Brno - Pár minut po poledni projela jednotka 680 006 tažená lokomotivou 350 005 směr Praha. Jedná se o jednotku z vlaku SC 134 "Slovenská Strela", který byl z důvodu závady na jednotce odřeknut v celé své trase. Do Čech jede vlak pod číslem 134 a z Brna odjel pár minut po vlaku EC 172.
Na doplnění přikládám orientační časy průjezdu přes vybrané stanice: 10:40 - Zohor, 11:30 - Břeclav, 12:15 - Brno Heršpice, 13:28-15:41 Česká Třebová, 17:15 - Kolín
Jakuza
| 27.8.2007 (12:40)

Související zprávy

11.05.2009 (20:16)
To Glagol:
Vlakové topení jede standartně na 3 kV ať už na AC, nebo na DC. U Pendolina je problém v tom, že nemá vývody topných spojek na čelech, takže externí napájení se do něj nedá dost dobře připojit a v případě poruchy, zejména, když nikdo není schopen kvalifikovaně zjistit, co se vlastně stalo, by připojení trakčního napětí do vnitřního systému jednotky byl naprostý hazard. A pokud není jednotka pod napětím, není schopná vézt cestující, protože nejedou ani pomocné pohony. Takže ta gorila a odvoz prázdné soupravy do servisu v Praze bylo v podstatě jediné možné řešení. No nic, vážení, zvykejte si na to, že s postupující elektronizací hnacích vozidel bude podobných případů přibývat, protože časy, kdy většinu poruch dokázala na místě opravit lokomotivní četa jednoduchými prostředky jsou prostě ty tam.
Vlakové topení jede standartně na 3 kV ať už na AC, nebo na DC. U Pendolina je problém v tom, že nemá vývody topných spojek na čelech, takže externí napájení se do něj nedá dost dobře připojit a v případě poruchy, zejména, když nikdo není schopen kvalifikovaně zjistit, co se vlastně stalo, by připojení trakčního napětí do vnitřního systému jednotky byl naprostý hazard. A pokud není jednotka pod napětím, není schopná vézt cestující, protože nejedou ani pomocné pohony. Takže ta gorila a odvoz prázdné soupravy do servisu v Praze bylo v podstatě jediné možné řešení. No nic, vážení, zvykejte si na to, že s postupující elektronizací hnacích vozidel bude podobných případů přibývat, protože časy, kdy většinu poruch dokázala na místě opravit lokomotivní četa jednoduchými prostředky jsou prostě ty tam.
01.09.2007 (17:00)
Očekávat od ZSSK, že v případě neschopnosti EJ 680 (přesněji řečeno čehokoli jiného) vytáhnou odněkud soupravu "čehokoli" (byť jenom koženková B od nějakého osobáku - s patřičnou omluvou to cestující pochopí) a odvezou zákazníky do Břeclavi na EC 370 je velice naivní představa.
Dost vážně pochybuji o tom, že ZSSK mají krizový scénář (náhradní souprava) pro IC Bratislava – Wien, pokud jede souprava z Košic seknutá, např. tím, že by cestující operativně odvezly do Petržalky nebo jim vysvětlily, že se dá jet taky přes Marchegg a cestující, který se potřebuje dostat na WEST byl informován, jak má ve Wien postupovat, aby se ze Südbf dostal na West … (zejména o cizince nebo cestující typu "obecní blb", který neumí železniční zeměpis a jízdní řád zpaměti).
Smysluplné zdůvodnění se vždycky najde – nemáme strojvedoucího - pohotovosti nedržíme, použít někoho z "nákladu" nelze, protože náklady vozí CARGO (bezvadná výhoda rozdělení hnacích vozidel a personálu), český strojvedoucí od 680 "neumí" lamínátky (doba, kdy pražský strojvedoucí jezdící do Bratislavy laminátky uměl je dávnou minulostí); lok 362/363/350 je málo …
Zaměstnanci v ČD centru mají zřejmě čas hrabat se na INTRANETU a sledovat na CDS zpoždění vlaků, takže cestujícím mohou poskytovat aktuální informace, což zjevně nemůže operátor (pokud funkci operátora nesupluje v rámci úspor výpravčí) obsluhující Pragotron … takže ten se řídí tím, co mu řeknou "u sousedů" nebo "u dispečerů". Výpravčí nepotřebuje ke své práci INTRANET, tak ho prostě na PC nemá …
Dost vážně pochybuji o tom, že ZSSK mají krizový scénář (náhradní souprava) pro IC Bratislava – Wien, pokud jede souprava z Košic seknutá, např. tím, že by cestující operativně odvezly do Petržalky nebo jim vysvětlily, že se dá jet taky přes Marchegg a cestující, který se potřebuje dostat na WEST byl informován, jak má ve Wien postupovat, aby se ze Südbf dostal na West … (zejména o cizince nebo cestující typu "obecní blb", který neumí železniční zeměpis a jízdní řád zpaměti).
Smysluplné zdůvodnění se vždycky najde – nemáme strojvedoucího - pohotovosti nedržíme, použít někoho z "nákladu" nelze, protože náklady vozí CARGO (bezvadná výhoda rozdělení hnacích vozidel a personálu), český strojvedoucí od 680 "neumí" lamínátky (doba, kdy pražský strojvedoucí jezdící do Bratislavy laminátky uměl je dávnou minulostí); lok 362/363/350 je málo …
Zaměstnanci v ČD centru mají zřejmě čas hrabat se na INTRANETU a sledovat na CDS zpoždění vlaků, takže cestujícím mohou poskytovat aktuální informace, což zjevně nemůže operátor (pokud funkci operátora nesupluje v rámci úspor výpravčí) obsluhující Pragotron … takže ten se řídí tím, co mu řeknou "u sousedů" nebo "u dispečerů". Výpravčí nepotřebuje ke své práci INTRANET, tak ho prostě na PC nemá …
29.08.2007 (13:31)
M: No já vím, asi bych měl, ale já teď nevím, kde mi hlava stojí... A je fakt, že už jsem žádnou stížnost dlouho (celý měsíc) nenapsal... Tož snad jo, dám kdyžtak vědět.
28.08.2007 (18:19)
Busman: V 9:25 o kocourovi není psáno!Navíc to elektrický topení mu jaksi chybí!
28.08.2007 (18:07)
Busman. Pinďo má napájanie 3 kV = , na ovládanie celého vnútorného príslušenstva pre cestujúcich. Keď toto vypadlo, tak sa dala súprava odoslať len poprázdno, bez cestujúcich ako Sv vlak.
28.08.2007 (16:15)
Výpravčí a kasku: Tak v Blavě měli najít ňákýho kocoura a dále odkazuji na svůj předchozí příspěvek z 9:25 dnešního dne:
Nemusela ani být náhradní souprava. Stačilo v Blavě vyhrabat nějakou laminátku, resp. kocoura, aby pinďulína i s lidma přetáhla do Břeclavi k EC 370 a pak se strojově vrátila...
A pravda, nerozumím tomu, ale když si pendolíno neumí vzít šťávu z el. mašiny pod 25 kV (jak jsem tady vyrozumněl), jižně od Svitav bych zvýšil zálohy lokomotiv nezávislé trakce:-) Protože při každé takovéto poruše musí zákonitě dojít k odřeknutí spoje:-(
Nemusela ani být náhradní souprava. Stačilo v Blavě vyhrabat nějakou laminátku, resp. kocoura, aby pinďulína i s lidma přetáhla do Břeclavi k EC 370 a pak se strojově vrátila...
A pravda, nerozumím tomu, ale když si pendolíno neumí vzít šťávu z el. mašiny pod 25 kV (jak jsem tady vyrozumněl), jižně od Svitav bych zvýšil zálohy lokomotiv nezávislé trakce:-) Protože při každé takovéto poruše musí zákonitě dojít k odřeknutí spoje:-(
28.08.2007 (15:30)
25 kV podle mne neexistuje v žádných vagonech!
Pokud si pamatuji, slyšel jsem v depu Brno, že na nouzové odvezení Pendolína musí být použita lok.nezávislé trakce právě z důvodu napájení topení. Jinak tomu samozřejmě je pod 3kV.
Pokud si pamatuji, slyšel jsem v depu Brno, že na nouzové odvezení Pendolína musí být použita lok.nezávislé trakce právě z důvodu napájení topení. Jinak tomu samozřejmě je pod 3kV.
28.08.2007 (14:15)
Výpravčí - pochybuji, že se používá odlišné pomocné napájení na různých trakčních systémech. Na slovensku asi nemají ve vagonech topení na 25kV AC.
Typuju nějaké trafo (odbočka z hl. trafa nebo extra tr. pom. pohonů)s usměrňovačem, s nějakou rozumnou voltáží společnou pro všechny používané systémy.
Ale jenom uvažuji-kdo zná, nechť poučí.
Typuju nějaké trafo (odbočka z hl. trafa nebo extra tr. pom. pohonů)s usměrňovačem, s nějakou rozumnou voltáží společnou pro všechny používané systémy.
Ale jenom uvažuji-kdo zná, nechť poučí.
28.08.2007 (13:51)
Pro Vážený pán V. Motyka:
S ohľadom na správne okopírovaný môj text v kurzíve, považujem toto stanovisko za úplne. Ak nebolo pochopené, potom upresním:
Ide o Pinďolíno, takto "vlajčekový torpédoboriec" ČD a čudujem sa, že vlastník nevie, že sa mu jeho milovaná a opevovaná hračka porúchala. La, la. Náhrada v Blave, (zejména keď ide o ucelenú jednotku a nie súpravový vlak s rušňom), je vec zmluvná.
Za druhé: Môj počítač prosto nemá ú s krúžikom ...
S ohľadom na správne okopírovaný môj text v kurzíve, považujem toto stanovisko za úplne. Ak nebolo pochopené, potom upresním:
Ide o Pinďolíno, takto "vlajčekový torpédoboriec" ČD a čudujem sa, že vlastník nevie, že sa mu jeho milovaná a opevovaná hračka porúchala. La, la. Náhrada v Blave, (zejména keď ide o ucelenú jednotku a nie súpravový vlak s rušňom), je vec zmluvná.
Za druhé: Môj počítač prosto nemá ú s krúžikom ...
28.08.2007 (13:08)
Stara pani - zkus poslat oficialni stiznost a pak (nebo aspon mne:-) seznam s vysledky... Tipuji nasledujici prubeh - ozvou se koncem zari a vysvetleni bude takove, ze chyba bude na strane slovenske, pripadne italske a tomu hlavnimu, ceho se bude stiznost tykat - tj. neschopnosti informovat - se v odpovedi vyhnout
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko