..: Švestková dráha má dopravce, jezdit chce od června :..

Ilustrační obrázekLitoměřice - Už v červnu by se měly vydat na trať 113 opět osobní vlaky. Dva páry víkendových vlaků by měly přes léto obstarávat vozy řady 801 Zubrnické museální železnice, jíž si v poptávkovém řízení vybraly obce podél trati, sdružené v mikroregionu Integro. Historický provoz by měla z velké části podpořit i Evropská unie. Vyhodnocení výběrového řízení proběhlo již 26. března, teprve nyní ale byly výsledky zveřejněny.

"Poptávkového řízení se zúčastnily celkem čtyři subjekty - České dráhy, Zubrnická museální železnice, KŽC doprava a RailTrans. Výhercem se stal dopravce s tou nabídkou, která obsahovala nejlepší poměr ceny a nabízených služeb," informoval ŽelPage koordinátor provozu Karel Mikolášek. Turistický provoz je pro rok 2008 připravován v rozsahu dvou párů vlaků o sobotách a nedělích od června do konce srpna. Trať také od letošní zimy příležitostně využívá k vozbě ucelených cisternových souprav Unipetrol.

zdroj: ŠvestkováDráha.cz, ŽelPage. Ilustrační foto: topič


Honza Beránek / JTB | 14.4.2008 (7:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Pozvánky

Weitere aus ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
Korrespondent oder ŽP Mitglied mouka  mail  
22.04.2008 (21:53)  
Zbylých 96,3% si to nemůže dovolit, jak je to drahý!!!
Jak se dělá takový výzkum?
Registrierter Benutzer gzy 
22.04.2008 (9:10)  
ad PES: jsi si jistý....?
ad pekař: to je číslo oficiální statistiky za rok 2006, dráhou jezdí opravdu 3,7% obyvatel
Registrierter Benutzer PES38 
17.04.2008 (12:53)  
gzy: No, 17.9. ZMŽ jako dopravce skončila a od té dobý žádný podobný dopravce nevznikl.
Registrierter Benutzer pekař 
15.04.2008 (22:16)  
gzy: Máš pravdu, neměli by jen fotit, ale i jezdit. Ale s tím číslem na konec, to byla slabší chvilka, viď?
Registrierter Benutzer gzy 
15.04.2008 (20:36)  
ZMŽ licenci má.
Smutné je, že diskutéry bohužel vetšinou zajímá, kdy tam jezdí UNIDO, aby si ho mohli vyfotit. Až na výjimky nikdo z nich se nepřijde svézt osobákem, aby podpořili zachování dopravy, jen zde tlachají o ničem. Podle datových informací u snímků si pořizují přístroje za nemalé částky, ale pár korun za jízdenku je jim líto dát.
Dovolím si tedy za všechny, kterým tato dráha není lhostejná, popřát novému dopravci co nejvíce úspěchů a postupné zvyšování počtu vlaků této dráze. Řada drah bohužel nepřežije zásluhou letité likvidace zájmu o železniční dopravu ze strany našeho největšího dopravce. Uvědomte si, že vlakem jezdí pouze 3,7% obyvatel ČR!
15.04.2008 (12:38)  
S tím Unipetrolem by mě to taky zajímalo. Co vím tak měli provádět testovací jízdy na zjištění rentabilnosti. Ovšem jak dopadly už nevím.
Registrierter Benutzer Desiro 
15.04.2008 (10:32)  
Děkuji.
Jinak co se týče toho Unipetrolu, tak dle vašich info nic moc...
Registrierter Benutzer mirek2 
15.04.2008 (2:39)  
On už Unipetrol jezdí podle vody,tady jel asi třikrát a to ještě brzy ráno ve 4:00 z Lovosic.
14.04.2008 (20:55)  
No, jsem zvědavej, kdy se taky pojede do Zubrnic.
14.04.2008 (19:42)  
zigzaja: v noci

desiro: tady mas castecnou odpoved http://litomericky.denik.cz/zpravy_region/20080414draha.html
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2022 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko