..: Revitalizace tratě 250 v úseku Tišnov - Řikonín :..

Ilustrační obrázekTišnov - Na trati číslo 250 probíhá rozsáhlá rekonstrukce úseku Tišnov - Řikonín v obou směrech. Zahrnuje výměnu násypů, pražců i kolejí. Instalované pražce jsou stejného typu jako na koridorech. Rekonstrukce trvá již zhruba měsíc a měla by skončit na konci listopadu. Opravy se týkají i některých staničních kolejí v Tišnově. Traťová rychlost by v rámci revitalizace zvýšena být neměla.

Situace na trati

Oprava tratě se dotkla osobní i nákladní dopravy. Zatímco nákladní vlaky se v Tišnově odstavují na odstavné koleje z důvodu upřednostnění osobních spojů, osobní vlaky a rychlíky musí čekat ve stanici, než projede vlak z 10 km vzdáleného Řikonína, čímž především v ranní špičce vznikají zpoždění. Vytrhané pražce a koleje se shromažďují na Tišnovském překladovém nádraží a pomocí dvou jeřábů jsou nakládány na vozy.

Ilustrační obrázekIlustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázekIlustrační obrázek

Foto: autor


Precla | 31.10.2007 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Precla 
31.10.2007 (11:47)  
Co to tam v Tom Tišnově stojí na odstavný koleji? dvou poschoďový Bmto z DKV České Budějovice? :) Někde sem se už dočetl, že prý Brno dá Českým Budějovicím pár zelených vozů za asi 7 těchto modrých nízkopodlažních vozů? Ale co je natom pravdy to nevím :) Kdyby někdo věděl, rád bych znal pravdu :)
registrovaný uživatel Precla 
31.10.2007 (11:31)  
Racek Možná ještě 350-tka, který jezdí na večerní Pannonií.. :)
registrovaný uživatel Racek 
31.10.2007 (11:12)  
Rychlost je z Králova Pole až do Havličkova Brodu souvisle 100 s výjimkou 90 v Řečkovicích u Globusu a 110 u Přibyslavi. Ten nově opravený úsek do Řikonína by měl být snad zkolaudován na Vvýj 110, ale vzhledem k tomu, že to tam může využít jen 263 002 s honekry, tak se to asi moc neprojeví.
registrovaný uživatel Precla 
31.10.2007 (9:55)  
Stará paní: Co se týče toho spoždění vlaky jezdí vždycky na čas až na R276/7 Slovan :) Ten vždycky má těch pár minut sekyru.. Jinak jsou zpoždění ojedinělostí ( nepočítám některá zpoždění rychlíků z HB, kde čekali na přípoj z Jihlavy, tam vznikali strašný sekery) Jinak otom snížení nic moc nevím.. Rychlosti by měli být 110 km/ mezi Přibyslaví a Havlíčkovým Brodem a jinak by měla být 100km/h na zbytku úseku. Možná okolo Tišnova se jezdí pomalejš a taky za Královím polem, ale někdy musím kouknout, jak to tam stou rychlostí je..
31.10.2007 (9:46)  
Jo, taky mě to dost zajímá, nepříjemná jsou ale ta zpoždění na jedné z nejspolehlivějších tratí, na které jinak tradičně nedochází prakticky k žádným zpožděním. Mimochodem, nesnižovala jsem v posledních letech traťpvá rychlosti na trati 250? Ryze empiricky z pozice cestujícího mám ten pocit.
31.10.2007 (9:11)  
Příjemná bleskovka, report. Díky, :o).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko