..: Od 1. července se Náměšť nad Oslavou zapojuje do IDS JMK :..

Ilustrační obrázek
autor: FirefighterNáměšť nad Oslavou - Lidé cestující vlakem z Náměště nad Oslavou do Brna za pár týdnů výrazně ušetří, také se jim navíc zjednoduší popojíždění po samotné jihomoravské metropoli. Náměšť se totiž od 1.7.2007 zapojuje do Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje. Na jednu jízdenku zakoupenou v náměšťské železniční stanici budou moci lidé jezdit brněnskými autobusy, tramvajemi či trolejbusy. „Jsem moc ráda až systém zavedou, tak ušetřím měsíčně přes 200 korun. Nyní platím měsíčně 983 korun za vlak do Brna a dalších pár stovek za průkazku na MHD. Od července zaplatím měsíčně asi 1.000 korun a mám v tom jízdné za vlak i MHD v Brně. Už jsem si sehnala informace,“ říká Petra Bohuslavová, která dojíždí za studiem denně do Brna.

Pokladní v Náměšti nad Oslavou potvrdila, že lidé mají obrovský zájem o informace. „Zjišťují, jak bude systém fungovat. Zatím tu máme vylepenu mapku se základními informacemi. Příští týden nás proškolí a ve druhé půli června začneme prodávat předplatní jízdenky,“ říká pokladní. Podrobnější informace najdou lidé i na webu radnice. Předplatní jízdenky budou měsíční, čtvrtletní i roční. Vyplatí se při více než 17 zpátečních cestách měsíčně mezi Náměští a Brnem. Používat je lze na osobní vlaky i rychlíky. Z Vysočiny jsou do systému již zapojeny některé vesnice těsně na hranicích s Jihomoravským krajem. Z těch větších pak Rapotice a Kralice nad Oslavou ležící na stejné železniční trati.

zdroj: Mladá fronta DNES a Deník


Adys Poslat mail autorovi | 7.6.2007 (23:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tenzor 
08.06.2007 (11:27)  
Takže abych uzavřel, formulace Používat je lze na osobní vlaky i rychlíky nemá obecnou platnost ale je možné, že na trati z Brna do Náměšti to tak bude.
registrovaný uživatel tenzor 
08.06.2007 (11:25)  
Jízdenky IDS je možno používat ve všech osobních a spěšných vlacích na tratích integrovaných do systému a dále na vybraných rychlících. V jízdním řádu by to mělo být napsané a taky to ohlašují před odjezdem vlaku.
registrovaný uživatel JnR 
08.06.2007 (11:07)  
Integrace rychlíků kolem Brna je individuální trať od trati. Záleží na tom jak daleko od Brna je nejbližší zastávka rychlíku. Jde o oprávněnou obavu, aby po zaintegrování rychlíků nedocházelo v blízkosti Brna k jejich přeplňování (Brno - Kuřim - Tišnov). V případě Vyškova je integrace rychlíků dána i tím, tam žádné osobáky nejezdí. Na 240 je od Brna nejbližší zastávka rychlíků až právě NnO, takže by k přeplňování docházet nemělo, tudíž není důvod nezaintegrovat i rychlíky. Kdyby se ale např. stavělo i v Zastávce, pak by se neintegrovalo, protože by buď v úseku Brno - Zastávka byly rychlíky přecpány, nebo by se musely dát navíc vagony, které by se zbytek cesty do Plzně vezly zbytečně.
08.06.2007 (10:54)  
Pánové a co linka R7? Brno - Vyškov. Co si pamatuju loni na podzim, tak byl v rychlících Brno-OVA průzkum, kdo jede jenom do Vyškova a kdo jede dál. Na jaře se už jezdilo na lístky/šalinkartu.
registrovaný uživatel zdenda 
08.06.2007 (9:46)  
taky nemám pocit, že by to bylo i na rychlíky...v minulém jízdním řádu to nefungovalo ani na rychlíky na trati 250...
registrovaný uživatel Mozek 
08.06.2007 (9:00)  
Používat je lze na osobní vlaky i rychlíky
No to se mi moc nezda, na trati 300 jsou u jednotlivych rychliku poznamky, ze budou cestujici odbaveni jako ve Sp vlacich, na 240 nic nevidim.
Jinak je to peknej bordel, Vysocina se pokryva a na vlastni kraj se kasle - Znojemsko, Breclavsko. (ja vim, i to je v cas. horizontu)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko