..: Do Německa i kategorie deLuxe :..

WLABmzPraha - Od 10.6.2007 lze ve vlaku EN 352/353 Johannes Kepler využívat v lůžkových vozech přepravní kategorii deLuxe. Oddíly deLuxe mají vlastní sociální zařízení (sprcha/WC) a v ceně jízdenky je zahrnut rovněž servis zdarma, obsahující nealkoholické nápoje a snídani, včetně čerstvě rozpečeného pečiva. Lůžkové vozy WLABmz se servisem deLuxe jezdí na trasách Praha - Wiesbaden, Praha – München a Praha – Dortmund.

zdroj: JLV


CSPSV | 12.6.2007 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby


  1 2      Zpráv na stránku:   
12.06.2007 (22:54)  
Jik) Ano, jel jsem s tím a byl jsem plně spokojem. Klimatizace je nastavena příjemně, sprcha fungovala jak měla a byla použitelná, postele akorát, hluk nebyl a díky podvozlů SF400 vás vůz příjemně ukolíbá :-) no a takovou Vmax 160 vůbec nepoznáte ...

... jo a catering je nejlepší na CNL 362/363 ;-) EN spoje jsou uspokojivé, ale snídaně tak bohatá není. I když alespoň nějakou minerálku máte v základní výbavě kupé vždy a kafe+croissant dostanete taky!
registrovaný uživatel TinTin  mail  
12.06.2007 (22:26)  
No hrůza je spíš, že se pořád někdo pozastavuje nad tím, když má vlak vyšší kvality směřující na západ vyšší ceny než 3. cenová někde na Žižkově. U nás stojí pivo 1 euro, v Německu kolem 5 euro a dál na západě (Paříž, Amsterdam) 7 euro. Když už někdo vyplázne 1800 za jízdenku a to ještě když má štěstí a chytne slevu, tak ho těch 80 korun za pivo nevyřídí. to je pořád jak u blbejch na dvorku...
registrovaný uživatel Tom  mail  
12.06.2007 (22:01)  
Ale jak se tam dívám na stránkách JLV na ty ceny občerstvení v EN tak je mi z toho špětně...za 0,33l piva dát 80 Kč, nebo za půl litu neperlivé vody taky 80 to je hrůza..
12.06.2007 (20:44)  
Já to viděl zevnitř akorát při školení, sám jsem s tím ještě nejel, ale podle kolegů je to s WLAB (i WLABmee) nesrovnatelné. Odpružení vynikající, nikde nic neskřípe, prostě pohoda. Velmi důmyslně je tam vyřešeno osvětlení (halogenové žárovky i modré LED diody). Lůžka jsou opět v oddílu tři. Dveře se otvírají pomocí karty. Voda je konečně díky UV lampě pitná. Určitým mínusem oproti starším lůžkům je fakt, že vůz disponuje 12 oddíly, tudíž i přes větší délku přes nárazníky je tam méně místa. Také zázemí pro posádku (průvodce) je paradoxně velmi špatné. Vedle klaustrofobní kabiny (v kuchyňce se nachází pouze sklopná sedačka, žádné křeslo či dokonce lůžko) je tam i málo odkládacích prostor (např. na použité lůžkoviny). Klimatizace je oproti vozům WLABmee (podle kolegů) dost slabá.
registrovaný uživatel M 
12.06.2007 (19:03)  
Heh, to je jak restovana zelenina ala JLV:-))
registrovaný uživatel QWERTZ 
12.06.2007 (18:55)  
"Čerstvě rozpečené pečivo...", alespoň se nějak zbaví tvrdých, týden starých rohlíků...! :-))
12.06.2007 (18:52)  
nene, ja jel jen talgem :(
registrovaný uživatel Jik 
12.06.2007 (18:07)  
Nenašel jsem ceny, ale jak jsem videl u CNL, může vyjít letenka levněji. Navíc stejně si tu cestu člověk neužije, když jede přes noc po tmě :o) Máte někdo zkušenosti s WLABmz? Především ve srovnání s WLAB (pohodlí, délka postelí, světlo, uspořádání, odhlučnění, nastavení klimatizace, atd.)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko