si tam přidal to slovo "regionální", protože Pce-Lib není regionální trať? To jen tak pro pořádek.
Registered user happy 
13.05.2008 (17:33)  
No tak tohle začíná vypadat zajímavě.Včera sem Jančuru silně kritizoval,dnes si kritiku odpustím.Troufal bych si říct,že jeden z krajů je určitě ústecký,kde se plánují výběrová řízení.Takže nechť uspěje ten s lepší nabídkou.Tohle je již boj,který skutečně povede ke zlepšení služeb a nabídek.Jen připomenu vř na R Pardubice-Liberec.Zde je krásně vidět,že když se chce,tak všechno jde.Takže jsem jednoznačně pro výběrová řízení.Bohužel zde zůstává fakt,že kraje mají pramálo peněz na pořádné dotace
Registered user hynďa 
13.05.2008 (17:25)  
SA by měli zůstat na silnicích. Taky si myslím že ČD jsou v regionální dopravě dostačující a stále se zlepšují. Když se někdo vymlouvá na zpoždění, to už není tak hrozný... když se někomu nelíbí cena ať mi řekne co dneska není drahý...když někdo řekne že jsou vozy špinavý, za to si můžou lidi sami....
Registered user M 
13.05.2008 (17:19)  
...a neni nad poctivej junior z mouky a kuze:)
Registered user M 
13.05.2008 (17:19)  
Toniku, kde bydlis, ze tam mate tak spatny trate, ze v REGIONALNI doprave nekam cestujes tri hodiny?
13.05.2008 (17:14)  
M: Tak tím si jezdi sám. 3hodiny v Desiru. Ani omylem. Mám se rád

Až Jančura v železniční dopravě něco dokáže, řeknu: Jo, je dobrej" Do tý doby to beru jen jako velkohubý plácání a reklamu, stejně jako v případě RTEx. Nebo je snad ještě někdo kdo si myslí že opravdu měli vyjet?
13.05.2008 (16:59)  
Student Agency je ubohá...Myslím se že ČD jsou v regionální dopravě dobré... a není nad motoráčky řady 810
13.05.2008 (16:55)  
hahaha
Registered user M 
13.05.2008 (16:51)  
Tak vzdycky je to dilema - bud junior za 6 nebo sunka za 20. Pruser je jen v pripade, ze je ten junior z lepsich surovin nez ta sunka:)
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko