..: Trojkolejná trať ze Salcburku do Německa :..

Ilustrační obrázekMnichov – Německo a Rakousko dne 10.7.2007 podepsalo dohodu o ztrojkolejnění tratě mezi městy Freilassing a Salcburk. Jedná se o důležitý milník trati Mnichov – Salcburk. Dohoda se vztahuje i na novou výstavbu mostu přes hraniční řeku Saalach. Náklady si Německo a Rakousko rozdělí v poměru 40:60, vzhledem k poloze mostu. Německá strana tak zaplatí celkem 33 milionů €. Tato trať je součástí transevropské železniční sítě a tzv. „Magistrály pro Evropu“, která povede z Paříže do Bratislavy.

zdroj: Bahnnews


pvo | 12.7.2007 (18:00)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from Německo Rakousko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
12.07.2007 (21:32)  
Miroslav Zikmund) Máte pravdu, ale napřed by si každý "měl zamést před vlastním prahem". A faktem je, že naše koridorizace je spíše oprava a plný potenciál opravené infrastruktury také nevyužíváme ...
12.07.2007 (21:22)  
ad Vlakosexuál : ICE 91 jede na území DB 250 km/h, EC 173 jede Berlín – DD ani ne 120, podobně DD – BSch; ICE 91 u ÖBB jede 160 - 200, EC 173 Hohenau – Wien 120 km/h …
Takže nejen u ČD se jezdí pomaleji než je zdrávo …
Registered user tgw 
12.07.2007 (20:53)  
Nedávno jsem zde psal jak je rychlost důležitá pro spojení větších měst a center.A někteří mě podpořili a jiní mi říkali jaký jsem blbec.Že to není pravda.Samozřejmě že to není jen rychlost,ale také pohodlí,uklizené soupravy,nabídky,služby,spoje atd.Někdy hraje důlež váhu i cena.Nicméně i rychlost je důležitým faktorem.Pro spojení větších center nepochybně.Pokud je to spojení například většího centra s dedinou tak tady bych řekl, že rychlost už tak výrazným faktorem není.Dobře umístněné zastávky,spoje podle potřeby místních lidí,větší počet zastávek tu má větší váhu.Tady jen rychlost nemusí být faktor číslo jedna.Vydím to když projíždíte dědinou autobusem.Zastávka častěji ale lidé tam jsou a ví kdy autobus jede.Ovšem pro spojení větších center je rychlost důležitá.Nejen ovšem ona.Když jsem vám tu napsal ,že nás jednou budou vlaky vyžších kvalit možná některé a někdy objíždět byl jsem pasován na .....,Čas utekl a některé vlaky nás začínají objíždět.Mimochodem některé vlaky nás objíždějí proto ,protože to není většinou kratší,ale rychlejší.A ještě jeden příklad rychlosti versus kvallita a cena.Pokud by jste někomu řekli pojedˇ vlakem z Prahy do Liberce poklepe vám na čelo!140 km 2:45 při dobrém spoji.A také podstatně dráž.Donedávna také na tomto směru jezdil jen autobus ČSAD.Později tu jezdili dva dopravci a to ČSAD A Student Agenci .Dnes tu jezdí hlavně Student Agenci s 3 krát větším nárůstem cestujích než dříve a ČSAD tu prakticky skoro vůbec nejezdí.Rychlost autobusu zhruba 1:15 Praha Černý Most-Liberec.je to i o půlku levnější i kratší domnívám se 98km. To je jen pro ukázku rychlost kvalita a cena. Takže těm pánům co mi tehdy tvrdili ,že i rychlost mezi většími centry není také důležitá přeji dobré ráno!
12.07.2007 (20:37)  
Zdeněk 84) S tratí 330 souhlasím, soukromě jí říkám "Moldauer Neubaustrecke". Myslím, že rychlost 160 km/h se využije po příchodu lokomotiv řady 380 (nevěřím, že je na EC vlaky + Chopin na tomto rameni nenasadí)
12.07.2007 (20:34)  
nejlepší koridor je 330ka, bohužel po ní těch 160 žádný vlak nejezdí
Registered user Yves 
12.07.2007 (19:36)  
Bezpráví je něco, to se musí nechat. Mám doma knihu o vlacích, tuším z roku 94 a tam se praví, že 5 českých koridorů se plánuje dokončit v roce 05. A kde jsme teď? V 50% ? Nedá se divit, že z toho nikdy tahy nebudou. A taky nechápu, proč je pořád Brn - Bře 160 km/h, když testy ukázaly, že ta trať je v pohodě na 250 km/h. Tak aspoň tam dát 200 km/h a třeba investovat do plotů. Jenže kdo to zaplatí, že?
12.07.2007 (19:22)  
Již delší dobu je rychlejší jet třeba z Hamburku do Vídně mimo ČR:

EC Vindobona: 11h 41 min (1146 km) [via Bezpráví...]
ICE 91: 9h 49 min (1170 km)

Celkem by mě zajímalo, jak dlouho ještě budeme drncat třeba právě přes to (poetické) Bezpráví... A co 200 km/h? Nějaké nové zprávy kdy a kde?
12.07.2007 (19:09)  
Mě by jen zajímalo proč ta "Magistrála pro Evropu" bude končit zrovna v Bratislavě. Napadají mě totiž jiná a řekl bych významnější města než právě Bratislava.
12.07.2007 (18:49)  
Ano ano, nezbývá než pogratulovat těm, kteří zajistili na naších koridorech ZZ pouze pro ČD, teď sklízí ovoce. Evropské tahy nas prostě objedou. Fakt super...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko