..: Radním v České Třebové se nelíbí, že nové expresy Praha - Brno zde nezastaví :..

Ilustrační obrázekČeská Třebová - Podle konečného návrhu jízdních řádů pro rok 2008, které dostaly kraje k připomínkování, budou nově zavedené expresy Praha - Brno Českou Třebovou jen projíždět. Proti tomu se ohradili radní města. Kromě pěti nových párů expresů by v České Třebové neměly zastavovat ani některé stávající rychlíky. Konkrétně se uvažuje například o nočním R 376/7 Galileo Galilei do Budapešti. Podle tiskového mluvčího ministerstva dopravy Karla Hanzelky „je to noční spoj a důvodem minimalizace jeho zastavení je mimo jiné prevence kriminality.“

Dalšími spoji, které Třebovou pouze projedou, má být R 208/9 Vltava do Moskvy a páteční a nedělní rychlíky do Českého Těšína a Bohumína. „Myslel jsem, že se skácím. Jezdí vlaky ještě vůbec pro lidi?“ zlobil se starosta Třebové Jaroslav Zedník. Stejný postoj zaujímá i místostarosta města Dobromil Keprt. „V České Třebové připravujeme stavbu dopravního terminálu a chceme, aby město bylo důležitou křižovatkou. Ale tvůrci jízdních řádů nás naopak vynechávají.“ České dráhy a ministerstvo dopravy argumentují, že nezastavování je potřebné pro zkrácení jízdní doby. „Chceme, aby železnice v dálkové meziměstské přepravě konkurovala silniční dopravě,“ řekl Hanzelka.

Informace o počtu nově zavedených expresů a jejich jízdních řádech je prozatím nutné brát s rezervou. Podle vyjádření mluvčího Českých drah Ondřeje Kubaly „přibude pět párů nových rychlých vlaků, které budou stavět pouze v Praze, Pardubicích a Brně.“ V konečném návrhu, který je k dispozici na stránkách Pardubického kraje, je však těchto spojů naplánováno šest.

Zdroj: MF DNES (4.9., Pardubický kraj), Konečný návrh JŘ pro Pardubický kraj


Jik | 5.9.2007 (10:23)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Pardubický


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
07.09.2007 (18:23)  
Hmm, teda ve vagonech s látkovejma potahama jezdim hodně často a ještě se mi nestalo že by na mě nějaká brebera přestoupila, když nepočítam jednu babičku, která se mě chytila aby se při prudšim zabrždění nezřítila na zem :-)). Zato v autobuse se mi poštěstilo si domu přinest černou pasažérku od nějakýho bezdomovce a to sem ani neseděl. Tyhle potvory stejně skáčou z člověka na člověka. Pravda, nějaký roztoči a takovýhle svinstvo tam asi bude, ale já si do toho holym zadkem nesedam, oblečení měnim, takže mi to ani nevadí. Rozhodně si sednu radši do něčeho látkovýho než potom vylezt z vlaku s propocenejma zádama. Nehledě na to že na látce se sedí mnohem pohodlněji, vypadá to líp a aspoň to trochu zvedne kulturu cestování, samo že se to někomu nemusí líbit ale většině lidí se to líbí. Třeba takový 054 s přeplyšlejma sedačkama (ne novejma) zvedlo komfort sezemí o 100%. Pravda je že třeba Bee nebo Bpee jsou občas v dost prasáckym stavu a vypadaj dost žloutenkovitě, ale pořád lepší (pro mě) než třicetiletá koženka na který se mi moc hezky nesedí.
Ale je to věc názoru, jestli se Vencovi líbí víc koženka, nic proti tomu nemam (narozdíl od něho, že?;-)))
Registrierter Benutzer pekař 
07.09.2007 (17:49)  
Venca Burgán : na Váš komentář lze říci jen jediné - bůůů...:)))
07.09.2007 (17:12)  
Mě z tý vaší zmrvený plyše naskakuje husí kůže a je to bordel voni nemaj tepovače a člověk pak má na sobě ten binec navíc po cikánech z těch opěrek na hlavu dostaneš vši a blechy fuj pánové-zlatá koženka tam to stačí při nejhorším votřít novinama a je klid,jo aspoň v těch béčkách se můžeš natáhnout a spát to v těch Bee apod nejde a na tyhle dlouhý cesty je lepší B.Navíc jde pořádně otevřít okno.
Takže žádný plyš,ale dát nový podvozky at to lítá 160 a nehází to(aby když jdu na záchod se trefil do mísy).
A vy co nenávidíte koženku se klidně pos. nebo si vozte podprdelník a polštářek.
07.09.2007 (15:48)  
Prej maj snad ty béčka bejt aspoň v plyši, snad, sice by to nebylo nicc moc, ale zlepšení už to je, kdo si má v těch koženkách pařit pozadí, v přespříštim GVD už snad budou hotový modernizace
Registrierter Benutzer pekař 
07.09.2007 (15:30)  
Podmínek
Registrierter Benutzer pekař 
07.09.2007 (15:30)  
Vaňous:plný souhlas , já osobně bych za takových podmíněk ani nepracoval...:)))
Registrierter Benutzer M 
07.09.2007 (14:33)  
Stara pani - jako, tak tos mne nasr, teda chci rict, ze ze mne vyprchalo nadseni z tech expresu... Rekl bych, ze vagon B je ve vztahu k pretahovani lidi z aut a autobusu prudce antagonisticky...
07.09.2007 (10:58)  
Josef Vaňous: Taky si říkám, že by tvůrci GVD měli mít primárně na mysli potřeby fírů a dalších zaměstnanců ČD a až pak se zabývat nějakými cestujícími a tím, co by jim vyhovovalo...:-)
07.09.2007 (10:13)  
Asi si moc lidi neuvědomí,že třebovští fírové mají také nařízeny nástupy v Chocni a ve Svitavách.Ze Svitav se vozí 5000 a právě Galileo byl rychlík,kterým jsme se tam dostali.Do chocně tedˇjezdíme Vltavou 208 a vozíme vlaky na Týniště.Čímpak se tam asi na ně dostaneme,abychom mohli vozit bezpečně a včas cestující?To si tvůrci GVD neuvědomují.To asi zase budeme jezdit zadarmo večer 6-7 hodin před nástupem,posedávat někde v čekárně,v lepším případě na lokomotivě,když už tam bude a ráno s červenýma očima budeme vozit cestující.Fuj,hrozná představa,ALE TO TVŮRCE GVD přece nemusí zajímat,že,když jsme stále ti VRCHOLOVCI,Jezím v depu přes 30 let,ale vždycky a i dnes měli přednost před námi ostatní depa. josef
07.09.2007 (0:44)  
Můžete mi vysvětlit, proč by měl expres v MuN zastavovat 20 minut před R z Brna? V tomhle moc význam zastavování nevidím. Ti, co se budou chtít dostat do Prahy o pár minut dříve, mohou použít předchozí R od Olomouce. Zhruba hodinový takt R je pro takovou spádovou oblast naprosto dostačující. I pro plánovaný terminál je to ideální. Nedá se předpokládat, že autobusy v téhle oblasti budou jezdit v půlhodinovém taktu, aby zapřípojovali všechny stavějící vlaky. To si mohou dovolit daleko větší aglomerace než je "Třebovsko" a i tak se kroutí kvůli dotacím.
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko