..: Mimořádná změna jízního řádu :..

Praha - Rekonstrukce pražského hlavního nádraží neúprosně pokračuje. Z toho důvodu dojde v těchto dnech k první dlouhodobější mimořádnosti v novém jízdním řádu. Od dnešního rána do nedělní půlnoci budou vybrané rychlíky do/z Brna přes Havlíčkův Brod odkloněny z Prahy-Vršovic do Prahy-Smíchova. Cestující do stanice Praha hlavní nádraží využíjí MHD nebo osobní vlaky ČD z Prahy-Vršovic nebo Prahy-Smíchova. Omezení se dotkne na příjezdu do Prahy vlaků: R 673, R 677, R 679, R 681, R 607, R 683, R 685 a na odjezdu z Prahy vlaků: R 670, R 672, R 674, R 676, R 678, R 680 a R 682. Podrobný výpis navazujících osobních vlaků je k dispozici na webových stránkách Českých drah. Cestující mohou v době výluky získat informace o jízdě těchto spojů 24 hodin denně na infolince 840 112 113.

Zdroj: České dráhy


Samir Lepara | 12.12.2007 (16:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský ČR Vysočina


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tenzor 
14.12.2007 (15:07)  
Antnonín Žabák: tak to buďte v Praze rádi, v Brně nikdo nic takového neřeší. Standartní situace - spesny vlak od Veseli prijizdi k nastupisti, na koleji uz je 560ka smer Tisnov, takze jede krokem, aby zabrzdil nekolik desitek centimetru od soupravy. Bohuzel cestujici z posledniho vagonu i tak vystupuji prakticky mimo nastupiste, jini diky oblouku a prechodu mezi kolejemi, to maji z posledniho schudku asi 40 centimetru od hrany nastupiste a pul metru smerem dolu. Nikdo samozrejme dopredu nic nehlasil. Docela nechapu, ze se tam par duchodcu doted nezabilo ani nezmrzacilo..
registrovaný uživatel cool 
14.12.2007 (14:28)  
a včera přes nás trať 231 jelo cca asi 14 odklonů, která normálně jedou přes 011ku. To kvůli výluce Velim-Kolín
registrovaný uživatel wen 
13.12.2007 (13:50)  
Venca Motyka, Venca Burgán: pánové, jestli budu ještě chvíli číst Vaše příspěvky, začnu se stydět za svoje křestní jméno (protože je bohužel stejné, jako to Vaše)... Máte už aspoň dokončenou ZŠ?
13.12.2007 (12:08)  
ad Poborskiii : v tom je právě ten vtip, proč se mají cestující dostávat nějakým jiným vlakem, např. Ex 101 ? To jako když ten EC 101 bude 60 minut opožděn, tak se ve Vršovicích bude čekat s rychlíkem do Brna 60 minut ?
Třeba R 673 do Brna má mít sedm vozů. Co když se teoreticky na tom HLN sejde tolik cestujících, že obsadí všechna místa v soupravě. Vždyť ti cestující se ani nenaskládají do té soupravy Ex 101 (A + 3 B). V tom je to postavené na hlavu. Týká se to pochopitelně i ostatních vlaků. Je kapacita té náhradní přepravy tak velká, aby pojala teoretickou kapacitu sedících osob v rychlíku do Brna ?
Námitku, že tím vlakem tolik cestujících nepojede odmítám, přesněji řečeno oponují otázkou - tak proč je tam tolik vozů, když jejich kapacita není využita ? Nechybí pak ty vozy jinde.
A co ti cestující, kteří se dozví až na HLN že jejich vlak bude 20 minut opožděn a s pravděpodobností hraničícící s jistotou jim všechny přípoje ujedou, protože v rámci výlukového rozkazu nebylo stanoveno, že se na výlukou / odklonem zpožděný vlak bude čekat i přes zkrácené čekací doby. Navíc v IDOSu je zavádějící informace, prptože správce dat upravil pouze časy z Prahy, ale z Vršovic do Kolína jistě nedojete vlak 673 za 22 minuty, protože upravenou polohu mu jaksi zapomněl kdosi vypracovat.
Ať mi nikdo nevykládá, že by se i pří "výluce" nedalo na těch 5 - 8 minut tu soupravu přitáhnout z ONJ. A když bude důvodem vypnutá trojel, tak se holt zaktivuje motorová nebo dieslová trakce na náhradní soupravu do Vršovic.
V zásadě to je zjednodušování si práce na úkor cestujícího.
13.12.2007 (11:14)  
@Venca Motyka: http://www.cz.o2.com/fixed/cz/firmy/volani_z_firmy/volani_pro_vase_zakazniky/bila_linka_840_841.html
Výhody Bílé linky 840/841/848
* nízké náklady - hovorné platí v plné výši volající (nešťastní cestující)
13.12.2007 (11:10)  
V.Motyka: Nešiřte bludy. Tel. čísla začínající 840 jsou tzv. bílé linky a nejsou zdarma!
13.12.2007 (10:51)  
ČD jsou v řiti jako nikdy já navrhuju stávku cestujících ten pátek před Vánoci,vykašleme se jim na to,tahle to dál nejde.No a co chcete když tam nahoře jsou rudý kůže v modrech kabátech a modrý gumy.By mě zajímalo kdo s těma R na Brno ze Smícháče po 250 bude jezdit?Nebylo by lepší to dát z a na Holešovice?A vůbec tady s tim měl jízdní řád počítat.A zajistit tam přípoje, nebo metrem na jízdenku.
No oni rozchodli fofrem a neplánovaně.Podlě mě tam se stal průser jak svin.
13.12.2007 (8:20)  
Denně jezdím z Klánovic vlakem 9302 na Masnu. Od nového JŘ byl tento vlak posunut do nové polohy o 19 minut dříve, takže přebral frekvenci od dvou vlaků z předchozího JŘ, tedy od 9326 a 9302 - jede pěkně uprostřed jejich intervalu. Konstruktéři GVD na samozřejmě mysleli, proto na tento vlak vystavují 3x471. Ale: on se nám tento "mamut" nevejde v Běchovicích k perónu - soudím alespoň podle hlášení ve vlaku, kdy "cestující ze třetí jednotky jsou žádáni, aby si přešli do předního vozu této jednotky, páč... by neměli v Běchovicích kam vystoupit". A to je ten Běchovický perón v podstatě funglovka - není po rekonstrukci více jak dva měsíce! Kdo vymyslel novou délku Běchovic, ten by zasloužil...
Jo, a aby to nebylo jen tak, tak včera byla na 9302 jenom jedna jednotka 471. To bylo maso!
registrovaný uživatel lada 
13.12.2007 (8:01)  
Vice o pruseru Ceskych drah se otravny substrat muze dozvedet na placene infolince?! Hmmm, zase me neprekvapili...
13.12.2007 (7:42)  
Trochu černého humoru:
Nebylo by lepší pro ČD i cestující zastavit v celém uzlu Praha 21.prosince v 00.01 veškerou osobní dopravu a tím by se problémy vytratily a nebyla by možnost kritiky zpoždění. FRK
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko