..: Nehodová událost Chotoviny :..

Ilustrační obrázekChotoviny - Opraveno 22.6.2007 - Před malou chvílí jsme přijali oznámení přímo z vlaku od důvěryhodného zdroje, že došlo k nehodové události na trati 220. Rychlík 641 z Prahy do Českých Budějovic měl ve stanici Chotoviny postavenu vlakovou cestu na kolej obsazenou R 644 do Prahy. Naštěstí se nic nestalo, R 641 zastavil 200 metrů před stojícím R 644. Celou událost bude šetřit Drážní inspekce. Na místo byly vyslány autobusy, které zajistí náhradní dopravu. Doba této výluky se dá pouze odhadovat. Jakmile zjistíme další podrobnosti, doplníme je.

Aktuálně k 20:40 - Vlak R641 odjel ve zhruba 19:06 z Chotovin a pokračoval až do stanice Dynín, kde byl proveden vzájemný přepřah lokomotiv s Ex 100.
Frekvence byla částečně odvezena autobusy do obou směrů, dle svědka na místě šlo asi o polovinu cestujících. Soudě dle Babitronu R643 a R207 dostali před opožděným R641 přednost.

zdroj: zpráva z místa události


michawel | 21.6.2007 (18:04)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Jihočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Machy  mail  
25.06.2007 (8:32)  
Chtěl jsem zrovna ve čtvrtek 21.6.07 jet vlakem do Českých Budějovic. Měl jet v 16:59 z Tábora. Nejdřív hlásili 15 min zpoždění, pak 25 min. a nakonec že prej je výluka z důvodu mimořádné události na trati. Když přijeli cestující od Prahy, skoro po 2h kecal jsem s jednim chlapíkem co seděl v tom vlaku od Prahy. Stihli to ubrzdit cca 150m od sebe. Poslal mi i foto mobilem, která to dokazuje. No a když se nám podařilo konečně odjet, tak nám v Dyníně vypřáhli ESO a to použili na Expres Plezcnik a nám dali plecháče do ČB. Takže asi tak...
21.06.2007 (23:51)  
zelva: V Budějicích už nemají žádná esa, natož záložní, všechna na osobácích na 220/1 jsou plzeňská, takže na 220/1 není žádná záloha. Na nákladech jezdí ústecká esa, jenže i těch tu jezdí poskrovnu, neb nákladní doprava je z většiny kvůli koridorovým výlukám dlouhodobě odkloněna přes Jihlavu, a i tak zajíždějí maximálně do Tábora nebo Veselí, kde se přepřahá na laminátky.

Informace v článku, že poslali rychlík na obsazenou kolej, je pravdivá. Ale další údaje (stanice, čísla vlaků, časy) jsou chybné.
Registered user zelva 
21.06.2007 (23:02)  
Poborskiii: S tím R 206 jsem se spletl, je jasný, že jezdí ráno, ale jestli to bylo opravdu, tak jak píšeš v posledním příspěvku, tak je celý článek nějaká fáma, která se tady neměla ani objevit. A jedna otázečka, proč vlastně došlo v tom Dyníně k výměně těch loko? copak v Budějovicích nemají nějaká esa v záloze?
21.06.2007 (22:12)  
To je ale opravdu zvlastni. Oni tam nemaji zabezpecovacku?

Uz je toho letos nejak moc, az by si clovek mohl myslet, ze to je projev neceho hlubsiho nez nahodne nehody...
21.06.2007 (22:00)  
Poborskiii: kde beres informace z ISOR?
21.06.2007 (21:32)  
zelva: místo R 643, který v Sudoměřicích obracel zpět do Prahy na R 646, jely do Tábora nejpravděpodobněji autobusy, dále R 206 jezdí ráno, večer jede 207. Nejdříve z Chotovin odjel 641, pak projel 207, z Tábora pak za nimi odjel 643. Jelikož 641 v Dyníně zastavil kvůli výměně loko s Ex100, tak ho tam 207 a 643 předjely.
Registered user zelva 
21.06.2007 (21:15)  
Já bych té zprávě docela i věřil. Proč by si jinak R 641 přivezl do ČB 170 min zpoždění a předjížděly ho R 643 a R 206 ??
21.06.2007 (21:13)  
Ty informace jsou docela nepřesné. R 641 dle ISOŘ: Sudoměřice 17:03-17:13, Chotoviny 17:18-19:06, Dynín 20:01-20:28 - tam pravděpodobně došlo k výměně lokomotivy s Ex100 (dle oběhu obrací v ČB eso z 641 na 100). Čili k tomu incidentu (vjetí R 641 na kolej obsazenou R 644) došlo v Chotovinách a ne v Sudoměřicích.
Correspondent or Member of ŽelPage Miloš  mail  
21.06.2007 (21:00)  
Venca: Od revoluce nejhorsi? Asi jak pro koho, na reditelstvi si to nejspise nerikaji, kdyz jsou konecne od roku 1993 poprve po pulce grafikonu hospodareni v plusu!
21.06.2007 (20:56)  
Když to vidim tak asi přestanu jezdit vlakem.To je hrůza vid to jde u ČD v ČR s dráhou od desíti k pěti.Co zpráva to hrůznej obsah.Ba dokonce průsery jak svin.Tenhle rok je od revoluce ten nejhorší.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko