Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Šumperk - České dráhy si řídicí vozy 954 objednaly v šumperské firmě Pars Nova i v provedení s velkoprostorovým oddílem první třídy. Ta je od 2.třídy oddělená skleněnou přepážkou a dveřmi. Vozy by se měly objevit na trase Plzeň - Chomutov - Most.
První třída obsahuje 15 komfortních sedadel se stolky, shodných s vozy poslední serie Ampz (buď se stůl nachází mezi sedačkami, nebo je sklopný a integrovaný do opěrky předchozí sedačky. Použity jsou i plastové podhledy s podélně integrovanými světelnými pásy a bodovým osvětlením, podélné skleněné police v plastových rámech na zavazadla a elektrické zásuvky. Na podlaze se nachází protiskluzová krytina Altro (na středu oddílu) a koberec (pod sedadly).První vůz s označením ABfbrdtn (954.201), který by měl být přiřazen do DKV Plzeň, byl dokončen koncem června 2007 a ihned podstoupil zkoušky ve VÚŽ Velim. Dodávky vozů čísla 954.202 a výše mají pokračovat až do konce roku 2008.
zdroj: Železniční magazín 6/2007
mauricio | 21.7.2007 (18:00)
Súvisiace správy
09.08.2007 (23:12)
Jiří Kareš: Nazeny na trati Plz - Most budou z toho důvodu, že je tam ČD garantována zdvihací plošina pro vozíčkáře a za nedodržení jsou velké penále
25.07.2007 (11:36)
To umístění je fakt bída, proč tu 1.tř. proboha nedali na (druhý) konec?
J.K.: Tohle není vůz na (šumavské) lokálky, ale rychlíky.
A v zemi, kde zítřek prožrali už včera, je to bohužel furt stejné, jako před staletími - fízlové, oligarchové, korupce, Čečenci (viz třeba Lermontov, Gogol). Škoda, protože vlakem by se jinak za babku podíval na Kavkaz, projel Sibiř...
J.K.: Tohle není vůz na (šumavské) lokálky, ale rychlíky.
A v zemi, kde zítřek prožrali už včera, je to bohužel furt stejné, jako před staletími - fízlové, oligarchové, korupce, Čečenci (viz třeba Lermontov, Gogol). Škoda, protože vlakem by se jinak za babku podíval na Kavkaz, projel Sibiř...
24.07.2007 (11:42)
chápu že dráha chce zkrátit doby obratů ušetřit lidi, ale nasazením na např R most-plzeň, moc ten řídící vůz neřeší.To by se uplatnil spíš na šumavě (pendly špičák - žel ruda) nebo ještě lepší nasadit na tratě přes Černý kříž. I když tahle dopravna DKV plzeň zřejmě netrápí, dráhu by trápit měla...
23.07.2007 (21:51)
ad stoupa – nejen v zemi neomezených možností … v ČSSR jezdil vlakem a létal letadlem i "husák" …
23.07.2007 (10:08)
jsem pro 1. třídu v Sp, R, snad i Os s dlouhými (časově) vozebními rameny -ovšem na parametrech 1. třidy (el. zásuvky, klimoška ...) Nic proti třídě druhé, ale občas si mám chuť připlatit za větší pohodlí.
Nic proti "dvojkařum", ale nomohu tvrdit, že rád cestuje v prostoru pro cestující se zvěrí (chovnou i domácí) velocipedy a jinými substráty, které dříve měly být přepravovány ve služebním, či spěšninovém voze.
(no, připouštím, že jsem zažil lednici na palubě IL 18 a živou husu na palubě Tu 134 - ovšem to bylo v zemi neomezených možnosí - ano v té, co nevěděli, který je den dnes, nebo zítra)
Nic proti "dvojkařum", ale nomohu tvrdit, že rád cestuje v prostoru pro cestující se zvěrí (chovnou i domácí) velocipedy a jinými substráty, které dříve měly být přepravovány ve služebním, či spěšninovém voze.
(no, připouštím, že jsem zažil lednici na palubě IL 18 a živou husu na palubě Tu 134 - ovšem to bylo v zemi neomezených možnosí - ano v té, co nevěděli, který je den dnes, nebo zítra)
22.07.2007 (23:01)
Kladenak: to bohuzel neni az tak docela pravda...
22.07.2007 (22:23)
PES38
22.07.2007 (11:13) Já tedy nevím, ale myslím, že jednička je pro tyto soupravy (a jejich předpokládané nasazení) zbytečný luxus. Navíc, až to pojedne někde, kde není jednička uvedena v JŘ, okamžitě tam vlezou lidi z dvojky.
Nemyslim, si, ze je 1. trida zbytecna. soupravy ve slozeni 854+2x053 jezdi napr. na vsech rychlicich Liberec - Usti n.L.. Myslite, za tam by nikdo rad nevyuzil 1. tridu?
Pravda, klima je velky minus a to umisteni taky, bejt to za strojvedoucim se sklenenou prepazkou (jako u 612 DB), tak je to super.
22.07.2007 (11:13) Já tedy nevím, ale myslím, že jednička je pro tyto soupravy (a jejich předpokládané nasazení) zbytečný luxus. Navíc, až to pojedne někde, kde není jednička uvedena v JŘ, okamžitě tam vlezou lidi z dvojky.
Nemyslim, si, ze je 1. trida zbytecna. soupravy ve slozeni 854+2x053 jezdi napr. na vsech rychlicich Liberec - Usti n.L.. Myslite, za tam by nikdo rad nevyuzil 1. tridu?
Pravda, klima je velky minus a to umisteni taky, bejt to za strojvedoucim se sklenenou prepazkou (jako u 612 DB), tak je to super.
22.07.2007 (21:34)
Proč vám vadí to umístění oddílu 1.třídy? Vždyť souprava 854+954.2 není pro cestující průchozí,tak žádní courající se dvojkaři nebudou jedničkáře obtěžovat.
22.07.2007 (13:28)
máš něco proti lidem z dvojky? já jsem na trati most-plzeň v tomhle voze jel a jedničkujsem si docela užíval... díky zásuvce na notes sem ušetřil dvě hodiny času a nemusel tak sedt u počítače dlouho do noci ;-)
22.07.2007 (11:13)
Já tedy nevím, ale myslím, že jednička je pro tyto soupravy (a jejich předpokládané nasazení) zbytečný luxus. Navíc, až to pojedne někde, kde není jednička uvedena v JŘ, okamžitě tam vlezou lidi z dvojky.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko