..: HighJet - Vlaky Student Agency mají své jméno :..

Ilustrační obrázek Brno - Společnost Student Agency si definitivně zvolila obchodní značku pro své vlaky. První spoje pojmenované HighJet by se na českých kolejích měly objevit přibližně za 3 roky. "V současné době je hodně těžké najít nějaký dobrý název, který má ještě volnou doménu. A tohle zní dobře,” uvedl pro týdeník Profit majitel agentury Radim Jančura. Dodal, že za doménu HighJet.com zaplatil původnímu majiteli tři tisíce eur. Jako další důvod pro nový název uvedl, že navíc počítá s tím, že za deset let budou jeho vlaky jezdit i na mezinárodních linkách, kde by jméno Student Agency neznělo dostatečně atraktivně.

Jančura už byl v podstatě rozhodnutý, že soupravy v hodnotě kolem dvou miliard korun koupí od švýcarského Stadleru. Podle neověřených informací ale konkurenční Siemens na poslední chvíli předložil výhodnou nabídku na vlaky Velaro, takže definitivně rozhodnuto ještě není. Podle Jančury má jít o nejluxusnější vozy, jaké v Evropě budou jezdit. Navíc nebudou "zbytečně" konstruovány na tak vysoké rychlosti jako české Pendolino, takže mají být i mnohem levnější (tento komentář ovšem odporuje domněnce, že by mělo jít o velara, konstruovaná pro rychlost 330 km/h - pozn. red.).

Právě kvůli rozšíření podnikání o nákladnou železniční dopravu hodlá Jančura změnit dosavadní obchodní strategii, kdy je dosahováno pouze nepatrného zisku. Například za loňský rok bude mít SA zisk cca 15 až 20 milionů korun při třímiliardovém obratu. "Pokud máme jít do vlaků, tak potřebujeme vydělávat více peněz. S tím také trochu souvisí letošní zdražování," uvedl pro Profit Jančura. Zároveň oznámil ukončení expanze na autobusových linkách, kde nová linka do Českých Budějovic bude poslední linka mezi Prahou a krajskými městy. Na neurčito také odložil start sítě čtyřhvězdičkových hotelů, kde první pražský hotel měl být otevřen již letos.

Zdroj: www.profit.cz


JiříK. | 25.2.2008 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10 ... 17      Zpráv na stránku:   
26.02.2008 (10:50)  
Seath - Taurusy Jančuru zajímat nemusejí - před Velary měl asi vyhlednuto toto: http://www.stadlerrail.com/default.asp?ms=6&h=1&id=199&n=185&s=2
26.02.2008 (10:24)  
Tak mozna by stalo za to prestat tlachat o hmotnosti a "nefer" konkurenci cistych vozidel statnim draham a vzit to trochu vecneji...
Ta cela vec ovsem predpoklada schvaleni Taurusu na celou sit, idealne i ZSR... no a ted co?
26.02.2008 (10:22)  
Nesnáším SA. Prostě se cpe do každé relace co jde. Ty jejich autobusy, znečišťují vzduch, ničí dopravní cesty, a navíc nejsou dobře udžované.
Musí SA i nakoleje? Dobyt*i. :-!
26.02.2008 (10:19)  
mic: - že ty jsi v pasti? :D Proč tohle nejdeš prosazovat na letiště? Kup si letenku Praha - Paříž u nějakého low-costu za 2000 a pak jdi protestovat, že chceš letět s Air-France, kde letenka stojí pětkrát tolik....
A je to úplně to samé v železničním prostředí...
Dnes už jsou (bohužel) příplatky zrušeny, ale chceš mi tímto tvým názorem říct, že ještě 8.12.2207 jsi si koupil jízdenku Praha- Děčín obyčejnou a cpal jsi se do EC???
To těžko, takže, milý člověče, prober se, neboť očividně meleš z cesty. :D:D:D
Registrierter Benutzer waszyn 
26.02.2008 (10:03)  
mic:
no toto by bylo mozne,pokud by SA chtela provozovat stejny shit jako CD. Pokud by sis pozorne precetl clanek jehoz se tyka tato diskuze, docetl by ses, ze SA nechteji mezi Prahou a Ostravou vozit zablesene obstarozni Bmee ci Bpee, ci na tuto relaci naprosto nevhodne "moderni" 4 systemove naklapeci jednotky, ale NOVE a opravdu MODERNI*) jednotky s mnozstvim sluzeb, ktere nejsou obvykle ani v letecke doprave. CD by se svou efektivitou a produktivitou byly schpopny tyto sluzby provozovat za uplne jine ceny, proto si mj.moc dobre nedovedu predstavit spolecny doklad..
*) modernim nemyslim, ze dam vyrobit 20 let starou jednotku za cenu 2 jednotek soucastnych a budu chtit 200 Kc navic za to, ze jednou nezastavim uprostred luhu a haju a muzu si zajit na toceny gambac na stojaka
26.02.2008 (9:26)  
mic: Pak ovšem nechápu, proč požadujete přenositelnost jízdenky pro vlaky SA, kteří nejspíš v žádné integraci "zúčastněni" nebudou.
Registrierter Benutzer mic 
26.02.2008 (9:07)  
babilon: "Nikoliv." dobrá, pro vás zdůrazním ještě slovo zůčastnění. Tím tedy nejsou myšleny právnické či fyzické osoby podnikající v přepravě osob, nýbrž dané INTEGROVANÉ spoje.
A pokud neseženete jízdenku PID na nádru, tak patrně proto, že majitele nádraží to není výhodné (on vám nabízí dražší své) a organizátor ho k prodeji PIDích jízdenek nenutí. A to je špatně. Již jste si stěžoval, že ve Vašem velkoměstě Vám odmítají prodat tu úžasnou PIDIjízdenku?
V mém přákladě Pha-Ova by to mělo fungovat tak, že si koupím jízdenku Z:Do: a NEMUSÍM řešit, s kým pojedu. Nicméně MOHU, neb z jř se to DOZVÍM.
Ono na kolejích je konkurence malinko složitější. Těžko vám pojedou tři spoje různých dopravců ve stejný čas, to naopak u busů není vůbec žádný problém, jak se jistě denně přesvědčujete. Proto ten organizátor, a s ním VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ. Bude-li jeden provozovatel si jist svými kvalitami, může požadovat i nulové dotace a tím s přehledem vyhrát:o)
Registrierter Benutzer waszyn 
26.02.2008 (8:56)  
mic: pokud chce stat vypisovat vyberove rizeni na relaci (pha-ova) na niz chteji jezdit dopravci bez dotaci, je nekde chyba a je duvodne podezreni z vyhazovani penez danovych poplatniku oknem.
S tim uznavanim jizdnich dokladu bych to videl tak, ze pokud nejezdim pro kraj/stat, tzn.nikdo mi nedorovnava ztratu, nemuze mi ani nikdo diktovat jake jizdni doklady budu vydavat a uznavat. Toto by se zmenilo v pripade ze bych cerpal ty dotace-koho chleba jis, toho pisen spivej:)
26.02.2008 (8:36)  
mic: Ale když si koupím kupón, jsou všichni zůčastnění POVINNI mi ho uznat.
Nikoliv. Uznávají se jen ve spojích, které jsou do systému zařazeny. V mnoha autobusech soukromých společností a třeba i v rychlících jízdenky PID neplatí.

Pokud si budu muset koupit In-kartu pro případ jízdy s ČD, dále přednabít kreditovou jízdenku pro SA atd, a ještě si hlídat, kdo jede kdy, budu silně znechucen.
Já jsem ochoten toto nepohodlí obětovat ve prospěch zvýšení kvality VHD a pravděpodobně i snížení ceny. Mně nyní jezdí do Prahy šest dopravců a jediné problémy mám s vlaky ČD (abych jel za jízdné srovnatelné s ostatními, tak musím mít jízdenku PID, ale tu na nádraží neseženu).
26.02.2008 (7:59)  
AD C.M.Burns nápověda k otázce proč jezdí plné je trošku jiná co třeba malá kapacita,malé množství spojů?( no pravda tímto asi nebude když občas jezdí co půl hodiny). A nutnost rezervovat místo na konkrétní spoj je pro někoho odrazující,né každý a né vždy přesně ví v kolik pojede.
  1 ... 6 7 8 9 10 ... 17      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko