..: Sněhová kalamita opět komplikuje dopravu na Liberecku :..

Ilustrační obrázekLiberec - Husté sněžení, které postihlo Ústecko, Liberecko a Královéhradecko, znovu zkomplikovalo železniční dopravu na výše položených tratích. Mezi Turnovem a Libercem byl od pěti hodin na tři hodiny přerušen provoz kvůli popadaným stromům na trati. O pár kilometrů dál mezi Rychnovem u Jablonce nad Nisou a Hodkovicemi nad Mohelkou však popadaly další stromy. Podle drah dopravu zajišťovaly autobusy. Neprůjezdný byl do osmé hodiny také úsek Liberec - Česká Lípa. Na trati 042 mezi Jilemnicí a Rokytnicí narazil osobní vlak do spadlého stromu a vykolejil. Tento úsek je neprůjezdný i nadále, vlakové spojení je nahrazeno autobusy. Problémy byly i na několika úsecích tratě 040, avšak ty se prý prozatím podařilo odstranit.

Na trati 030 se zablokovaná trať nejvíce dotkla R 983, který dorazil do Pardibic se 137 minutovým zpoždením, R 985 měl zpoždění 163 minut, R 987 96 minut, R 984 37 minut. Na trati 040 Trutnov - Chlumec nad Cidlinou měly spěšné vlaky zpoždění kolem 60 minut, Sp 1867 75 minut, Sp 1866 41 minut, Sp 1869 55 minut, Sp 1864 95 minut.

Vzhledem k tomu, že v oblasti stále sněží, nedá se vyloučit, že se situace ještě zkomplikuje. Vzhledem k přibývajícím poruchám na rozvodech elektrického proudu vyhlásili energetici v Liberecku a Královéhradecku kalamitní stav.

zdroj: Novinky.cz, Babitron


Jik | 14.11.2007 (13:07)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Liberecký Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Luxian  mail  
16.11.2007 (11:35)  
NIcKON: Pakliže by se mělo při umístění nějakého typu zprávy na tenhe web brát v potaz jen to, jestli proti němu někdo nebude protestovat, tak to by asi opravdu za chvíli zde byla jen prázdná stránka. Z toho vyplývá: jak stanovit kvalifikovaný počet negativních reakcí na nějaký typ článků k tomu, aby se zde přestal vyskytovat? Je to vůbec takto jednoduše stanovitelné? Přece vždycky se najdou lidé, kteří budou proti něčemu protestovat, kterým se něco nebude líbit, ať už z relevantních nebo naprosto irelevantních důvodů. Já osobně jakožto správce webu bych se na to příliš neohlížel. Jen v případě opravdu mohutné vlny negativních reakcí. Např. cestopisy jsou možná pro někoho nudné, ale jiný je zase naopak vyhledává. Nebo je snad nějaký zákon, který nařizuje, že každý musí přečíst úplně všechno, co se na daném webu nachází? To nikdo neumí dělat osobní selekci informací, podle toho, co ho zajímá? Já například prakticky nečtu sport v novinách, protože mě nezajímá, ale přestanu je snad kvůli tomu kupovat?
Tím vším chci jen naznačit, že správci želpage by se neměli zase tak ohlížet na to, že se několik frustrovaných a jinak psychicky nevyrovnaných jedinců potřebuje neustále proti něčemu vymezovat a něco kritizovat. Jinak by to tady opravdu mohli zavřít.
15.11.2007 (16:50)  
U Včelné nebyla včera večer žádná kalamita, Ex 100 tam nafasoval čtyři hodinky jen kvůli blbovi, který se tam hodlal seznámit s jedoucím Taurusem, R 207 dostal hodinky jen tři, cestující do Italska a Švýcarska meli jistě velkou radost, přípojné vlaky v Salzburg nečekají, takže příjezd do Zürichu je zpravidla o 6 hodin později, kurzy se dávají až na ranní EC ze Salzburgu. Jak dopadnou kurzy do Italska nevím.
dopisovateľ alebo člen ŽP Jan Faigl  mail  
15.11.2007 (14:38)  
No jo no takovyhdle mensi trate se hned zasnezi
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
15.11.2007 (10:37)  
Douška:

Tendle JIKův článek je dobrej, neemotivní. Můj včerejší výstřel do tmy byl dán vztažmo ku zdrojům informace (novinářům), jakož i přehršli článků na téma "zase zaspali".

Nějak se živím těma "tlustejma drátama" a bohužel/Bohu dík, jak jsem pravil - i někteří z Vás správně tamo zamířili. Pominu-li ekoteroristy ("zabij bobra, zachráníš strom"), je to fakt dominantně jen o penězích. Na účely klučení porostu by mi jich nebylo líto. A osobně, neuvědoměle, by mi bylo fuk, kam se ona dřevní hmota dostane, ať se třebas finanční ouřad pomine. Ono totiž dle mně dostupných informací by v mém oboru kabelizace vn/nn stála násobně víc, než klučení na šíři vylučující pád do zařízení. A bratia Slováci sú na tom horšie, tie smreky majú ozaj 30m. Cosi mi našeptává, že "tunelizace tratí" by byla asi ještě o něco dražsí.

Takže: buď zkousnout vícenáklady (které druhdy kupodivu nevadily), nebo se smířit s tím, že v zimě sněží i mrzne a přínáší to důsledky. Jen se tak v dušičce směji, že periodicita ročních dob někoho vytáčí. (O to víc si vážím JIKova neemotivního, pragmatického příspěvku).
registrovaný užívateľ ladik 
15.11.2007 (7:25)  
docela se divím proč ty dřeviny nesvážej na jedno místo třeba v čr,tam z toho nedělaj biomasu. Tu pak prodaj (pokud v tom nebude kamaradčov a kamarádovi prodaj za málo) tka si přijdou na svoje obě dvě strany
14.11.2007 (22:47)  
Sněhová kalamita v podobě spadaných stromů = kalamita neúdržby v současných letech. Kde jsou ty časy, kdy to stálo za hovno a kdy četa traťáku vymítila, vykácela rizikové úseky se stromy, :o).
Těchto stavů bude bohužel přibývat.
14.11.2007 (21:43)  
Tak ono se dá zpoždění překousnout, ale přece jenom z mých posledních 6 jízd byly čtyři zpožděné o více než půl hodiny. Dobře, příčiny jsou objektivní, ale proč nejsou cestující lépe informováni? Proč se jim nedostane alespon omluvy? Proč se naopak zaměstnanci ČD neustále vymlouvají???
14.11.2007 (21:16)  
to u nas ani nepotrebujeme snih a vlaky jezdej pozde az hruza: http://www.vlakynachod.estranky.cz/clanky/nazory/vas-nazor---co-si-myslite-o-zpozdeni-vlaku_
14.11.2007 (20:55)  
Jo a 843.010 měla 11.11. pohovor se stromem, rozfláknutý okno u služebního oddílu, pavouk na malým okně stanoviště a vyražená krytka koncového světla.
14.11.2007 (20:53)  
Knapik: Pokud to byla ironie, tak to hoď do úvozovek a pokud ne tak se nad sebou zamysli.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko