..: Rumunský strojvůdce zahynul pod vlastním strojem :..

Ilustrační obrázekOdorheiu Secuiesc - V železniční stanici Odorheiu Secuiesc v rumunských Transylvánských Alpách došlo 6.2.2008 ke kuriózní nehodě. Padesátipětiletý strojvedoucí Ioan Colceriu nezajistil dostatečně lokomotivu a odešel k dopravní kanceláři pro zapomenuté dokumenty. Stroj se poté rozjel samospádem a strojvůdce, který to zahlédl, se neprodleně pustil do pronásledování stroje taxíkem, na který si mávl před nádražní budovou. Po šesti kilometrech se mu skutečně podařilo poměrně pomalu jedoucí stroj dohnat. Pokusil se naskočit, při tom však uklouzl, spadl pod kola a zahynul. Lokomotivu se podařilo zastavit až po dalších 26 kilometrech jízdy.

zdroj: ČT1, Teletext, strana 163, 7.2.2008


stoupa Poslat mail autorovi | 7.2.2008 (14:33)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus Rumunsko


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
08.02.2008 (9:37)  
Opravdu to byla 754,jiní brejlovci nemají automatickou regulaci rychlosti(ARR).Strojvedoucí na železnici se třást nemusí,ono je to totiž něco jiného než v metru.Na jízdu ustálenou rychlostí na volné trati by snad strojvedoucí opravdu být nemusel,ale to je jen zlomek jeho práce.Nechte to raději na těch,kteří o tom něco ví.
08.02.2008 (9:32)  
Z toho je vidět jak jsou lokomotivy chytré, ani strojvedoucího nepotřebují. Na Dejvické souprava rekonstruovaných 8171 jezdí taky sama do obratiště a sama přijede. Strojvedoucí třeste se !
Registrierter Benutzer Jona 
08.02.2008 (9:05)  
Ten brejlovec ujel někdy v roce 1998 - byly to tuším tři velké žel. události té doby - tohle, ujeté vagóny na trati Morkovice - Nezamyslice a snad ještě něco. No a zastavili to buďto až ve Skalici nad Svitavou nebo těsně před.
08.02.2008 (0:42)  
Vousac: jo, ten pripad je proslulej...chodil jsem do 2-4 tridy zakladky, cili cca 10-12 let....byl to vlak duchu..zdali to byla 754 nevim, ale brejlovec to byl
07.02.2008 (22:43)  
M: Tak to měl jet vlakem? :))
07.02.2008 (21:59)  
myslíte že stihnul taxikáři eště zaplatit?
Editor oder ŽP Admin RaPa  mail  
07.02.2008 (21:44)  
Nejspíš Automatická regulace rychlosti.
Korrespondent oder ŽP Mitglied mouka  mail  
07.02.2008 (21:36)  
Co je to ARR?
Registrierter Benutzer M 
07.02.2008 (21:28)  
Jo, jenze u nas tu lokomotivu nechytal ten "jeji" strojvedouci, navic pote, co ji dohnal v taxiku, coz tomu pribehu dodava dost na bizardnosti...
07.02.2008 (20:57)  
Něco podobného se docela nedávno stalo i u nás:letopočet si přesně nepamatuji,ale jednalo se o lokomotivu řady 754 se soupravou osobních vozů. Ujelo to ze stanice Brno hl.n.,kdy strojvedoucí zapnul ARR a odešel udělat si kávu .Detaily se nikdy v podrobném rozboru neobjevily,je to nějaké záhadné,názor mezi kolegy byl ten,že na neuzamčené stanoviště vstoupil někdo znalý věci a přepnul ARR do jízdy,ale to se nikdy neprokázalo.A lokomotiva i se soupravou odjela(dokonce tam byla jedna cestující) na trať nastavenou rychlostí 30 km/h a podařilo se ji zastavit teprve podhozením výhybky.Zarážky a pokusy ,,dojet a přeskočit" byly neúspěšné.Vlakový zabezpečovač se při posunu a stání lokomotivy zapínat nemusí,zřejmě totéž platí i v Rumunsku.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko