..: ČD: trať do Kladna nebude elektrifikovaná ani dvoukolejná :..

Praha - Podoba rekonstrukce trati 120 na moderní rychlodráhu dnes doznala výrazného obratu. Generální ředitel Českých drah Petr Žaluda totiž na dnešní tiskové konferenci představil nový koncept modernizace trati 120. Podle předběžného průzkumu expertů se elektrifikace jeví jako neefektivní. Plánované zdvojkolejnění by navíc příliš narušilo celkový ráz Prahy 6 s přilehlým parkem Stromovka a taktéž by bylo velmi finančně náročné. SŽDC proto ve spolupráci s dopravcem raději investuje do kvalitního traťového svršku na jedné koleji a investice nasměruje do vozidel.

Vedení Českých drah přistoupí kromě nákupu více než stovky starších vozů Bimz také k nákupu 8 motorových jednotek řady 605 z Německa. Soupravy jsou známy pod jménem ICE-TD a měly by být nasazovány místo stávajících motorových vozů řady 854 na rychlíkových spojích Praha - Chomutov a také na spěšných vlacích Praha - Rakovník. Uvolněné vozy přejdou na vozbu zastávkových vlaků.

Nové rychlíkové soupravy se stanou další vlajkovou lodí ČD s tím rozdílem, že by nebyly povinně místenkové a platil by na nich speciální tarif, zvýhodňující stálé zákazníky. "Podařilo by se nám tak výrazně zkrátit jízdní dobu mezi Kladnem a Prahou ze současných 35 zhruba na 20 minut, což je, myslím si, velmi dobrý výsledek," uvedl tiskový mluvčí ČD Jakub Ondřala.

Jak se nám podařilo zjistit přímo od zdroje přímo z vedení Českých drah, jednotky zcela vyhovují českému zabezpečovacímu systému. Nám se dokonce podařilo zachytit testovací soupravu v Kolíně ještě v barvách DB. Nechme se jen překvapit, jak bude vypadat český nátěr…

A jestli nevěříte, podívejte se na kalendář.:)

zdroj: Agentura Wild Duck


KAROTKA | 1.4.2008 (7:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Fikce a vtipy

Ďalšie z regiónu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ vrbam 
02.04.2008 (14:32)  
JEN ABYSTE PAK NEČUMĚLI, ŽE BY TO BYLA PRAVDA

PS: s "rychlodráhou" Pha - Kl už mi fakt nic nepřekvapí
registrovaný užívateľ Honza-loko  mail  
02.04.2008 (11:38)  
já tomu ze začátku věřil...
registrovaný užívateľ ICN 
02.04.2008 (0:09)  
nejsmutnejsi na tom je to, ze v dnesni dobe toto vubec nemusi byt vtip...
01.04.2008 (23:09)  
To by chtělo jít ještě do té dokonalosti jako na ZSSK, kde dnes přejmenovali vlaky a dokonce to změnili i v jejich vyhledávači (např. IC Gerlach na IC Šariš), naštěstí na IDOS jsou krátcí :) tam se jim to změnit nepodařilo.
registrovaný užívateľ MirekM  mail  
01.04.2008 (21:43)  
Tak jsem to skoro taky sežral až do konce. :D I tu investici SŽDC do vozidel jsem přešel (i když s údivem) a realitu mi odhalilo až jméno mluvčího drah. :)
01.04.2008 (21:09)  
Já mám důvěrné informace že ono ICE bude vyráběno ve spolupráci s Šáde motorenwerke, takže nebude TD (to byl jeho předchůdce) ale TDI. S Boleslavským gigantem spolupracuje již delší dobu podnik Pars v Šumperku; třívozové RegioNovy budou od května osazovány skvostným a velmi populárním motorem 1,2 HTP. Parametry tohoto snu českých řidičů hovoří za vše - 3 válce a 47kW. Čeští řidiči jej chválí pro bujarý průběh výkonu a úspornost.
registrovaný užívateľ Sova 
01.04.2008 (20:30)  
Sežral jsem to celý ikdyž jsem věděl, kterého je...
Jinak místo "Jakub Ondřala" bych dal "Jakub Ožrala" xD
registrovaný užívateľ hnatikk  mail  
01.04.2008 (20:21)  
Dokazal by nějakej aprilista spočítat jestli by to ICe dojelo vubec do Kladna za 20 jenom tak...Jinak super vtipek sežral sem to i z navijákem:)
01.04.2008 (20:21)  
Gratuluji k dokonale mistifikaci.Malem jsem tomu uveril
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
01.04.2008 (20:13)  
2 miker:

prosimich, který Ruzyně? Aeroportu, staré či nové zástavby, nebo toho areálu s věžičkou a štichdrátem?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko