..: Vlaky k sedmým narozeninám ŽelPage dojely celé :..

Ilustrační obrázekKralupy nad Vltavou - Obě víkendové jízdy pod Říp a Házmburk proběhly i přes tou dobou ve střední Evropě řádící ničivou vichřici podle plánu. Ve vozech víkendového speciálu panovala pohoda a dokonce se občas podařilo nafotit soupravu i nasvícenou. Kromě působivého krajinného divadla nezůstali účastníci bohužel ušetřeni ani divadla modrogumního, když nám v sobotu neobjednané hodinové nudné monodrama sehrála výpravčí v Čížkovicích. V neděli byl naštěstí tento propadák již stažen z repertoáru. Prozatím jménem objednatele vlaku se za tím vzniklé zpoždění účastníkům upřímně omlouváme.

Děkujeme všem, kteří se na zajištění akce podíleli, především Michawelovi, Richardovi, Jirkovi Průšovi, Nickovi, Czechdavovi a Danovi za zvládnuté občerstvení. Například kaviár a šampaňské se podle našich zdrojů podával na palubě souprav 810 vůbec poprvé. Díky si zaslouží i strojvedoucí z kralupského depa, kteří pro smysl naší cesty projevili neobvyklý cit a pochopení. Mozaika ze které se skládala úspěšná akce měla ale kamenů mnohem více, např. Chikovy jízdenky, Karlosův průvodce a další. Díky vám, kteří naši jízdu svou účastí podpořili a vzorně se při zastávkách nehemžili kde neměli co dělat. Dost možná se po Švestkové dráze nejezdilo naposledy.

Díky patří i fotografům, kteří nám již poslali nebo brzy pošlou své fotky :-)

Ilustrační foto: Karlos

Více informací již brzy v reportu.


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 2.3.2008 (23:11)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Reportáže ŽelPage

More from ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
08.03.2008 (22:11)  
tak už se toho sešlo dost ke koukání
http://www.zelpage.cz/cpg/thumbnails-18.html
pokud někdo máte co do galerií přidat, dejte vědět
Zdeněk
Registered user Mirek.S  mail  
05.03.2008 (22:22)  
Díky za nej akci..bylo to super...btw: překonal sem rekord v trvaní jízdy v 810
04.03.2008 (22:31)  
Výborná, musím organizátory i pracovníky dopravce pochválit. Chtěl bych se zeptat, zda se připravuje z akce fotoreportáž. Zúčastnil jsem se, ale nefotil, a proto netrpělivě čekám už třetí den na nějaké obrázky.
Registered user Mařin  mail  
04.03.2008 (16:51)  
Pivečko chutnalo, jízda dobrá, jen kdyby to sluníčko zasvítilo..
Zdraví část brněnské výpravy..
04.03.2008 (10:33)  
Jiří Průša - Takových stanic jako Čížkovice je mnohem více. Ale mnozí lidé se stereotypem nezakrní a dokážou v mimořádných situacích jednat, což se očividně paní výpravčí v Čížkovicích nepodařilo uskutečnit. A když zjevně vykazuje nečinnost i při mimořádnostech, tak se není čemu divit že se jedná o nadbytečnosti.

Znám jednu malou stanici (průjezdnou, dlouhodobě bez pravidelného křižování), kde díky profesionálně zvládnutým mimořádných situací slouží výpravčí dodnes, ač je stanice již cca 10 let navržena na zrušení. Také zde výpravčí stráví mnoho času navíc díky přerušení dopravní služby (cca 5,5 hod).

Prostě výpravčí nesmí být cvičená opice, ale musí se umět rychle orientovat v nastalé situaci a dle situace jednat.
03.03.2008 (23:40)  
Čížkovice byli (a jsou) spíš úkazkou jak se nemá se zaměstnanci pracovat. Vyhrořování nadbytečností,finační postihy, různá přerušení (37,5 týdení normy je třeba v práci strávit klidně 45 hodin a více) apod. motivace nulová.Dále nulová rotace na více místech, což časem z člověka udělá automat který pracuje přesně podle programu (navíc umí jen jeden) a nezvládne žádnou odchylku od "normálu".Následky se již ukazují místy se prudce zvedá fluktance.
Registered user PES38 
03.03.2008 (23:37)  
Co se stalo v Čížkovicích...Pokud si to ještě pamatuji, náš vlak přijel od Chotěšova (-Libochovic) na 1. SK. Pak přišla výpravčí s tím, že se musíme uhnout, protože v Chotěšově stojí motor (6105), který pak pojede na 1. SK, kde jsme stáli my. Motor samozřejmě mohl jet i po 3.SK, ale to by někdo musel jít na Chotěšovský zhlaví k býv. St. II a tam přehodit vexle. Takže náš vlak odjel z 1. SK na Lovosické záhlaví a cestou posunu pak se přestavil na 2. SK. Pak po volné 1. SK projel 6105 do Lovosic a my tedy čekali, že už se bude objíždět a pojedeme na 113. Chyba lávky! Nastalo další čekání na 6106 od Lovosic, který projel po 1. SK směr Libochovice. Pak už tedy nic nebránilo tomu, objet soupravu a zhruba s hodinovým zpožděním vyrazit ze 2. SK směr trať 113 do Obrnic.
Registered user Qaws 
03.03.2008 (23:18)  
Fakt me mrzi ze jsem se nemohl zucastnit:( Snad to klapne za rok;) A mohli byste nam popsat co se stalo v tech Cizkovicich? Predem diky=)
Registered user PES38 
03.03.2008 (22:56)  
V Čížkovicích podle mě spíše než o blbost, šlo o nechuť něco řešit a plané obavy ze zpoždění pravidelných vlaků (a z toho plynoucí sankce)
Editor or ŽelPage Administrator Nick  mail  
03.03.2008 (21:15)  
Lanhut: Například pro mě osobně to problém nebyl nijak závažný, ale byli s námi cestující, kteří museli akci opustit už v Čížkovicích nebo Obrnicích, aby se ještě ten den vůbec dostali domů.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko