Olomouc - Neobvyklých nátěrů na našich kolejích není nikdy dost, a tak se s vámi o jeden podělím. V úterý dne 28. srpna 2007 jsem cestoval z Olomouce Os 3816 směr Prostějov. Z rozjíždějícího se vlaku jsem zahlédl na přerovském zhlaví stanice Olomouc hl.n. podivnou lokomotivu. Okno letí dolů, v mžiku tasím svůj fotoaparát a střílím sérii fotek. Teprve po dosednutí na sedačku a zhlédnutí fotek na LCD svého fotoaparátu zjišťuji, co jsem to vlastně vyfotil.
"Veselá lokomotiva", jak jsem ji ihned pojmenoval, je stroj 740.705-9 patřící zřejmě společnosti BF Logistics s.r.o. Lokomotiva nese reklamní nátěr ZAPA beton. Další doplňující informace jsou vítané. Smyslem tohoto textu je dostat tento skvělý nátěr do podvědomí všech fotografů sledujících ŽP, a vyprovokovat tak akci za lepší zachycení tohoto stroje. Fotografové, jde také o čas! Střecha zčerná od sazí, lak zajde provozem a nenechavá ruka sprejerova nikdy nelení...:-)
Společnost ZAPA beton je svým pojetím reklamních akcí poměrně pozoruhodná. Její Tatry 815 s nástavbou na mísení betonu nosívají podobně efektní nátěry; v alternativních pražských rádiích bývají ke slyšení také neortodoxní reklamy téhož zadavatele. Jaké jsou ale záměry společnosti ZAPA na železnici zatím není známo. Doplnil JTB.
ZAPA beton a.s. nevlastní jen betonárky, ale i lomy a pískovny. Navážka kamene z lomu Hrubá Voda do Olomouce na sklad kameniva (kámen se zde prodává všem, ne jen betonárce) vlakem je první akcí firem ZAPA a OLOMOUCKÁ DOPRANÍ na železnici.
K focení: Na trase vlečka ZAPA lom Hrubá Voda - Olomouc jezdí opravdu dvakrát denně (no, jsou i horší dny). Je možné ji vidět i na koridoru, teď zrovna v Moravičanech (do pondělka 17.9.).
Propagační oddělení ZAPA focení teprve připravuje, termín sdělím jakmile bude stanoven, fotit se bude nejspíše na 310. Na jízdu s focením se můžou zájemci ozvat.
Jo, a má lak sprejerům odolný a bude čistá POŘÁD!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.