..: Nepřetržitá výluka Kozolupy – Stříbro: namísto vlaků 3 měsíce autobusy :..

Ilustrační obrázek Plzeň - Od pátku 7.3.2008 do ukončení prací dne 6.6.2008 bude mezi stanicemi Kozolupy a Stříbro na trati 170 namísto vlaků zavedena náhradní autobusová doprava. Nepřetržitá výluka v délce tří měsíců je součástí modernizace a optimalizace tohoto traťového úseku, jakožto III. železničního tranzitního koridoru. Většina vlakových spojů tak bude již z Plzně odřeknuta. Aby se eliminovala a zmenšila případná zpoždění pojedou náhradní autobusy i zbývající osobní vlaky v pozměněných časových polohách. Část vlaků tak bude mezi Plzní a Kozolupy pro snazší výlukový provoz zrušena. Cestující místo nich mohou využít rychlík, který pojede v přibližně stejné časové poloze. Odbavení bude probíhat jako ve spěšném vlaku. Rychlík bude zastavovat ve stanicích a zastávkách jako osobní vlak.

Dle dostupných informací by se mělo jednat o tyto vlakové spoje:

Směr Plzeň – Kozolupy:

  • Os 7304 s odjezdem z Plzně v 8.23 je nahrazen R 752 s odjezdem v 8.05.
  • Os 7308 s odjezdem z Plzně ve 14.23 je nahrazen R 758 s odjezdem ve 14.05.
  • Os 7312 s odjezdem z Plzně v 18.23 je nahrazen R 762 s odjezdem v 18.05.

směr Kozolupy – Plzeň:

  • Os 7322/3 s odjezdem z Kozolup v 09.11 je nahrazen R 755 s odjezdem v 9.41.
  • Os 7324/5 s odjezdem z Kozolup v 15.11 je nahrazen R 761 s odjezdem v 15.41.
  • Os 7311 s odjezdem z Kozolup v 19.11 je nahrazen R 765 s odjezdem v 19.41.

Vybrané rychlíkové spoje v úseku Cheb – Plzeň a zpět budou mimořádně stavět v žst. Svojšín. Způsob odbavení v nich bude stejný, tj. odbavení bude probíhat jako ve spěšném vlaku. Bližší informace o konkrétních vlacích, náhradních autobusech a jejich jízdě poskytnou vlakové čety příslušných vlaků. Dále budou informace zveřejněny na vývěskách v příslušných stanicích. Pomoci by mělo i infocentrum ČD ve stanici Plzeň hl.n.

Na internetu jsou k dispozici i seznamy výluk, kde jsou k dispozici i případné další doplňující informace. České Dráhy dále poskytují i bílou informační telefoní linku, kde poskytují informace o aktuálních výlukách a mimořádnostech pro cestující na tel. čísle: 840 112 113.

Doplňme, že během výluky bude přežívat bez funkčního napojení na zbytek železniční sítě regionální trať 177 Pňovany - Bezdružice. Provoz na samotné lokálce včetně vlakového taxi však nepoznamenají žádná omezení, jen nepojedou prodloužené vlaky v sobotu/neděli do/z Plzně. Jinou kuriozitou výluky je trasa autobusů NAD vedoucí přes obec Sulislav - stejnojmenná zastávka na trati 170 mezi Pňovany a Stříbrem se až do konce platnosti loňského GVD "těšila" frekvenci tří párů stavících vlaků týdně (jeden pouze v sezóně). V letošním roce pro změnu v této "lesní" zastávce oficiálně staví tři osobní vlaky denně (mimo dobu konání stavebních prací, v sobotu jen dva), všechny ovšem ve směru do Plzně.

Zdroj: Cesty Plzeňského Kraje.cz


Vítek_V | 5.3.2008 (7:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty Jízdní řád

Ďalšie z regiónu ČR Plzeňský


  1 2      Zpráv na stránku:   
07.03.2008 (17:35)  
Tunel bude zavřen v červenci a v srpnu, vlaky by měly končit na Smíchově, dál MHD. Možná, že některé rychlíky pojedou odklonem přes Krč, nebo by některé vlaky mohly být výchozí z Vršovic, ale podrobnosti zatím nevím
registrovaný užívateľ Kakov 
07.03.2008 (11:19)  
nevíte někdo prosím kdy bude uzavřen tunel mezi praha hl.n. a praha-smichov? popř. jaká bude organizace rychlíků na Plzeň? někde jsem to před časem zahlédl a teď to nemohu najít :-( děkuji
06.03.2008 (18:43)  
TomH,Poborskiii: co jsem stačil pochytit v depu, tak náklady by měly jezdit po žatecké trati, měla by jezdit dvojčata 742 asi
05.03.2008 (22:43)  
Venca Burgán: Osobně bych řekl, že protihlukové stěny by se musely stavět stejně neb jsou vyžadovány hlukovými normami.
Metoda "zaplácnutí díry" se mi moc nelíbí. SDŽC zvolila v tomto úseku komplexní rekonstrukci=optimalizace, aby to vydrželo delší čas.
05.03.2008 (22:00)  
peta303:nesouhlasim kdyby se to nedělalo v rozsahu korydace,tak to stojí mín,páč by se nestavěly protihlukový betony a podobný věci,stačilo by tedy upravit zab.zař. a vyměnit několik nejhorších úseků zvýšit rychlost a jedem.Je potřeba říct že ta trať je v náročným terénu,oblouky atd,takže efekt korydoru a zvýšení rychlosti cca o 5 až 10 km/h je zanedbatelnej.Málokde se to dá víc než 100km/h.
05.03.2008 (17:31)  
No, v tu dobu se opět zrovna chystám na výlet do Německa. Jsem zvyklej jezdit z Prahy ráno asi ve čtvrt na pět rychlíkem a v Chebu přesedám na Vogtlandbahn směr Plauen a Zwickau. Výluk jsem na týhle trase taky docela už zažil a to i na přeshraničním úseku a dokonce v samotnym Německu. Jsem moc zvědavej jaký to bude mít tentokrát zpoždění a hlavně jestli mi ten německej přípoj neujede, jako se mi to už jednou stalo.
05.03.2008 (16:19)  
Docela často jezdím do Kynžvartu, pár výluk jsem tam zažil... Ještě že mám auto:-)
05.03.2008 (15:45)  
TomH: většina nákladů bude odkloněna asi z Chebu přes Ústí nad Labem, ty co směřují na Č.Budějovice pak dál z Prahy přes Tábor (nebo přes Plzeň nebo Havl. Brod.) - objízdné trasy bývají někdy dost složité, protože i na nich se konají výluky. První odklony (zatím samé uhlí) už začaly po trati 220 jezdit.
05.03.2008 (15:00)  
ad M@ra - vzhledem ke stavu trati to zbytečně není, flikuje se několik let a čeká se, až se to udělá pořádně. O moc levnější by pouhá oprava už nebyla, vždyť by se dělalo vyjma stanic skoro totéž.
registrovaný užívateľ Jugy  mail  
05.03.2008 (13:04)  
Rozdíl mezi odbavením v rychlíku a osobním vlaku určitě je (viz zméněné SONE+ a další nabídky), potud je všechno v pořádku. Ovšem rozdíl v odbavení v Os a Sp nevidím žádný (kdyžtak mne opravte), tak nechápu, proč odbavení v rychlíku, co zastavuje jako Os, má být jako ve spěšném vlaku. Být průměrný cestující bez znalosti věcí tak na to koukám jako puk.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko