Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha - Včera ve 21:30 byla dokončena oprava poškozené 1.traťové koleje mezi Prahou-Libní a Prahou-Běchovicemi v úseku odb. Kyje - Praha-Běchovice po sobotním vykolejení pendolina. V místě je zavedena pomalá jízda 50 km/h v délce 350 metrů do doby definitivní opravy koleje.
Související příspěvky:
U Běchovic vykolejil vlak SC 507 vedený jednotkou 680.003
Karel Chýla
| 3.12.2007 (8:07)

Related news

1 2 | Zpráv na stránku: |
04.12.2007 (14:04)
Poborskiii - dekuji, ale priste at jim nekdo rekne, ze to maji delat ve dne:-)
04.12.2007 (12:45)
ahaa! jsem si něco takovyho myslel.. každopadně děkuju
04.12.2007 (12:09)
M: fotky z nakolejování jsou u článku na požáry.cz: http://www.pozary.cz/clanek.asp?id_clanku=8856
04.12.2007 (8:13)
loga "S" na jednotkach CityElefant a CityFrog znamená jakýsi pražský S-Bahn...
Od 9.12. budou vlaky kolem Prahy uváděny jako linky "S"
A nakolejování
To se provádí opravdu "podobně" jako u modelů, tj. nadzvednout a usadit na koleje, jen je to o hodně obtížnější a časově náročnější, ale v tom jsou členové nehodového vlaku opravdu mistři, protože to, co dokážou, člověk jen zírá... Pokud je vykolejení většího rozsahu, tj. dál od kolejí, je nutné zavolat na pomoc jeřáb...
Jeden vůz pendolina byl nakolejováván cca 40 minut...
Od 9.12. budou vlaky kolem Prahy uváděny jako linky "S"
A nakolejování
To se provádí opravdu "podobně" jako u modelů, tj. nadzvednout a usadit na koleje, jen je to o hodně obtížnější a časově náročnější, ale v tom jsou členové nehodového vlaku opravdu mistři, protože to, co dokážou, člověk jen zírá... Pokud je vykolejení většího rozsahu, tj. dál od kolejí, je nutné zavolat na pomoc jeřáb...
Jeden vůz pendolina byl nakolejováván cca 40 minut...
04.12.2007 (2:28)
Taknak hloupa otazka pro nekoho, ale jak se vraci vlak na koleje? Psalo se neco o "vyprostovacim vlaku". Nebyly by nejake fotografie treba. Myslim, ze by to zajimalo vic lidi.
Mozna teda cekam prilis a je to stejne jako s "TT vlackem" - tj. zvednou a posadit...
Mozna teda cekam prilis a je to stejne jako s "TT vlackem" - tj. zvednou a posadit...
03.12.2007 (21:44)
K.CH. ahaaa díky moc.. jo ještě že už se snad ty koleje dočkaj co nejdřiv rekonstrukce vždycky když jedu z běchovic po těch novejch to je luxus a jakmile je cityslon někde u dol. počernic tak jak to pěkně houpe na těch starejch. P.S. ještě otravuju.. ale jen tak náhodou nevíte někdo co znamená to nalepený **S** na cityslonech??
03.12.2007 (21:16)
ad Steve:
důvod byl ten, že byl nahlášen lom koleje mezi odb. Kyje a Prahou Libní ve 2.TK. Ta kolej byla prázdná, protože chvíli trvalo, než se tam traťovka dostane...
Ještě, že ta odbočka už funguje, teď je zlatá...
důvod byl ten, že byl nahlášen lom koleje mezi odb. Kyje a Prahou Libní ve 2.TK. Ta kolej byla prázdná, protože chvíli trvalo, než se tam traťovka dostane...
Ještě, že ta odbočka už funguje, teď je zlatá...
03.12.2007 (16:58)
zdravim nevíte někdo proč dnes vlak ktery jede z Č. Brodu 14:05 (asi+8min. zpožděni) přijel v kyjich na opačne nastupiště? jsem docela čuměl a nidke žadnyho tratovyho dělnika jsem neviděl tak nevim... ale aspon jsem vyzkoušel tu novou kyjskou vyhybnu a ještě mi to ušetřilo cestu podchodem:)
03.12.2007 (16:18)
Petr.03: ten osobák byl 9306, z Úval +6, z Běchovic už +35 minut, takže půlhodiny tam stál, předjely ho 580 a 874.
03.12.2007 (16:07)
JJ,dnes rano jsem jel pres tento usek,cca tak v pul desate ostravanem, a nikde nebylo ani zivacka.ale stali jsme tam cca 10 minut.Osobak co stal pred bechovicema tam musel nabrat slusnou sekerku.Ale mohlo to tam byti zajimave.Jinak v patek jsem jel 003 soupravou do ostravy,sedel jsem v sedmem vagone,a jiste prapodivne zvuky vydavala.Ale popravde,tech zvuku tam bylo vice.Kupodivu v patek jsme do svinova prijeli o 15 minut drive.Docela jsem se divil,na to,jak mi prislo,ze jelo pomalu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info

informacni okenko