..: V Karlovarském a Ústeckém kraji jezdí další 2 RegioNovy :..

Ilustrační obrázek Karlovy Vary a Ústí nad Labem - Další 2 moderní motorové jednotky Regionova nasadily ČD do pravidelného provozu v Ústeckém kraji. Cestující se s nimi setkají na trati mezi Rakovníkem, Louny a Mostem. „Dvě Regionovy už v Ústeckém kraji jezdí. Každý den vyráží na trať Děčín - Rumburk, teď se s nimi setkají i cestující na opačné straně našeho kraje,“ říká hejtman Jiří Šulc. „K dnešnímu dni už jezdí v celé ČR 40 RegioNov. Stejně jako předchozí 2 jednotky ponesou i tyto logo a webovou adresu kraje a název RegioNova, Ústecký kraj,“ doplňuje Jiří Kolář, náměstek generálního ředitele ČD pro osobní dopravu.

Další 2 soupravy RegioNova začaly jezdit také na železničních tratích v Karlovarském kraji. V současné době jezdí v kraji celkem 4. Cestující v Karlovarském kraji se mohou RegioNovou svézt na tratích Karlovy Vary - Potůčky, Cheb - Aš nebo Luby u Chebu. Mimo špičku zajišťují i některé spoje na hlavních tratích a zajíždějí až do Klášterce nad Ohří nebo Mariánských lázní.

V celé republice jezdí 35 dvouvozových a 5 třívozových RegioNov, do roku 2010 by jich měly ČD obdržet od společnosti Pars nova, která RegioNovy vyrábí, zhruba stovku. Jedna dvouvozová Regionova stojí 20 milionů korun, třívozová verze vyjde na 37 milionů. Ředitel společnosti Pars nova Tomáš Ignačák uvádí, že dodávka RegioNov je velkým impulsem pro oživení železniční dopravy a také českého průmyslu. Naprostou většinu dílů máme od českých dodavatelů.

zdroj: České dráhy


Adys Poslat mail autorovi | 31.10.2007 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel SergeS 
01.11.2007 (13:57)  
FK: To pises jakokdyby ostatni vozidla meli nulovou poruchovost a zadne problemy ... oni sou , jenom vyrobci o nich neradi pisou a my to v zahranici tak dobre nezjistime jako tu ( kdy kazda porucha se resi jeste tyden potom na Nove )
registrovaný uživatel happy 
01.11.2007 (8:17)  
Tak tohle se dá řešit nějakým jiným osvětlením v tomto malém oddíle.Takže jiný režim osvětlení.Myslím,že by se to i spáčům spícím ve vlaku líbilo.
registrovaný uživatel Busman 
01.11.2007 (8:02)  
Jde o zvyk - až výhled za fírovými zády bude standard, čumilů ubude. V Německu už předem čuměj taky jen čeští šotouši, jelikož Němci to znaj jak svý boty, když jezděj pravidelně. Jen v ICE v plné rychlosti je to zážitek, kterýho se nejde nabažit. Taky tam má fíra ve skle ňáký "tekutý krystaly" nebo co, tak když se chce podrbat na p.deli, skleněná přepážka se "zmlíční" a může se drbat kde chce. Jenže náš fíra není v obleku s kravatou jak jeho německý kolega, nemá tekutý krystaly, jen umaštěný montérky, tak se stydí, no;-)
31.10.2007 (22:49)  
Ad Happy - Jako většina věcí i ty záclonky mezi fírou a obecenstvem jsou nedořešené.Bohužel když se setmí,tak pokud tam ty záclonky nejsou,tak díky odrazům světla z prostoru cestujících fíra nevidí před sebe.Ono se mu totiž odráží veškeré světlo na vnitřní stranu čelního skla.
Tento problém byl už na 810 a tady to taky nikdo pří vývoji neřešil.Asi to bude motoráček jen pro jízdu ve dne.
31.10.2007 (22:04)  
Nová vozidla ČD-shrnutí:
České dráhy postihují, jak se dočítám v řadě medií, jedno neštěstí za druhým: vozy 842-poruchovost, přípojňáky 021-naprostý nepovedenec, 843-značná poruchovost, včetně přípojňáků a řidičáků, 471-poruchovost, 854-nic moc,každá skupina má mnoho změn, jakoby byl vývoj za pochodu a nyní 814-prokluzující hnací náprava, hlučný motor, nevyřešené vypružení vozu. 680-raději nekomentuji. Takže je třeba položit otázku: proč ČD takové řešení přijímají? A ještě něco: nebude to levné zboží jednou až moc drahé? FRK
registrovaný uživatel happy 
31.10.2007 (21:42)  
V obchoďáku taky vidíte prodavačku z pár centimetrů,řidiči busů taky mají odrazy ve skle a lidi jim čumí za záda,takže nechápu,o co go v případě fírů
31.10.2007 (21:15)  
Ad adventure:nevydržím u této příležitost neodepsat.Z vlastní zkušenosti vím,jak je to ,,příjemné" když na vás někdo naprosto neznámý(cestující) hledí ze vzdálenosti, měřitelné na centimetry. Přesto,že je oddělen sklem,vidí kam si dáváte věci,vidí vám do tašky a co máte k svačině.O odrazech na čelních sklech nemá cenu se ani zmiňovat. Pamatuji ,,záclonkový rozkaz"bývalého gen.ředitele Sosny,k zamyšlení nabízím porovnání vzdálenosti strojvedoucího od skleněné přepážky u jednotek 242 DB(Desiro) a u 814 ČD.
registrovaný uživatel happy 
31.10.2007 (18:03)  
No já sem původně uvažoval o Lintu 27 a cityshutle,či kapacitnějším Staadleru GTW či Desiru.Tyto vozidla zase nějak výrazně těžká nejsou.Je fakt,že mají nadbytek výkonu,což je dobře,alespoň to má lepší akcelerace.A v sousedních zemích nejsou všechny regionální tratě nějak moc rychlé,i když jsou možná v lepším stavu,než ty naše.A myslíte si ,že pojede víc lidí z Tábora do Pelhřimova šukafonem nebo o něco těžším Lintem,který srazí dobu dojezdu o 2o minut a nabídne lepší komfort??
31.10.2007 (17:55)  
Z hlediska přímých provozních nákladů = spotřeba nafty, jsou bohužel všechna zahraniční vozidla většími bumbrlíčky než 810/814. Spotřeba nafty je přímo úměrná hmotnosti vozidla.
Francouzské "velryby" nebo italské "malé Potěmkiny" jsou stavěny na větší rychlosti než jsou české lokálky na 40 - 80 km/h.
"Velryby" jezdí běžně 140 km/h, "motorové Potěmkiny" jsou na 130 km/h, rovněž vzdálenost mezi (sousedními) zastávkami je vesměs násobně delší než v tuzemských podmínkách - často desítky kilometrů. K tomu častá nesmyslná rychlostní omezení na polních přejezdech.
Naskýtá se otázka, jak by se takovýchto podmínkách uvedená vozidla po několika týdnech provozu chovala. Nicméně velrybu / motorového Potěmkina za cca 20 milionů (814) nebo cca 37 (814.2) nekoupíte.
registrovaný uživatel happy 
31.10.2007 (17:49)  
Je fakt,že by se z EU fondů mohlo cucat daleko více,ale stát by musel chtít,taky dát nějakou kačku.Prostě i přes dodání několika regín a několika elefantů je zde obrovská propast,která se bude prohlubovat
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko