..: Stržená trolej u Dlouhé Třebové zablokovala koridor :..

Ilustrační obrázekÚstí nad Orlicí-Dlouhá Třebová - Dnes krátce po deváté hodině došlo na zhlaví stanice Dlouhá Třebová k poškození troleje trakčního vedení projíždějícím vlakem EC 279 Jaroslav Hašek. Podle deníků Novinky.cz a Idnes.cz uvázl v kritickém místě i protijedoucí expres Mojmír z Veselí nad Moravou do Prahy, který trolejové vedení definitivně strhnul dolů na obou kolejích. Doprava byla v místě nehody přerušena do 12.15 ve směru Česká Třebová a ve 12.50 v druhém směru na Prahu. Díky tomu nabraly některé dálkové vlaky zpoždění v řádech stovek minut. Některé spoje již byly přesměrovány na odklonovou trasu přes Havličkův Brod.

Přes náhradní, jižní trasu, jsou v současnosti vedeny i spoje SuperCity - SC 75 Smetana a SC 503 Pendolino. Aktuální informace je taková, že SC503 pokračuje na Ostravu po trati Břeclav-Přerov.

V postiženém úseku bylo zablokováno několik vlaků:

Stav v 13:36

Aktuálně se zdá, že se jezdí po obou kolejích a úsek se daří uvolňovat.

Foto: Puly


dandys | 9.5.2008 (13:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
12.05.2008 (10:37)  
Podlouhy dobe jedu SC 73 Johan Gregor Mendel a zrovna museli strhnout trolej.
12.05.2008 (7:12)  
nms: Dle mne jednotka 680 na trati Kolín - Brno přes Havlíčkův Brod může využívat jen klasickou maximální traťovou rychlost. Rychlosti NS pro jednotku 680 tam zavedeny nejsou. Tudíž tam 680ka při jízdě automaticky klopí, ale nemůže jet rychleji než "klasika".
11.05.2008 (12:52)  
Takže :

ČBR 9,47 (včas); Poříčany 9,56 (+6, asi u vjezdu) -9,58; SAD 10,05; NBm 10,13; NBK 10,16-10,18; POĎ 10,23; LBC 10,26; VOK 10,29; KOL 10,35-10,38; KH 10,45; ČAS 10,52; GOJ 11,00; VLK 11,09; LEŠ 11,15; SVS 11,25; OKR 11,31; HB 11,38-11,39; POH 11,45; PŘI 11,50; SŽD 11,56; ŽDS 12,00; OST 12,05; SKL 12,12; KŘI 12,16; VLT 12,24; ŘIK 12,29; TIŠ 12,35; KUŘ 12,24; BKP 12,48, MAL 12,52, ŽID 12,54; BNO 12,57
registrovaný uživatel nms 
11.05.2008 (9:44)  
Tak to je paráda, proč není na 680kách třeba Sobieski?
Nemáte časy i z toho úseku přes Havlíčkův Brod? Tam musel klopit jak zjednaný :)
10.05.2008 (17:29)  
Preventivně jsem si stáhl odklon 503. Jel skutečně skvěle, z Poříčan přes Sadskou do NBK...

BNO 13,00; BHH 13,05; MOD 13,09; HRU 13,15; VRA 13,18; ŠAK 13,22; ZAJ 13,24; POD 13,27; HRU 13,51 (přes BV osobní dle CDS nejel, úvrať patrně na přednádraží + nástup pilota; DKV PH už BV-PE nezná); MNV 13,54, LUŽ 13,56; HOD 13,58, ROH 14,01; BZE 14,03; MPI 14,05; NED 14,08; SMU 14,11; HUŠ 14,13; NAP 14,15; OTR 14,18; TLU 14,20; HUL 14,23; ŘIK 14,26; PE 14,31-14,32

Kdyby to tam někdo duševně nepříčetný pustil v čáře 739, tak by dojel do Přerova teoreticky jen o 8 minut dříve (14,23).
registrovaný uživatel tenzor 
09.05.2008 (23:51)  
zirecek: Těch 91 minut je ale taky podezřele moc, to je tak součet časů nejrychlejších vlaků Brno - Břeclav a Břeclav - Přerov, ale se zastavováním. Bez zastavování to podle traťových rychlostí vychází na necelých 80 minut.
Jinak nepochybuju o tom, že i kdyby Pendolino mohlo po 300 jezdit plnou traťovou rychlostí, tak by to tam kvůli pár teoreticky ušetřeným minutám stejně nikdo duševně příčetný nepustil, zablokovalo by to veškerý provoz.
09.05.2008 (23:35)  
Miroslav Zikmund: Na Brno-Přerov je jízdní doba rychlíku 78 min (v tom křižování a dvojí zastavování). Ovšem to je kdybylismus při schválení 680 na plné traťové rychlosti na Brno-Přerov.
09.05.2008 (23:29)  
Martin-CZ: Zmýlil jsem se v předchozím příspěvku s číslem tratě - měl jsem na mysli omezení jednotky 680 na Brno-Přerov; tudíž trať 300, ne 330, kde se verifikovalo i na "naklápěcí rychlosti" (oblouky Otrokovice-Napajedla).
09.05.2008 (23:27)  
503 – Brno hl.n. odjezd 13.00, Přerov příjezd 14.31 = 91 minuta.

Po 300 by to těžko dokázal.
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
09.05.2008 (23:25)  
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko