Brno - Pár minut po poledni projela jednotka 680 006 tažená lokomotivou 350 005 směr Praha. Jedná se o jednotku z vlaku SC 134 "Slovenská Strela", který byl z důvodu závady na jednotce odřeknut v celé své trase. Do Čech jede vlak pod číslem 134 a z Brna odjel pár minut po vlaku EC 172.
Na doplnění přikládám orientační časy průjezdu přes vybrané stanice: 10:40 - Zohor, 11:30 - Břeclav, 12:15 - Brno Heršpice, 13:28-15:41 Česká Třebová, 17:15 - Kolín
Jakuza
| 27.8.2007 (12:40)

Související zprávy

28.08.2007 (9:25)
Nemusela ani být náhradní souprava. Stačilo v Blavě vyhrabat nějakou laminátku, aby pinďulína i s lidma přetáhla do Břeclavi k EC 370 a pak se strojově vrátila. Pak už by záleželo na organizačních schopnostech ČD, zda-li by se v Břeclavě našla nějaká 363, nebo by byl vlajkový spoj SC 134 v žst. Břeclav mimořádně ukončen s náhradou vlakem EC 370.
28.08.2007 (9:10)
Jednotka 680 má problémů pořád hodně, akorát se to vše tutlá. Když připočteme údržbu po vzoru ČD, není překvapením výsledek v Bratislavě.
To nemá moc co dělat s diskuzí, jestli jednotky nebo soupravy loko+vozy. Vše má své + a své -. Kdo chce psa bít, najde si hůl. Jednotky na takovou dálkovou dopravu jsou jednoznačnou výhodou. Otázkou je údržba ucelených jednotek, případně reklamace a dání věcí do pořádku.
To nemá moc co dělat s diskuzí, jestli jednotky nebo soupravy loko+vozy. Vše má své + a své -. Kdo chce psa bít, najde si hůl. Jednotky na takovou dálkovou dopravu jsou jednoznačnou výhodou. Otázkou je údržba ucelených jednotek, případně reklamace a dání věcí do pořádku.
28.08.2007 (8:36)
... zdá se, že pán Venca von Motyka byl včera jemně rozjařen, téměř jak motyka ... avšak dosti invektiv:
Pendolíno jest tzv. Špičkový obchodní produkt ČD, jímž se ČD (téměř) holedbá a tak při jeho poruše a snížené schopnosti nalézt operativně náhradu, nemluvě o informačním šumu, je sarkazmus na místě. ZSSK bych nevinil (nad rozsah smluvních závazkú vúči ČD), Pinďolíno je "vlajkový torpédoborec" ČD, jeho chlouba a pýcha, atd, atd ...
To ostatní - odvěká diskuse u snad všech drážních společností, zda jednotky, či soupravové vlaky. Osobně se s výhradou příměstské dopravy přikláním k soupravám - reálné rychlosti u nás do 160 km/h, na Berlin je výhled i více. Rozbitý vagonek se vyřadí, nefunkční mašinka se nahradí.
A že nejelo 9 brejlí? A dostaly (peníze na) přiměřenou péči? Moje ICE 1 od Fleischmanna na kolaisku taky nehapruje ...
Pendolíno jest tzv. Špičkový obchodní produkt ČD, jímž se ČD (téměř) holedbá a tak při jeho poruše a snížené schopnosti nalézt operativně náhradu, nemluvě o informačním šumu, je sarkazmus na místě. ZSSK bych nevinil (nad rozsah smluvních závazkú vúči ČD), Pinďolíno je "vlajkový torpédoborec" ČD, jeho chlouba a pýcha, atd, atd ...
To ostatní - odvěká diskuse u snad všech drážních společností, zda jednotky, či soupravové vlaky. Osobně se s výhradou příměstské dopravy přikláním k soupravám - reálné rychlosti u nás do 160 km/h, na Berlin je výhled i více. Rozbitý vagonek se vyřadí, nefunkční mašinka se nahradí.
A že nejelo 9 brejlí? A dostaly (peníze na) přiměřenou péči? Moje ICE 1 od Fleischmanna na kolaisku taky nehapruje ...
28.08.2007 (8:17)
No já na to čekal včera ráno v Brně, ale když jsem viděl 60 minut zpoždění, šel jsem místenku ihned vrátit a šel jsem na EC 370. Děsivé ale je, že při vracení místenky mi pokladní v ČD centru (pardon, v trychtýřovém komplexním odbavení) říkala, že dobře dělám, protože to ještrě nevyjelo z Bratislavy. Nicméně když jsem cca 7:45 opouštěl halu směr perón na EC 370 (odj. 7:50), stále svítilo, že Pendolino bude mít 60 minut zpoždění (pravid. odj. 7:07), takže někteří čekali dál na ně - mohu potvrdit jako očitý svědek.
V té Bratislavě tím podle mě museli být tak překvapení, že měli pocit, že se to musí každou chvíli rozjet. Jinak poslat lidi náhradní soupravou do Břeclavi k EC 370 bych považoval za minimum, nikoliv za skvělou věc. Pokud někdo potřeboval právě na EC 370 kvůli Berlínu nebo Hamburgu, tak už ho ve vlaku neuvidíme...
V té Bratislavě tím podle mě museli být tak překvapení, že měli pocit, že se to musí každou chvíli rozjet. Jinak poslat lidi náhradní soupravou do Břeclavi k EC 370 bych považoval za minimum, nikoliv za skvělou věc. Pokud někdo potřeboval právě na EC 370 kvůli Berlínu nebo Hamburgu, tak už ho ve vlaku neuvidíme...
28.08.2007 (5:59)
Venca Motyka:
Nejde (alespoň mně) o nechopnost pendolina, to se jistě stát OBČAS může. Ale velice mi vadí totální neschopnost zúčastněných správ tu situaci jakkoliv řešit (u ŽSSK se ani moc nedivím, ale u ČD je to neomluvitelné).
Pokud nechtějí riskovat dobré jméno vlaku, něco takového se nesmí stát. Sice může k takové neschopnosti jednotky dojít, ale ta musí být urychleně řešena jinak, než čekáním na zázrak. A to se bohužel nestalo.
Nejde (alespoň mně) o nechopnost pendolina, to se jistě stát OBČAS může. Ale velice mi vadí totální neschopnost zúčastněných správ tu situaci jakkoliv řešit (u ŽSSK se ani moc nedivím, ale u ČD je to neomluvitelné).
Pokud nechtějí riskovat dobré jméno vlaku, něco takového se nesmí stát. Sice může k takové neschopnosti jednotky dojít, ale ta musí být urychleně řešena jinak, než čekáním na zázrak. A to se bohužel nestalo.
28.08.2007 (3:25)
Nejsem profík, ale trocha nápaditosti a operativnosti by, drahám (ať už našim, nebo slovenským) neškodila. Netuším jaký je to administrativní krok, nebo i fyzicky reálný, ale skutečně odříct spoj je to nejjednodušší. Mé řešení je náročné, ale snaha vyhovět zákazníkovi by měla vítězit.
Když už v 6 hodin víme, že se nám jednotka nedá dohromady, proč už někdo nezačal hledat řešení, jedno se ne sice nabízí, ale při troče důvtipu.
Vzhledem k tomu, že dvojice vnitrostáních rychlíků 608/609 SPIŠAN má dvě soupravy, a náhoda tomu chce, že i klimatizované, tak bych vypravil třeba v 6:30 soupravu lichého Spišana, jako Strelu do Prahy. Ta by v Praze mohla být okolo 10:45 v Praze, následovalo by otočení lokomotivy a soupravově do Bratislavy odj. cca 11:10, příjezd do Bratislavy by byl zhruba okolo 15:10, souprava by dále pokračovala jako R 611 POVÁŽAN do Košic. Na R 609 SPIŠAN bych místo jeho klasické soupravy s odjezdem ve 13:30 vystavil soupravu od R 602 ČINGOV, která má právě obrat na Povážana. A v Košicích si přes noc dotočit obě soupravy do turnusu. Pochopitelně ČD naúčtovát nějakou sumu, je otázka, zda by se to vyplatilo, ale skutečně takovýmito kroky se tvoří stálá klientela a jakési vystupování vúči zákazníkovi.
Je to jen fikce a utopie, možná by díky tomu třeba i ten Povážan odjel o 20 minut opožděn, ale takto se dá kombinovat.
Pokud by se ještě někomu nezdála tahle fantasmagorie, tak by tou náhradní soupravou, aby se ušetřil čas pro obrat, dal vytvořit přestup například v České Třebové k nějakému EC, IC jedoucí z Moravy. Škoda, že to takhle u nás nechodí, ale tohle by mělo být samozřejmé.
Když už v 6 hodin víme, že se nám jednotka nedá dohromady, proč už někdo nezačal hledat řešení, jedno se ne sice nabízí, ale při troče důvtipu.
Vzhledem k tomu, že dvojice vnitrostáních rychlíků 608/609 SPIŠAN má dvě soupravy, a náhoda tomu chce, že i klimatizované, tak bych vypravil třeba v 6:30 soupravu lichého Spišana, jako Strelu do Prahy. Ta by v Praze mohla být okolo 10:45 v Praze, následovalo by otočení lokomotivy a soupravově do Bratislavy odj. cca 11:10, příjezd do Bratislavy by byl zhruba okolo 15:10, souprava by dále pokračovala jako R 611 POVÁŽAN do Košic. Na R 609 SPIŠAN bych místo jeho klasické soupravy s odjezdem ve 13:30 vystavil soupravu od R 602 ČINGOV, která má právě obrat na Povážana. A v Košicích si přes noc dotočit obě soupravy do turnusu. Pochopitelně ČD naúčtovát nějakou sumu, je otázka, zda by se to vyplatilo, ale skutečně takovýmito kroky se tvoří stálá klientela a jakési vystupování vúči zákazníkovi.
Je to jen fikce a utopie, možná by díky tomu třeba i ten Povážan odjel o 20 minut opožděn, ale takto se dá kombinovat.
Pokud by se ještě někomu nezdála tahle fantasmagorie, tak by tou náhradní soupravou, aby se ušetřil čas pro obrat, dal vytvořit přestup například v České Třebové k nějakému EC, IC jedoucí z Moravy. Škoda, že to takhle u nás nechodí, ale tohle by mělo být samozřejmé.
27.08.2007 (23:22)
zdenek84 - pravda, na breclav jsem nak zapomel, ja bych ty chudaky autobusy hnal az do brna:-))
bhn - to si delas prdel, ne? Vzdyt mezitim projely do Prahy dva vlaky... Jestli je to pravda, tak je to... HUSTY
bhn - to si delas prdel, ne? Vzdyt mezitim projely do Prahy dva vlaky... Jestli je to pravda, tak je to... HUSTY
27.08.2007 (22:55)
ono by při rychlé reakci a přítomnosti nějakých volných vagonů stačilo poslat náhradní soupravu do břeclavi a tam přestup na ec370
27.08.2007 (22:10)
A to ještě v 11 hodin hlásily v Brně odpožděnou Strelu od Blavy intervalem 10 minut. A ti co měly místenky jenom čekaly ... ČD styďte se .... Vždyť i personál nevěděl jestli přijede , nebo co se děje , tak tomu říkám SuperCity Super to bylo, ale pro ty co měly něco v plánu na vyřízení v Praze
27.08.2007 (21:08)
Zajímá mě , kdo měl vlastně zajistit náhradní soupravu , slováci nebo my?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko