..: Na železnici se chystá další soukromý dopravce - Veolia Transport :..

Ilustrační obrázekPraha - Další dopravce chce v České republice provozovat soukromé vlaky. Společnost Veolia Transport dnes na tiskové konferenci oznámila, že nabídla ministerstvu dopravy od začátku platnosti JŘ pro rok 2009 provozování dálkových vlaků na třech linkách. Zajišťovat by je měly vlaky Siemens Desiro, které údajně mohou být až o 10 procent rychlejší než současné vlaky Českých drah provozované na těchto spojích. Návrh jízdného počítá s cenou o 15 až 20 procent nižší než u Českých drah.


Veolia Transport má zájem o spoje na trasách:

  • Praha - Turnov - Tanvald
  • Nymburk - Česká Lípa - Rumburk
  • Ústí nad Labem - Liberec

Zároveň nabízí vyšší kvalitu služeb a efektivnější odbavení cestujících. "Garantujeme, že nejméně 91 procent vlaků pojede načas, na palubě se bude podávat občerstvení, k dispozici bude tištěný vlakový průvodce a v první třídě i Wi-fi připojení k internetu," uvedl projektový manažer společnosti Jiří Schmidt. Efektivnější odbavení by mělo spočívat v elektronickém předprodeji a rezervaci přes internet, použití čipových karet přímo ve vlaku a ve využití sítě smluvních prodejců jízdenek. Jedná se také o platnosti jízdenek Českých drah i ve vlacích Veolia Transport.

Firma bude podle svých odhadů potřebovat přibližně 15 nových souprav, které by chtěla získat pronájmem od leasingové společnosti.

zdroj: Veolia Transport, Idnes.cz


Jik | 15.8.2007 (13:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Liberecký ČR Praha ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   
25.08.2007 (21:53)  
Ad stoupa:režijní (předpisově jízdní) výhody zaměstnanců ČD u jiných železničních dopravců v ČR neplatí a nikdy neplatily.A nikdo jejich platnost ve vlacích konkurence nepožadoval. Také neplatí ve zvláštních vlacích,pokud jsou objednány cizím(rozuměj mimo ČD stojícím) subjektem,a to bez ohledu na to,jakými náležitostmi jsou tyto vlaky vedeny.
registrovaný uživatel tgv3 
20.08.2007 (12:07)  
Pro xyz
Nejsem tatar ani netrpím ani dyslexií.
Ale vaši kritiku beru. Jste první člověk zde na železničním webu , jehož text má úroveň. Narozíl od jiných zde diskutujících.

Nicméně i když vaše kritika je správná tatarů s dislexií by tu bylo asi více.

A nemusím se ohlížet. Stačí se podívat na příspěvek pana Venca Burgán.

venca Burgán
TGV3:no jo tobě stará večír nedala tak se ti tu protrhlo básnické střevo!Bože kolikrát v tejdnu se ti to stane?!

Líbí se vám to jak je to napsané? Mě ne.

Další příklad.

Venca Burgán: Tak a ted sem vám všem natrhl řid

Další příklad.

Vousáč

Ač nerad,ještě jednou k režijkám:ono nejde o to,co mají tamti a co já žádám. Je to tradice a uznání za službu,a je to tak v celé Evropě.

Další příklad.

M
Tradice? Pravo prvni noci byla taky tradice... Ale pravda je, ze CD jsou vubec firma zalozena na tradicich. Nestastne je, ze stoleti pary je to tam:-(

Další příklad.
M
hanaak - ty ceny souvisi s tim, ze SA nehraje tupe na tarif jako CD. Pokud SA proda 60 listku Brno-Olomouc, tak Olomouc-Ostrava jede autobus prazdnej, coz asi neni zadouci.

A mohl bych klidně pokračovat.Mám?Raději ne.
Dělám chyby.
Nicméně mohu vám slíbit ,že se zaměřím na své nedostatky.

Nicméně narozdíl tady o jiných pánu, si stojím pevně za svým názorem a nebojím se za dobré příspěvky a myšlenky o železnici postavit.I za cenu kritiky.

XYZ
Každopádně děkuji.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
20.08.2007 (11:29)  
k Vousáčovi:

Krátkou dobu jsem režijku taky využíval (kdysi, eště byly zbytky parních mašin v turnuse). Nejsem proti zaměstnaneckým výhodám. Ale ne jen jednou jsem zažil, že ve vláčku, kam až oko dohlédlo, jeli JEN režijkáři.

A i já jsem vycítil z této diskuse, obdobně jako Venca Burgán, že do článku o konkurenci v osobní přepravě bylo vneseno téma režijek snad jen pro pochybnost, zda režijní výhody ČD budou platit i u konkurenta ...
20.08.2007 (11:09)  
K příspěvku pana M z 18,8, 4,12:je to nedorozumnění, tradice práva první noci již zanikla,a to dnem 1.11.1781(císař Josef II zrušil nevolnictví,majitel panství již neměl k dispozici panenskou nevolnici,tudíž nemohl právo první noci uplatnit).Ale ČD jako nástupce ČSD nikdo nezrušil, tudíž tradice jízdních výhod ve vlacích ČD za symbolickou cenu pro zaměstnance stále existuje.Bez ohledu na to,je-li zdrojem trakční práce pára,elektřina či diesel.Mzda není uznáním za službu,je to právo zaměstnance a povinnost zaměstnavatele.
19.08.2007 (9:46)  
Mates:někteří lidé na tomto fóru budou radši jezdit špinavýma vlakama ČD než aby museli platit za jízdu jako nerežijní cestující.oh děkuji radši s Burgán Transport v.b. než s ČD díky moc.
TGV3:no jo tobě stará večír nedala tak se ti tu protrhlo básnické střevo!Bože kolikrát v tejdnu se ti to stane?!

Opět výborná diskuze
registrovaný uživatel vb007 
19.08.2007 (2:09)  
registrovaný uživatel xyz  mail  
19.08.2007 (0:36)  
Jo aha, já zapomněl, že jsem na straně dvě komentářů, když tak koukám, jak se tady mezi tím tgv3 projevuje, tak se obávám, že má snaha pomoci nápravě je toliko házením hrachu na zeď. :( Tohle nebude úkol pro jazykozpytce amatéra ani pedagoga (navíc jenom občasného a mimochodem).
registrovaný uživatel xyz  mail  
19.08.2007 (0:30)  
Musím se M zastat, diakritiku, pokud je to možné, je opravdu vhodnější použít, ale ne vždy se zadaří a osobně třeba ani na všech systémech českou klávesnici rozchozenou nemám.

No a pro tgv3:

Když už chcete psát o pravidlech pravopisu, tak tam taky někdy nakoukněte. Jinak bych do Vás neryl, ale když to taháte na kolegu M:

- po interpunkčních znaménkách (např. tečka nebo čárka) píšeme mezeru.
- nad interpunkcí samotnou byste se měl trochu zamyslet. Z Vašeho textu např:
-- "Pokud nevíte, jak souvisí..."
-- "Poslaci, které zde předhazuji, mají také výhody."
-- "... původní příspěvek, viz výše, byl..." Závorky by pravděpodobně byly ještě vhodnější. Nebo tuto vsuvku rovnou vypustit. No a pak ještě poznámka, diakritiku jenom tam, kde má být. ;) Pokud si chcete usnadnit život, používejte prohlížeč s kontrolou pravopisu (třeba Mozilla Firefox).

Omlouvá Vás však nejspíše dyslexie/dysgrafie, jinak bych si těžko dokázal vysvětlit, že s prominutím píšete jak Tatar (zejména špatně skloňujete, až na samu hranici srozumitelnost textu):

- "... jak souvisí text s diakritikou a gramatikou." Nejspíše jste chtěl řici: "... jak souvisí text s diakritikou a gramatika"
- "A právě téma výhody zaměstnanců ČD a jejich rodin se zde rozvedla diskuze." Asi mělo znít: "A právě na téma výhody..." A diskuse se spíše "rozvinula", "rozběhla" nebo "rozjela", tato reflexivní podoba "rozvést se" se hodí spíše do jiného kontextu.
- "Ačkoliv původní příspěvěk viz výše byl oznamující možný vstup nového drážního provozovatele." Pravděpodobně jste měl na mysli: "Ačkoliv původní příspěvek oznamoval..." Navíc podle přípustku ačkoliv soudím, že tohle neměl být samostatný výrok, ale součást souvětí navázaná na předchozí větu.
- "Ale jinak s přečtením příspěvků bez diakritiky problém nemám." Tato věta by byla srozumitelnější, v následující podobě: "Ale jinak se čtením příspěvků..."

Je mi líto, chybovati je lidské, ale když jste chtěl mlátit ostatní pravidly po hlavě... A odstavce opravdu usnadňují čtení textu. Navíc Vám samotnému pomohou utřídit si a strukturovat myšlenky.
registrovaný uživatel Web 
18.08.2007 (23:40)  
Dispatcher: Třeba :-) Nakonec jak k tomu přijdou chudáci bezdětní železničáři, ne? :)

tgv3: :-))))
18.08.2007 (23:37)  
To web:

Ty jo, to bych těch KMB měl, co bych s něma dělal :-( Třeba prodával šotoušům pod cenou ? :-)
  1 2 3 4 5 ... 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko