..: Revitalizace tratě 250 v úseku Tišnov - Řikonín :..

Ilustrační obrázekTišnov - Na trati číslo 250 probíhá rozsáhlá rekonstrukce úseku Tišnov - Řikonín v obou směrech. Zahrnuje výměnu násypů, pražců i kolejí. Instalované pražce jsou stejného typu jako na koridorech. Rekonstrukce trvá již zhruba měsíc a měla by skončit na konci listopadu. Opravy se týkají i některých staničních kolejí v Tišnově. Traťová rychlost by v rámci revitalizace zvýšena být neměla.

Situace na trati

Oprava tratě se dotkla osobní i nákladní dopravy. Zatímco nákladní vlaky se v Tišnově odstavují na odstavné koleje z důvodu upřednostnění osobních spojů, osobní vlaky a rychlíky musí čekat ve stanici, než projede vlak z 10 km vzdáleného Řikonína, čímž především v ranní špičce vznikají zpoždění. Vytrhané pražce a koleje se shromažďují na Tišnovském překladovém nádraží a pomocí dvou jeřábů jsou nakládány na vozy.

Ilustrační obrázekIlustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázekIlustrační obrázek

Foto: autor


Precla | 31.10.2007 (7:00)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from ČR Jihomoravský


  1 2      Zpráv na stránku:   
01.11.2007 (10:43)  
MZ: Díky! Jako vždy sdělný a detailně informovaný :-)
Precla: Tady to fakt musí někde skřípat. Nechci dělat osla ze sebe ani z nikoho jinýho, ale řeč je o trati 250, o úseku Tišnov-Říkravín. Trať 255 vede z Hodonína do Zaječí(ch?) a dle mých pozorování nemá na zmíněný úsek žádný vliv. Couráky i Schnellzugy vyjíždějí z Brna na 250 směr HB včas, do Tišnova přijíždějí včas, pak v něm ale dlouho stojí (až 15 min) a do Říkonína jedou krokem, snad i kus za něj (odhadem 30-40 km/h namísto 100 km/h). Proto to. Odporučuju sjet si na Babitronu tabulky sudých vlaků 4600 až 4618, pak bude všechno jasné.
31.10.2007 (18:20)  
Standardně byla desítky let celá 250 z Králova Pole do Havlíčkova Brodu na rychlost 100, přesněji řečeno na tuto rychlost byla stavěna. V době projektování a stavby trati navíc nebyly lokomotivy, které by s ohledem na sklonové poměry mohly dosáhnout větší rychlosti; některé úseky s oblouky měly rychlost drobet nižší, v rámci obnovy trati se na některých místech zvýšila rychlost va uvedených 110, což má z hlediska zkrácení jízdních dob minimální dopad.
Podle některých znalců z oboru traťového hospodářství by se přepočtem oblouků a drobnou změnou převýšení dala zvýšit rychlost, zejména v relativně rovinatých úsecích, na 120 km/h.
31.10.2007 (15:47)  
Precla: Já ale myslím trať 250, především úsek Brno - Žďár. Je tu o ní myslím dost řeč... :-)
31.10.2007 (19:37)  


Joo to já taky, ale důvodem je ta trať 255 :)
Registered user Precla 
31.10.2007 (14:38)  
Na té trati 255 je to normální.. Tam se dělaj nějaký opravný práce, nebo čím to je?
31.10.2007 (14:16)  
Precla: Já tam měl od října vždycky zpoždění, cca 3x v rychlíku na HB okolo 15 minut, v couráku stejným směrem i 30 minut (celkem asi 8x). Bez zpoždění jsem tam ještě nejel. Mělo by to být lze snadno vyčíst z babitronu.
Registered user Precla 
31.10.2007 (14:03)  
Racek Asi máš pravdu, v tomhle se moc nevyznám :)
Registered user Racek 
31.10.2007 (13:58)  
Řada 350 sice může využívat Vvýj, ale jenom s odpovídající soupravou a do této kategorie směska vozů na Pannonii rozhodně spadat nebude ...
Registered user Precla 
31.10.2007 (13:34)  
Na ty pražce se zkusím zeptat, zatím stojej v Tišnově
Registered user happy 
31.10.2007 (12:58)  
Jen by mě zajímalo,co se udělá s pražcema???? Daly by se ještě někde použít?? Třeba stará tišnovka má kolejiště v tragickém stavu...
Registered user happy 
31.10.2007 (12:56)  
Je fakt,že DKV Budějice se vozů Bmto zbavuje úplně až na provoz na lipence,tam se hledá řešení pro prodloužení souprav.čili od nového GVD bude provoz Bmto u budějic minulostí
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko