..: Mezi Kopidlnem a Dolním Bousovem v pracovní dny autobusy :..

Ilustrační obrázekKopidlno - Na základě údajů o využití spojů dojde v Královéhradeckém kraji ke zrušení 1 % vlaků, jejichž provoz je vysoce neefektivní. Mezi nejméně využité spoje patří například vlaky na trati 063 v úseku Kopidlno – Dolní Bousov. Na této trati dnes jezdí v pracovní dny 6 párů vlaků, ale od letošního prosince místo nich pojede 7 párů nových autobusových spojů.

„Náhrada za vlak bude více než stoprocentní. Místo každého vlaku pojede autobus, navíc dopoledne bude doprava rozšířena o nový spoj, který umožní lidem například dopravu na nákupy nebo k lékaři. Také návaznost na vlaky je vyřešena, autobusy budou zajíždět k železničním stanicím v Dolním Bousově a Kopidlně.“ informuje Ing. Tomáš Jurček, technolog společnosti OREDO. „Pro cestující, kteří dnes využívají vlak, se nic nezmění, pouze místo vlaku pojede autobus. Ten navíc obslouží centra obcí Libáň a Rokytňany, jejichž docházková vzdálenost k železničním zastávkám je 2 kilometry. Zastupitelstva obcí Libáň a Rokytňany návrh na zavedení autobusů místo vlaků schválila a deklarovala, že nová autobusová linka zlepší dopravní obslužnost a bude pro ně přínosem,“ dodal Jurček. Víkendová železniční doprava by podle něj měla být zachována.

Zdroj: OREDO


Njorloj Poslat mail autorovi | 5.10.2007 (9:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Královéhradecký ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
07.10.2007 (1:41)  
Nerad bych jmenoval přímo, ale alespoň prozradím tratě - 046, 300. O dalších by se podle chování dalo říct něco podobného, ale jednalo by se o nepodloženou informaci.
registrovaný uživatel pekař 
06.10.2007 (20:58)  
Ideesak:a které obce to byly ať tu debatu zbytečně nedegradujeme pohostinksým žvatláním?
06.10.2007 (20:50)  
Sharky33 - existuje něco jako profil autora. Stačí na něj kliknout a máš o mě dostatek informací. Zato z tvého profilu toho člověk moc nevyčte a proto se meze fantazii nekladou. Nejspíše další z majitelů režíjky ...

Vím nejméně o třech obcích, kde se omezovala doprava a starostové křičeli, protože jejich známý byl vlastníkem tohoto průkazu na slevu. Ostatním občanům obce bylo rušení šumafuk protože už busem jezdili.
registrovaný uživatel aron 
06.10.2007 (20:43)  
Pekař: to máš pravdu sory,jestli se ty 3 vozy uživěj jednou za týden tak si zatím stojím a jestli přes celý týden tak bych trat nerušil, po této trati sem nikdy nejel mám to trochu z ruky
registrovaný uživatel aron 
06.10.2007 (20:41)  
Venca Burgán:Tak do 810 se vejde +- stejně lidí jako do busu.Pantáky s 50ti lidma mi taky vaděj,ale já stím nic neudělám a malý pantáky holt nemáme,desira by se mi taky líbili ale čd je nekoupěj a soukromníci to nevytrhnou.
registrovaný uživatel pekař 
06.10.2007 (20:35)  
Venca Burgán:s těmi pantografy souhlas na 100procent!!!
registrovaný uživatel pekař 
06.10.2007 (20:34)  
aron:ale my se spolu bavili o Libouchci , kde jak jsem řekl , tak na některých spojích se nejde dostat do vlaku a uživily by se i dva až tři vozy a ty , že bys to řešil častější jízdou autobusu...
registrovaný uživatel aron 
06.10.2007 (20:30)  
Pekař:1.Mluvím o tratích s jednou napůl "plnou" 810.
2.Pochybuju,že by někdy jel Tošenovský vlakem.A řekni mi kterou trat se třemi vozy sem navrhl ke zrušení.
06.10.2007 (20:20)  
Souhlas s pekařem je dobře že se s těma gumokostlivcema aspoň někdo hádá.Vidim to jako útok anarchistů a chuligánů na 810.Přitom narvaná 810 to je 50-55 lidí se do buzu nevejde.
Vozit vzduch je blbost souhlas,blbost však není vozit vyprodanej šukafon.Na plnou 810 to chce 814 a na plnej 810 a vlek to chce Desiro nebo 814 trojitou.
810 plná vám vadí a klasiky a pantáky se 40-50 lidma ne.Zlatí komunisti.
registrovaný uživatel pekař 
06.10.2007 (19:19)  
František:souhlas
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko