..: Stanislav Penc se bije za trať 063 :..

Motorový vůz řady 809 na trati 063, odb. Zálučí; autor: Aleš KunaBakov nad Jizerou - Letos uplyne 125 let od zahájení provozu na trati 063 Bakov nad Jizerou - Kopidlno, která se 41 km kroutí českou krajinou. Jak oznámil Stanislav Penc, kandidát Strany zelených v Královéhradeckém kraji do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, uvažuje se o zrušení této trati. Penc pro ŽelPage uvedl: "Dáváme dohromady podklady, abychom vydali publikaci nebo informační list k jeji záchraně." Tímto Stanislav Penc žádá čtenáře ŽelPage o fotografie a obrázky vlaků, které na trati v minulosti jezdily. Veškeré informace se shromažďují na internetové adrese trat063.blog.cz.

Iniciátor za záchranu trati Stanislav Penc je mj. zakladatel Spolku přátel koz, což je občanská iniciativa lidí, kteří považují kozu za dobrého lidského přítele, a když kozy chovají, nedělají to prvořadě pro užitek, ale z lásky a pro potěchu okolí i svojí. Penc zároveň pořádá kulturní a společenské slavnosti na samotě Milkovice v Českém ráji.

zdroj: Stanislav Penc, Kozy.cz


CSPSV | 17.6.2007 (23:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci Legislativa Jízdní řád

More from ČR Královéhradecký ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user waszyn 
18.06.2007 (16:57)  
návoz minibusem na 1x 810 - prosím o vytesání do kamene
18.06.2007 (16:33)  
Já žasnu, kolik "příznivců železnice" tady ohrnuje nos nad snahou zachránit trať, a to často dokonce jen s ohledem na osobní výhrady vůči jiným aktivitám toho, kdo se o záchranu snaží. Pravda, trať neobsluhuje VŠECHNY obce ve svém okolí, vede jen některými. Myslím ale, že by nebyl problém ty ostatní obsloužit mikrobusem s návozem k vlaku, stačilo by jen trať opravit a zvýšit rychlost, a zavést přímé spoje tam, kam odtud lidé chtějí cestovat. Přijde mi třeba paradoxní osud tratě Dětenice - Dobrovice. Vždyť zde mohly krásně jezdit přímé vlaky do Mladé Boleslavi města. Jenže místo toho jezdí raději autobusy podél zrušené tratě... A pokud jde o Boskovice, i zde vidím určité rezervy - například ani dnes by nebyl žádný problém zavést přímé vlaky či vozy do Brna tak, aby na vlak museli přestupovat jen lidé z obcí bez železnice. Využívat jen hlavní tratě a ty zanedbané místní odepsat, to mi přijde poněkud nedobré v době, kdy jednotlivým druhům dopravy není měřeno stejným metrem.
Registered user Njorloj  mail  
18.06.2007 (15:53)  
Osobne si myslim, ze jde opet o politicke zviditelnovani se, aby pribylo neco tech hlasu (pokud vim chybelo jich panu Pencovi 72 a mohl byt za vodou). Dle meho nazoru dohoda zalezi hlavne na starostech obci kolem trati a pokud vim tady dohodu blokuje hlavne starosta Detenic, ktery je vzdy a zasadne proti vsemu (alespon tak mi to pripada) byl tu pomerne dobry a rozumny navrh, se kterym naprosta vetsina souhlasila, ze by vlaky jezdili Pa, So, Ne a autobusy Po - Pa, ale na nekterych lidech to ztroskotalo. Dle meho by to byl dobry kompromis, tezko nutit obyvatele Rohatska ci Libane, aby pochodovali kilometry k vlaku do prace, ale takovy turista by byl spokojen.
18.06.2007 (13:40)  
Já k tomu přidal jen pohled člověka, který to využívá na konkrétním místě :o)
18.06.2007 (13:29)  
2 MichalB - extrém navážky substrátu k železnici zmiňuji proto, že v ostatních případech se jedná víceméně o dědiny. Větší města jsou zpravidla hned na důležité spojnici.

Cílem mých příspěvků je, aby někteří jedinci věděli, že i U NÁS EXISTUJÍ NÁVOZY na kapacitnější a v mnoha případech rychlejší železniční dopravu.
18.06.2007 (13:16)  
Boskovice jsou dost specifické ve své poloze. 5 km od páteřní trati a 6 km od silnice 43 (E461), na severním okraji Jihomoravského kraje. Nemyslím, že jen přímé spojení je základem kvality. Kombinace BUS/VLAK (po zavedení IDS) k navážení na hlavní trať, zvyšuje obsluhu města a přilehlých částí, návaznosti a četnost perfektní (moje zkušenost). Po případném vybudování přímého železničního spojení (Boskovická spojka), dle mého názoru bude veškerá doprava směřována spádově jen na Brno a naruší se ideální vyváženost kdy je v současné době dobrá návaznost nejen spádově na Brno ale i severně směr Pardubický kraj, Hradec, Praha ...

btw. současna situace je pro Vás možná extrém, možná nepochopitelná, ale myslím že to funguje dobře :o)
18.06.2007 (12:59)  
2 MichalB - velké město bez přímého kapacitního spojení do Brna. Ostatní srovnatelná města JMK toto mají zajištěno v rámci IDS.
Registered user stoupa  mail  
18.06.2007 (12:56)  
ad MichalB:

esli jsem to správně pochopil - "extrém" - nemusí být vždy záporný, může nabývat i kladných hodnot - viz diferenciální počet.
Já to chápu kladně. A i když je to možná "lokální extrém", v prvním přiblížení mi připadá jako příkladný.
Registered user aron 
18.06.2007 (12:49)  
milos: Penc se těsně do parlamentu nedostal.
18.06.2007 (12:49)  
to Jiří Hovorka:
Co Vám připadá na dopravě z Boskovic do Brna jako extrém?
Jsem zvědavý na názor, jelikož v Boskovicích bydlím a tohle spojení používám.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko